Sent from my iPhone using Tapatalk
Superligaen 20/21
Re: Superligaen 20/21
Stop dig selv JBT. Ulvegraven er død medmindre der sker katastofer som nu, vi kæmper med fankulturen, og det er muligvis det eneste punkt, hvor klubben præsterer middelmådigt. Vi er en gang snotforkælede fans, som ikke ved hvad modgang er. Vi piber over en glippet pokalfinale og (forhåbentlig) sølv. Medmindre du står og skriger på CC hver anden søndag, så synes jeg du skal stikke piben ind. Træls sæson, vi har underpræsteret på det seneste og været uheldige, men sådan er det.
Stein og co er højest sandsynlig dem som er mest kede
Jeg sagde det i går. Vi har egenhændigt pisset fire matchbolde og polepositions væk. Det point Mabil smider i Farum, er fet vi mangler nu. Eller de to vi ikke får hjem mod stive Randers. Eller dem Paulinho forærer væk i Brøndby. Jeg kunne blive ved.
Og i spidsen for det hele står en mand, som siger det samme enerverende ævl hver gang - “de her drenge vil give alt”, “jeg ser nogle der vil det 100%” og bl.a. bl.a. bl.a.
At smide to pokaler man inden slutspurten er kæmpe favoritter til, det er fyringsgrund. Vi gav odds 1,12!!! før Brøndby kampen. Helt uhørt at smide det.
Og i spidsen for det hele står en mand, som siger det samme enerverende ævl hver gang - “de her drenge vil give alt”, “jeg ser nogle der vil det 100%” og bl.a. bl.a. bl.a.
At smide to pokaler man inden slutspurten er kæmpe favoritter til, det er fyringsgrund. Vi gav odds 1,12!!! før Brøndby kampen. Helt uhørt at smide det.
Mon ikke det er tid til selvransagelse i familieklubben. Savner at Benham/Ankersen står frem og fortæller at denne sæson ikke er godkendt - så ALLE kan forstå det. CS synes jeg bare skal lukke fuldstændig i.
Hvis vi fortsætter i næste sæson med samme dårlige fodboldspil, vil vi måske ende som 4`er.
Det er tid til oprydning, og ikke kun i spillerstaben.
Vi har satme præsteret elendigt under rigtig gode forudsætninger. Hvis dette var i en enhver anden virksomhed var der blevet stillet skarpt på de ansvarlige.
Hvis vi fortsætter i næste sæson med samme dårlige fodboldspil, vil vi måske ende som 4`er.
Det er tid til oprydning, og ikke kun i spillerstaben.
Vi har satme præsteret elendigt under rigtig gode forudsætninger. Hvis dette var i en enhver anden virksomhed var der blevet stillet skarpt på de ansvarlige.
Leicester gav odds 2000.Lund7400 skrev: ↑20. maj 2021, 23:08Jeg sagde det i går. Vi har egenhændigt pisset fire matchbolde og polepositions væk. Det point Mabil smider i Farum, er fet vi mangler nu. Eller de to vi ikke får hjem mod stive Randers. Eller dem Paulinho forærer væk i Brøndby. Jeg kunne blive ved.
Ting sker, sådan er fodbold.
Gu er vi snotforkælede. Det er FCK´erne også. Men synes det er okay at man har brug for at været frustreret, sur og trist efter sådan en oplevelse, sådan er fodbold, det går op og ned. Jeg er selv total indebrændt i aften..
I morgen ser vi på det med nye øjne, vi kan lave en Bayern/Schalke på mandag, tænk lige en oplevelse det ville blive
I morgen ser vi på det med nye øjne, vi kan lave en Bayern/Schalke på mandag, tænk lige en oplevelse det ville blive
Du mener kirkegården pånær CC som giver den gas?
Hvor var vi egenligt uden Steinlein?
Lad os nu se frem til næste sæson med en ny frisk trup og et Europa league gruppespil!
Og muligvis et mesterskab
Og muligvis et mesterskab
Vi kommer ikke i EL via 2. pladsen.
Træder ind i CL kval 2, taber vi den som useedet, ryger vi i EL 3. runde som seedet, og klarer vi den er det EL playoff som useedet.
Træder ind i CL kval 2, taber vi den som useedet, ryger vi i EL 3. runde som seedet, og klarer vi den er det EL playoff som useedet.
Holdene i non champions, champions league er rimelig svære, så går udfra vi taber .
Holdene er PSV Celtic og enten gala eller Wien
I el runde 3 er vi useedet.
Men vi kan møde
Famagusta
Skotlands pokal vinder
Nummer 3 i Tjekkiet.
Derefter er vi et prioret 4 i el playoff
Det gode er at FCK ikke bliver mestre...det havde ikke været til at klare at se Fischer og co. hovere. Brøndby har et svækket hold og FCN kan ikke udelukkes at nappe et point. FCM har spillet alt for ringe i for mange kampe til at fortjene mesterskabet - og sat en masse chancer over styr. En andenplads vil i nuværende situation være det vi må være glade for og giver Europaspil på ok niveau.
Siger bare, at den var ikke gået andre steder, især ikke så længe heller. Anciennitet er i hvert fald ikke en forudsætning for at blive siddende, uden at tingene tages op til overvejelse.
Med det materiale man har - og hvordan man taler sig selv op, så kan dette kun betegnes som fiasko.
Denne sæson viser også entydigt at FCM ikke er klar til næste skridt. Man kan på ingen måde performe i to turneringer ad gangen + cuppen.
Det er på tide at få ryddet op i virksomheden. Man er måske bare lige en anelse forud for sin tid i FCM og fodbold DK har også luret den.
Håber på bedre tider - og respekt til BIF for at gribe en kæmpe foræring.
-
mousebreaker
Det er lidt vildt, at vi ovenpå et fremragende efterår, med over 2p i snit via masser af rotationer og en flot CL kvalifikation på CV'et, spiller klubbens i særklasse dårligste forår nogensinde, når man kigger på den kvalitet vi har i truppen. Priske og teamet omkring, har ikke været stærk i modgang, det er helt åbenlyst. Man kan slet ikke sammenligne det her med 2014, hvor vi havde en trup der aldrig havde vundet trofæer, og hvor ryggraden i holdet blev skadet. Erik, Izunna og Duncan. Ellers var vi også blevet mestre i den sæson.
Den her sæson er smidt på hovmod. Vi var ikke klar til kampene Nu ender vi måske med den 2. plads, som kan ende ud med, at vi ikke kommer i noget som helst gruppespil.
De sidste 7 kampe i ligaen, har givet flotte 8 point. Det er 1,14p i snit. Målscore 13-12
Det ligner gummiben af værste skuffe. Holdet har troet det hele kom af sig selv, når det hele skulle afgøres. Wake-up call på wake-up call er blevet overhørt. Der må renses ud og nyt blod tilføres.
Det her er en huskekage af de helt grumme. Selvforskyldt.
Vildt nok at en sæson, hvor man har kvallet sig til CL for første gang i klubbens historie, efter al sandsynlighed ender med at blive den mest skuffende sæson nogensinde. Alt blev serveret på et sølvfad. Pokal og liga. Beskæmmende (uanset hvordan det så ender i sidste spillerunde)
Den her sæson er smidt på hovmod. Vi var ikke klar til kampene Nu ender vi måske med den 2. plads, som kan ende ud med, at vi ikke kommer i noget som helst gruppespil.
De sidste 7 kampe i ligaen, har givet flotte 8 point. Det er 1,14p i snit. Målscore 13-12
Det ligner gummiben af værste skuffe. Holdet har troet det hele kom af sig selv, når det hele skulle afgøres. Wake-up call på wake-up call er blevet overhørt. Der må renses ud og nyt blod tilføres.
Det her er en huskekage af de helt grumme. Selvforskyldt.
Vildt nok at en sæson, hvor man har kvallet sig til CL for første gang i klubbens historie, efter al sandsynlighed ender med at blive den mest skuffende sæson nogensinde. Alt blev serveret på et sølvfad. Pokal og liga. Beskæmmende (uanset hvordan det så ender i sidste spillerunde)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
@Kirkegården: Sådan har det altid været i det midtjyske. Folk er for pæne og sidder på hænderne, medmindre præstationerne på banen tvinger dem frem. Det kommer ikke til at ændre sig.
Fuldstændig enig i kommentaren om Steinlein. H
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Jeg er stadig så chokeret og rystet over at man kan præstere så dårligt med de spillere? Trænere bliver fyret for mindre andre steder? Uforløst potentiale, lavt pointsnit, spillerkontroverser, dårlige på underliggende data!
Altså det skriger til himlen!
Sisto ligner en spiller, som ikke gider kanten, og når han så fik sin vilje med at spille 10’er mod FCK, så leverede han.
Undskyld mit galde, men jeg kan ganske enkelt ikke holde det her ud.
Altså det skriger til himlen!
Sisto ligner en spiller, som ikke gider kanten, og når han så fik sin vilje med at spille 10’er mod FCK, så leverede han.
Undskyld mit galde, men jeg kan ganske enkelt ikke holde det her ud.