Det er jo også muligt, at den indvendige angriber/wing vi har kig på også kan spille centralt.
Håber også der er hold i Rodrigues han ser spændende ud.
Det er jo også muligt, at den indvendige angriber/wing vi har kig på også kan spille centralt.
De skriver at det er en plan B for fcm som allerede er i forhandlinger med en anden stopper. Han har været ude af startopstillingen siden maj og var sidst ude af holdet. Han har kontakt frem til 2022. De skriver iø. At der er interesse fra portugisiske og italienske klubber, men ikke på hvilket niveau.madsc2206 skrev: ↑8. jul 2021, 00:58Brasilianske medier bekræfter at det er Rodrigues man har kig på.
https://ge.globo.com/rs/futebol/times/g ... emio.ghtml
Italienske samt Portugisiske klubber er også interesserede
Høegh er vel erstatningen på cb ?Dondinho skrev: ↑8. jul 2021, 13:58Er der nogen der har et bud på hvem den anden CB er?
Jeg synes det ligner vi får rigtigt meget udskiftning på holdet og jeg er godt nok lidt nervøs for hvad for et hold vi står med til sæsonstart.
Jeg håber ikke det hele skal erstattes med lottokuponer fra Brasilien.
Høegh er vel erstatningen på cb ?Stoffer skrev: ↑8. jul 2021, 15:23[quote=Dondinho post_id=174044 time=<a href="tel:1625745502">1625745502</a> user_id=12051]
Er der nogen der har et bud på hvem den anden CB er?
Jeg synes det ligner vi får rigtigt meget udskiftning på holdet og jeg er godt nok lidt nervøs for hvad for et hold vi står med til sæsonstart.
Måske er det uklart formuleret fra min side, den CB vi forhandler med som åbentbart er vores 1. Prioritet, er der nogen bud på hvem det er?Dondinho skrev: ↑8. jul 2021, 15:46Høegh er vel erstatningen på cb ?Stoffer skrev: ↑8. jul 2021, 15:23[quote=Dondinho post_id=174044 time=<a href="tel:1625745502">1625745502</a> user_id=12051]
Er der nogen der har et bud på hvem den anden CB er?
mousebreaker skrev: ↑8. jul 2021, 17:42Rennes har angiveligt budt mere end 73 mio for Cajuste.
Kilde: B̶o̶l̶d̶.̶d̶k̶ Aftonbladet
Læs s. 15.mousebreaker skrev: ↑8. jul 2021, 17:42Rennes har angiveligt budt mere end 73 mio for Cajuste.
Kilde: Bold.dk
Beløbet blev vendt her i tråden for et døgn siden.mousebreaker skrev: ↑8. jul 2021, 19:44Jeg havde godt hørt, at Cajuste har bestemt sig for Rennes, men ikke set noget beløb før i dag![]()