Aab - Fcm!
-
fadlaa
Re: Hvorfor "sælger" vi pokalturneringen ?
sælger???? hva snakker du om vi har 11 skader hvem er det du mener vi mangler
-
Lars
Thomasberg
Hvad skal det til for der maa han maa virkelig have brokket sig ekstremt meget hvis man taenker paa hvor meget brok der plejer at vaere tiladt fra traener og andre. Men det kan jo vaere at det er pga. han er fra FCM. Jeg mener ogsaa FCMs laege blev bortvist fra en kamp i Bröndby.
-
BW # 163
Re: Hvorfor "sælger" vi pokalturneringen ?
11 fodboldspillere....
(og Poku, Pimpong, Claus Madsen og David Nielsen).
BW # 163
(og Poku, Pimpong, Claus Madsen og David Nielsen).
BW # 163
-
Jens Mikkelsen
Re: Thomasberg
Ja nogle gange står dommere lidt højere i tænding, jeg tænker der på Culina !
-
ulv865
Så galt tror jeg nu ikke det går
Det er rigitgt, vi skal snart til at igang, hvis ikke det skal blive helt pinligt! Med det hold vi har, SKAL vi simpelthen være længere oppe i tabellen. Det er bare sådan, at Drengene bare ikke spiller bedre i øjeblikket. Jeg tror dog ikke det går så galt som JesperK skriver det. Det kan åbenbart kun lade sig gøre, at spille sig i top 4 i hvert 2. år., men så må vi jo bare tage mesterskabet el. 2. pladsen og så om 3 år, så kommer mesterskabet til Heden....
FORZA FCM
ulv865
-
JesperK
Re: Så galt tror jeg nu ikke det går
Helt enig
Lidt over sarkastisk indlæg jeg fik lavet der hehe. Netradio virker ikke, jeg var 1 mål fra at vinde 5000 på tips.dk og så tabte vi til slut.. så ikke verdens fedeste helheds-oplevelse 
-
Eistorp - BW#1830
Problemet er at vi ikke kan score mål. Det er fint nok at der bliver lukket et mål ind per kamp, problemet kommer bare når vi ikke formår at score mere end højest et mål.
Jeg håber virkelig på at FC Midtjylland hiver en kanin med mål i op af hatten i vinterpausen.
Jeg håber virkelig på at FC Midtjylland hiver en kanin med mål i op af hatten i vinterpausen.
-
JesperK
Hvor mange stolper har vi ramt i de seneste syv kampe? 7-8 ?
Det vidner jo også om, at det snildt kunne ha gået anderledes. Men det er skidt for spillernes selvtillid.. så hellere 20 meter over.
Det vidner jo også om, at det snildt kunne ha gået anderledes. Men det er skidt for spillernes selvtillid.. så hellere 20 meter over.
-
Eistorp - BW#1830
Om de så havde ramt indersiden af stolpen 1000 gange per kamp, så står der altså stadig 0 ud for FCM. Vi må blot erkende at vores angribere langt fra har været skarpe nok i dette efterår.