Han kommer slet ikke på banen. FCN skal ikke risikere en skade til en spiller der er i kikkerten hos Manchester United.ABT skrev:Lad os prøve at sætte vores lid til et voldsomt Kamaldeen show i hans sidste optræden på dansk jord.
Forza Sulemana!!
R32: FC Midtjylland - Aarhus Gymnastik Forening
Re: R32: FC Midtjylland - Aarhus Gymnastik Forening
Tro, håb og Kamaldeen!
Han starter selvfølgelig. Andet vil være en skandale. Men vi skal lige vinde vores egen kamp også…
Jeg er også lidt bange for FCN er uden 3-5 stykker af starterne, de skal jo sælges og er de overhovedet motiveret til sådan en kamp? Jeg tror ikke på det men det er også ligegyldigt, vi skal sikre os den anden plads og vinde over AGF
FCN skal nok gå efter at ødelægge BIF. De har bare ikke evnerne.
Tillykke til bif - de har trods alt vist sig at være mindst ringe i en verden fyldt med uåbnede julegaver. Tænk sig, at man kan blive dansk mester med 61 point over 32 kampe - uhørt. og tænk sig at man kan blive dansk mester med viborgs Mensah - no offence - på holdet.
Når nu FG ikke kunne drille bif - så vil de da gøre alt for at drille os.
Sikke en nedtur - den billigste double i nyere tid - pisset ned i kloakken.
Heldigvis er det ikke FCK der bliver mester - det havde da været endnu værre, selv om det er slemt nok i forvejen.
Når nu FG ikke kunne drille bif - så vil de da gøre alt for at drille os.
Sikke en nedtur - den billigste double i nyere tid - pisset ned i kloakken.
Heldigvis er det ikke FCK der bliver mester - det havde da været endnu værre, selv om det er slemt nok i forvejen.
Hvis man som det nok ender, ikke har halvdelen af sine bedste spillere med, så går de nok ikke efter det.
Derudover har FCN intet at spille for og derfor satser de ikke noget, en skade kan betyde et misset skifte. Det er vel nærmest 99% sikkert de taber.
Odds viser også at Brøndby er større favoritter mod FCN, end vi er mod AGF.
Altså man kunne jo også spørge, hvorfor skulle Superligaen i denne sæson ikke blive ved med at give gaver? 
Fordi statistisk så vil et hold som Brøndby vinde over FCN og når man så tager det faktum med at Brøndby kan vinde mesterskabet med en sejr, har selvtillid og hjemmebane med fans og et FCN hold der spare deres bedste og intet har at spille for, så er det svært at se hvordan gaverne skulle komme.
Faktisk tror jeg Brøndby ville vinde selv med 10 mod 11.
Havde det været for nogle kampe siden og FCN stadigvæk kunne nå noget, så kunne vi snakke om det. Jeg tror heller ikke AGF kommer med noget mod os, de spare også til deres vigtige kamp.
Den køber jeg bare ikke. Kommer FCN foran så bliver det en helt anden kamp. Alt kan ske. Tror gerne FCN vil vise noget og de kan også blive inspireret af mange tilskuere
Den samtale kan vi genstarte på FCN når der er startopstillinger.
I det mindste tror jeg vi kan blive enige om, at et FCM mesterskab næsten ville være sensationelt ud fra nuværende situation.
Måske du har ret og måske har jeg.Sahl skrev: ↑21. maj 2021, 19:05Fordi statistisk så vil et hold som Brøndby vinde over FCN og når man så tager det faktum med at Brøndby kan vinde mesterskabet med en sejr, har selvtillid og hjemmebane med fans og et FCN hold der spare deres bedste og intet har at spille for, så er det svært at se hvordan gaverne skulle komme.
Havde det været for nogle kampe siden og FCN stadigvæk kunne nå noget, så kunne vi snakke om det. Jeg tror heller ikke AGF kommer med noget mod os, de spare også til deres vigtige kamp.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/su ... kke-sparet
Uanset hvad, så skal der spilles 90 min og ligesom som alle regnede med at vi vandt sikkert over Horsens i 2018, så blev det alligevel en lidt forkrampet og spændende 1-0.
Jeg medgiver at BIF er kæmpe favoritter, men lidt modgang så kan de nok rystes. De kan da ikke modtage endnu en Hausner.
Maxsø, Jung og Hermannson kan aldrig nogensinde følge med Kamaldeen og du kan være sikker på, at BIF vil frem og vinde og fansene presser dem ligeså. Det er guf for Kamaldeen, men det kræver at han spiller.
Håber BO får ret i hans vanvittige forudsigelse om 3 hold på 58 point og at vi vinder på +2 i målscore. Superligaen er ikke færdig med at give - det skal vi tro på. Tror vi udligner en AGF føring til sidst, hvor FCN scorer på en kontra efter et alt eller intet pres fra Brøndby.
Det kunne være det vildeste nogensinde!
Lupus1999 skrev: ↑21. maj 2021, 19:21Måske du har ret og måske har jeg.Sahl skrev: ↑21. maj 2021, 19:05Fordi statistisk så vil et hold som Brøndby vinde over FCN og når man så tager det faktum med at Brøndby kan vinde mesterskabet med en sejr, har selvtillid og hjemmebane med fans og et FCN hold der spare deres bedste og intet har at spille for, så er det svært at se hvordan gaverne skulle komme.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/su ... kke-sparet
Uanset hvad, så skal der spilles 90 min og ligesom som alle regnede med at vi vandt sikkert over Horsens i 2018, så blev det alligevel en lidt forkrampet og spændende 1-0.
Jeg medgiver at BIF er kæmpe favoritter, men lidt modgang så kan de nok rystes. De kan da ikke modtage endnu en Hausner.
Maxsø, Jung og Hermannson kan aldrig nogensinde følge med Kamaldeen og du kan være sikker på, at BIF vil frem og vinde og fansene presser dem ligeså. Det er guf for Kamaldeen, men det kræver at han spiller.
Håber BO får ret i hans vanvittige forudsigelse om 3 hold på 58 point og at vi vinder på +2 i målscore. Superligaen er ikke færdig med at give - det skal vi tro på. Tror vi udligner en AGF føring til sidst, hvor FCN scorer på en kontra efter et alt eller intet pres fra Brøndby.
Det kunne være det vildeste nogensinde!
Jeg håber da det bliver sådan, men det er jo ikke første gang vi ser sådan nogle udtalelser og så "spare" man alligevel en "små skadet" spiller osv.
Der er også motivationen. Har svært ved at se hvad FCN spillere skal kunne få ud af at pisse Brøndby og deres fans af. De har som sagt intet at spille for og nogle er nok så godt som videre.
Det ville da være helt vildt hvis det ender med 3 hold på 58 point, men det nægter jeg at tro på, det virker næsten absurd at det skulle ske. Men du har ret i at alt vel nærmest kan ske i denne sæson.
Realistisk set bliver det enormt vigtigt med mindst sølv.
FCN er da en konkurrent til Brøndby, jeg nægter at tro man skulle være bange for at pisse nogen af, så skulle Silkeborg tænke det samme om os, nej.
Og jo hvis vi vinder vil det være sensationelt, men det er også en skør sæson, hvorfor skulle den ikke være skør en runde mere
Og jo hvis vi vinder vil det være sensationelt, men det er også en skør sæson, hvorfor skulle den ikke være skør en runde mere
Glem det gutter.
Den er sejlet til Vestegnen og fred være med det - Fcm er ikke bedre
Den er sejlet til Vestegnen og fred være med det - Fcm er ikke bedre