SL R3: Viborg - Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 3

Og sidste superliga kamp og dag uden udebanetilskuere...

Men endelig tid til igen at møde de muggrønne.

Det Praktiske:
Tid: Lørdag 31/07 kl. 16.00
Sted: Energi Viborg Arena (Viborg)
Dommer: TBD
Medie: TV3 Sport, Viaplay og radions P3

Karantæner:
Viborg: Ingen
Midtjylland: Ingen

Skader:
Viborg: Pas
Midtjylland: Isaksen tvivlsom?

Bud på start XI'er
Lössl
Dalsgaard, Erik, Juninho
Joel, Anderson, Evander, Paulinho
Dreyer, Brumado, Sisto

Bænk: Elias, Høegh, Cools, Rafa, Charles, Mabil, Hansen

Seneste opgør:
19.02.17 SL FC Midtjylland Viborg FF 0 : 0
28.08.16 SL Viborg FF FC Midtjylland 0 : 0
08.04.16 SL Viborg FF FC Midtjylland 1 : 1
31.10.15 SL FC Midtjylland Viborg FF 2 : 4
18.07.15 SL FC Midtjylland Viborg FF 2 : 0

Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?

God Kamp og Forza FCM!

SimonH

Re: SL R3: Viborg - Midtjylland

Indlæg af SimonH »

Heldigvis en god bane

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Håber der er nogen i truppen, som kan fortælle alle de nye, at denne kamp ikke kan tabes uanset hvad ;-) :-D

Spøg til side. Sæsonen er ung og der kommer nogle skøre resultater, Silkeborg og VFF har fået point mod FCK og Brøndby, det havde jeg ikke regnet med. Så temaet må være at være klar, at udnytte de ting der giver os dominans og ikke falde i at spille modstanderens spil.
Vores hoveder er naturligt nok ved Celtic kampen lige nu, og der er kort mellem de to kampe.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Ravnen skrev:
27. jul 2021, 00:04
Håber der er nogen i truppen, som kan fortælle alle de nye, at denne kamp ikke kan tabes uanset hvad ;-) :-D

Spøg til side. Sæsonen er ung og der kommer nogle skøre resultater, Silkeborg og VFF har fået point mod FCK og Brøndby, det havde jeg ikke regnet med. Så temaet må være at være klar, at udnytte de ting der giver os dominans og ikke falde i at spille modstanderens spil.
Vores hoveder er naturligt nok ved Celtic kampen lige nu, og der er kort mellem de to kampe.
Må ud på træningsbanen med nogle bannere. :fcmwolf: vs :vihader:

oros

Indlæg af oros »

Jeg stemmer for, at Hansen og Vind starter.
Så får de vissengrønne noget at løbe efter. 😅
Men vi skal jo vinde. Start elleve er umulig at gætte.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Med 'Vind' mener du Victor Lind? ;)

Det ville ikke overraske mig med en lidt ryste-posen opstilling, vi har første kamp mod PSV allerede tirsdag.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg tror vi ser et par af de unge få chancen fra start mod Viborg. Vi burde også kunne vinde, selvom der bliver roteret en smule.

Christian

Indlæg af Christian »

Sahl skrev:
29. jul 2021, 21:04
Jeg tror vi ser et par af de unge få chancen fra start mod Viborg. Vi burde også kunne vinde, selvom der bliver roteret en smule.
Jeg håber og tror også at vi vinder, men jeg tror helt sikkert ikke at Viborg bare er et hold hverken man eller vi kører over.

De vandt ude over FCN i første kamp og uafgjort ude mod Brøndby i anden kamp. Før det spillede de 3 træningskampe mod Aab (2-2), Sønderjyske (Viborg vandt 4-1) og Randers (4-4).

Jeg håber ikke vi går ind til kampen og tænker det er sikre 3 point.

De unge gjorde det rigtig godt mod Celtic, men der er stor forskel på at løbe sig død i de sidste 10 eller 20 min plus tillægstid, og så økonomisere med sine kræfter i en hel kamp som starter.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Christian skrev:
30. jul 2021, 10:09
Sahl skrev:
29. jul 2021, 21:04
Jeg håber og tror også at vi vinder, men jeg tror helt sikkert ikke at Viborg bare er et hold hverken man eller vi kører over.

De vandt ude over FCN i første kamp og uafgjort ude mod Brøndby i anden kamp. Før det spillede de 3 træningskampe mod Aab (2-2), Sønderjyske (Viborg vandt 4-1) og Randers (4-4).

Jeg håber ikke vi går ind til kampen og tænker det er sikre 3 point.

De unge gjorde det rigtig godt mod Celtic, men der er stor forskel på at løbe sig død i de sidste 10 eller 20 min plus tillægstid, og så økonomisere med sine kræfter i en hel kamp som starter.
Jeg er meget enig. Jeg synes også, der er en tendens til her på Ulvegraven, at undervurdere denne kamp. Jeg ser det bestemt ikke som 3 sikre point - naturligvis også vores 120 min mod Celtic i onsdags taget i betragtning. Truppen er tynd. Men spillet har jo heller ikke klikket for alvor endnu.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Fck har OB, BIF og AGF i de næste tre.
Vi har Viborg, Vejle og Sønderjyske i de næste tre. Fck har en del usikkerheder i opstarten og skal nok blive bedre. Vi skal slå hullet nu. Jeg håber alle er dybt fokuserede. De tre superliga-kampe er vel vigtigere end PSV.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Viborg kommer med alt de har. De har formentlig set meget frem til denne kamp. Det bliver en spændende test af, om Henriksen har tilført holdet noget ny energi, for holdet får helt sikkert behov for at være på fra første minut.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad der sker med Torp iø.

Jeg tænker det bliver noget i stil med

Lössl
Dalsgaard, Erik, Juninho
Cools, Charles, Evander, Paulinho
Dreyer, Brumado, Sisto

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg tror Juninho, Erik, samt Paulinho har brug for at starte ude.
Tænker de erstattes af Høgh, Nico, Dyhr.
Og er Isaksen klar så starter han i stedet for Sisto.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Selvfølgelig bliver det en svær kamp. Viborg kommet godt fra start, har oprykkerens gejst og så et lokalopgør mod et hold, der har træthed i benene. Vi har mere individuel kvalitet …. men viser vi det?

Men uanset resultatet var sejren i onsdags vigtigere for hele sæsonen, selv om alle point tæller i superligaen.

Håber bare at vi med Bo kan gå til kampen med flere udskiftninger og så stadig bevare tempoet, trykket og gejsten. Så kan vi måske sende flere etablerede ind i 2. halveg. Som Hjulmand siger, så er det ikke kun de 11 startende, der er vigtig. Må netto være en fordel for os med muligheden for 5 udskiftninger.

Come on.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Så er Viborg altså heller ikke bedre. De er dygtige på standarder, bevares, men de har dårligt en i start-11, som ville være i vores trup. Jeg tror på, at den forskel viser sig i morgen. Bare ærgerligt vi kkke må være med. :(

Jeg tror, Erik, Paulinho, Andersson og Sisto hviles. Så;

Løssl
Dalle - Høgh - Juninho
Cools - Evander - Charles - Dyhr
Dreyer - Brumado - Mabil

JBT

Indlæg af JBT »

Viborg skal saves over uanset hvem man spiller med, så let kan det vist siges. De har kun dødbolde i sig. Spil i et tempo de ikke magter, og så moser man dem også med et par mål.

Besvar