Det handler nok om mere end bare penge. Vi skal også have et slagkraftigt hold i næste sæson.Benzo skrev: ↑8. jul 2021, 21:21Må sige det kræver nosser at afvise 10 millioner euro.. Med penge fra Frank (hvis/når den handel går igennem) og CL, står kassen heller ikke ligefrem tom. Men lidt af et gamble som jeg ser det, med Cajuste's kontrakt længde in mente, kommer hans værdi næppe til at stige det næste års tid.
Transfer sommer 2021
Re: Transfer sommer 2021
Ja, synes bare ikke vi har super gode erfaringer med det spillemæssige niveau fra spillere der er blevet forhindret i et lukrativt skifte..
Lad os bare håbe at handlen går igennem, for ellers må Cajuste godt nok være lettere irriteret, og så kan vi igen stå med en ret negativ spiller. Han har eftersigende allerede forhandlet sine personlige ting på plads, så det er "bare" klubberne, der skal blive enige.
Jeg synes, det lyder helt vildt med 111 mio. kr. så mon ikke det bliver en kombination af en overgangssum + bonuser.
Jeg synes, det lyder helt vildt med 111 mio. kr. så mon ikke det bliver en kombination af en overgangssum + bonuser.
Tror ikke på nogen måde, at planen er at holde Jens. Det her er bare ren forhandlingstaktik, og fordi de må have en god idé om, at de sagtens kan få mere for ham i dette vindue.
Høvdingen af Herning
Det giver god mening. Hvis Rennes ikke vil give f.eks. en ordenlig videresalgs klausul og f.eks. ikke vil give et fuld beløb, men i stedet 5 mil euro og resten på urealistiske præstationsbonusser.Benzo skrev: ↑8. jul 2021, 21:21Må sige det kræver nosser at afvise 10 millioner euro.. Med penge fra Frank (hvis/når den handel går igennem) og CL, står kassen heller ikke ligefrem tom. Men lidt af et gamble som jeg ser det, med Cajuste's kontrakt længde in mente, kommer hans værdi næppe til at stige det næste års tid.
Så kan vi ligeså godt beholder Cajuste og sælge ham i næste vindue eller næste sommer.
-
mousebreaker
Det er jo bare simpel forhandlingsteknik. Det er i de her dage de høje herrer skal være deres løn værd. Kan man presse prisen bare 10% op, svarer det jo til et par hovedsponsorater. Rennes er forholdsvist hurtigt kommet op i 10 mio euro, så de kan vel presses op i 85 mio inkl gode bonusaftaler. Det skal jo forsøges.Benzo skrev: ↑8. jul 2021, 21:21Må sige det kræver nosser at afvise 10 millioner euro.. Med penge fra Frank (hvis/når den handel går igennem) og CL, står kassen heller ikke ligefrem tom. Men lidt af et gamble som jeg ser det, med Cajuste's kontrakt længde in mente, kommer hans værdi næppe til at stige det næste års tid.
Det vil være en voldsom overraskelse hvis vi ser Cajuste i en FCM trøje igen
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
-
Steffen am
Jeg ved ikke hvor meget det holder eller hvor troværdigt det er.Stoffer skrev: ↑8. jul 2021, 15:55Det fangede jeg godt, jeg forsøgte at kommentere på denne del:Dondinho skrev: ↑8. jul 2021, 15:46Måske er det uklart formuleret fra min side, den CB vi forhandler med som åbentbart er vores 1. Prioritet, er der nogen bud på hvem det er?Stoffer skrev: ↑8. jul 2021, 15:23[quote=Dondinho post_id=174044 time=<a href="tel:1625745502">1625745502</a> user_id=12051]
Er der nogen der har et bud på hvem den anden CB er?
Jeg synes det ligner vi får rigtigt meget udskiftning på holdet og jeg er godt nok lidt nervøs for hvad for et hold vi står med til sæsonstart.
Jeg håber ikke det hele skal erstattes med lottokuponer fra Brasilien.
Høegh er vel erstatningen på cb ?
"Jeg synes det ligner vi får rigtigt meget udskiftning på holdet og jeg er godt nok lidt nervøs for hvad for et hold vi står med til sæsonstart.
Jeg håber ikke det hele skal erstattes med lottokuponer fra Brasilien."
Hvor mit bud er, at uanset hvem der bliver købt ind til cb, så kender vi cbs til sæsonstart. Fordi jeg tænker - med udgangspunkt i hvordan vi normalt handler - uanset om det bliver vores 1. prioritet eller ham fra Brasilien så er det en spiller, der skal udvikles og først over tid kan konkurrere med Høegh/erstatte Erik. Det er helt for egen regning, jeg gætter her, det kan også være man vil have en konkurrencesituation på CB ifht. Høegh, nu hvor vi ikke længere har et klart fasttømret makkerpar.
Men mener i BT jeg hørte en Malmø spiller der var defensiv midt, men som Midtjylland ser som centerforsvar, der kan spille u21.
Må være Pavle Vagic
https://www.transfermarkt.co.uk/pavle-v ... ler/396294
Altså hvis BT's oplysninger holder (og jeg hørte rigtigt) selvfølgelig.
Men har ikke set den hverken flyve eller skudt ned andre steder?
-
Jesper BW1100
Den som regel velundertterede BT Journalist Farzam Abolhosseini melder på Twitter at vi har forlænget aftalen med Paulinho frem til sommeren 2026.
https://twitter.com/F_Abolhosseini/stat ... 7262005249
https://twitter.com/F_Abolhosseini/stat ... 7262005249
Frederik Sørensen skifter eftersigende til BIF.
Gad vide hvem vores førsteprioritet til det centrale forsvar så er, eftersom Globo.com skrev at Rodrigues kun er vores plan B.
Vi har tidligere meldt ud, at vi helst vil have danske midterforsvarere, så det bliver spændende at se!
Gad vide hvem vores førsteprioritet til det centrale forsvar så er, eftersom Globo.com skrev at Rodrigues kun er vores plan B.
Vi har tidligere meldt ud, at vi helst vil have danske midterforsvarere, så det bliver spændende at se!
Håber godt nok ikke, at Frederik Sørensen har været førsteprioritet. Navnet er fint nok, men han har intet bevist længe. Så længe, at han simpelthen ikke må være en 1. prio til vores forsvar.CasperA skrev: ↑9. jul 2021, 11:47Frederik Sørensen skifter eftersigende til BIF.
Høvdingen af Herning
Jeg tror heller ikke, at han har været vores førsteprioritet. Jeg forventer, at vi efterhånden køber spillere fra en noget højere hylde.Saemala skrev: ↑9. jul 2021, 12:07Håber godt nok ikke, at Frederik Sørensen har været førsteprioritet. Navnet er fint nok, men han har intet bevist længe. Så længe, at han simpelthen ikke må være en 1. prio til vores forsvar.CasperA skrev: ↑9. jul 2021, 11:47Frederik Sørensen skifter eftersigende til BIF.
Jeg savner nye spiller der kan gå direkte ind på holdet fra dag 1, om Charles eller hvad han nu hedder kan gøre det fra dag 1 ?
Det er ren vanvid at hele midtbanen er væk, AS er væk uden at man reelt har har forstærket sig, en uge før start, ok med Dalsgaard men han er gammel og har levet på sin hurtighed, hvor længe kan han holde ?. Charles er ikke mødt op endnu og er formentlig rusten ?
At man holder spillere som Evander, Kaba, Mabil, Frank og Jens ude her i slutfasen , det virker som salgsemner.
Man står reelt i et indkøbsvindue hvor skal købe spillere ind til opbygning af et nyt hold, frem for forstærkning af et eksisterende hold.
Det er ren vanvid at hele midtbanen er væk, AS er væk uden at man reelt har har forstærket sig, en uge før start, ok med Dalsgaard men han er gammel og har levet på sin hurtighed, hvor længe kan han holde ?. Charles er ikke mødt op endnu og er formentlig rusten ?
At man holder spillere som Evander, Kaba, Mabil, Frank og Jens ude her i slutfasen , det virker som salgsemner.
Man står reelt i et indkøbsvindue hvor skal købe spillere ind til opbygning af et nyt hold, frem for forstærkning af et eksisterende hold.
Senest rettet af FCM2000 9. jul 2021, 15:42, rettet i alt 1 gang.
https://twitter.com/ViVA__SPORT/status/ ... 0814059526
Endnu en brasilianer bliver ryget til os nu.
Det er den centrale forsvarsspiller Juninho fra Bahia. Mon det har været ham, der i så fald har været vores førsteprioritet?
Vi kæmper eftersigende med den arabiske klub Al Ettifaq FC til en pris på omkring de 11 mio. kr.
Halvdelen af vores startopstilling er nærmest brasilianere snart.
Endnu en brasilianer bliver ryget til os nu.
Det er den centrale forsvarsspiller Juninho fra Bahia. Mon det har været ham, der i så fald har været vores førsteprioritet?
Vi kæmper eftersigende med den arabiske klub Al Ettifaq FC til en pris på omkring de 11 mio. kr.
Halvdelen af vores startopstilling er nærmest brasilianere snart.
Den slags spillere kan vi sjældent skaffe så tidligt i vinduet. Hvis de skal forstærke os fra dag 1, er det spillere som håber på bedre tilbud end den danske liga, eller bliver tilovers sidst i vinduet, og skal væk for at få spilletid.
Høvdingen af Herning
Endnu en Bahia-spiller på blokken ifg. flere brasilianske medier
Juninho Carlos er en venstrefodet stopper på 1,87.
Ham og Charles er netop begyndt at følge hinanden på IG. Mon ikke de snart bliver sendt på den samme flyver herover - snart, tak!
Bliver spændende om det bliver både Rodrigues og Juninho. Eller om Juninho faktisk er det ‘førstevalg’, der er blevet skrevet om.
Ham og Charles er netop begyndt at følge hinanden på IG. Mon ikke de snart bliver sendt på den samme flyver herover - snart, tak!
Bliver spændende om det bliver både Rodrigues og Juninho. Eller om Juninho faktisk er det ‘førstevalg’, der er blevet skrevet om.