Superligaen 20/21
Re: Superligaen 20/21
I mange år har jeg bedt til, at FCM skulle lære at peake i august. Det var ikke det her, jeg mente.
Godkendt at man nåede chl, en hylde man ikke hører til på ja - men derfra lort og lagkage.Ravnen skrev: ↑20. maj 2021, 22:12Det har godt nok ikke været en godkendt sæson. CL er isoleret set godkendt, men Superliga og Pokal er to andre turneringer. Det her er en tabt mulighed af historiske dimensioner, vi har smidt både pokal og mesterskab med samme elendige indstilling.
Der er en lille bitte chance for at FCN kan drille Brøndby i den sidste kamp, men det kræver jo at vi også vinder en fodboldkamp..
Bif har ikke tabt til fcn de seneste 13-14 kampe, så der skal et mirakel til.
Sæsonen er dumpet og det er der rigtigt mange i fcm der også er. Pånær måske Scholtz som har holdets højeste bundniveau, og så en Isaksens glimt der bliver vigtig de kommende år.
Det kan man bare ikke bruge til så fandens meget nu, hvor historiens billigste mesterskab har været til salg. De får aldrig en lettere vej til det. FCK er tilbage på tronen næste sæson (især fordi fcms spilmæssige udfordringer ikke er forløst)
Vi er oppe mod karmiske kræfter, som er umulig at bekæmpe. Det skal være Brøndby i år.
Alene idag brænder agf straffe, spiller 11 mod 10 i størstedelen af kampen, spiller faktisk en flot kamp og brænder store chancer - uden Brøndby skaber noget som helst - selv.
Brøndby skal jo sætte point til i sådan en kamp 10 ud af 10 gange.
Det er ikke meant to be i år - og det synes jeg har været tydeligt længe
Alene idag brænder agf straffe, spiller 11 mod 10 i størstedelen af kampen, spiller faktisk en flot kamp og brænder store chancer - uden Brøndby skaber noget som helst - selv.
Det er jeg enig i. Ender vi med mesterskabet på mandag, vil det jo nærmest være den største sensation i dansk fodbold i nyere tid.UlveLars skrev: ↑20. maj 2021, 22:23Vi er oppe mod karmiske kræfter, som er umulig at bekæmpe. Det skal være Brøndby i år.
Ingen i Aarhus taler om Hausner i morgen og skal de heller ikke.UlveLars skrev: ↑20. maj 2021, 22:23Vi er oppe mod karmiske kræfter, som er umulig at bekæmpe. Det skal være Brøndby i år.
Man kan ikke blive hjulpet hver gang.
Vil man blive båret til mesterskabet eller selv vinde det.
FCM må selv få styr på de brodne kar hurtigst mulig.
Det er SÅ tungt. Havde de dog bare smadret AGF… Det her er så latterligt.
Pyha, det er sgu lidt ambivalent. Den samme sæson hvor vi for første gang kommer i ChL bliver samtidig en sæson vi kommer til at huske for en kæmpe fiasko af et forår. Både pokalturnering og mesterskab var serveret på er sølvfad, men truppen og staben var for sene til at indse alvoren da det begyndte at smuldre.
Udefra set, synes jeg at spillere og trænere har virket “for” rolige ift. at vi nok skulle vinde de kampe der var krævet for at blive mestre. Som om FCKs tidlige nedtur og Brøndbys udfald blev en sovepude for de rutinere midtjyder [emoji848]
Udefra set, synes jeg at spillere og trænere har virket “for” rolige ift. at vi nok skulle vinde de kampe der var krævet for at blive mestre. Som om FCKs tidlige nedtur og Brøndbys udfald blev en sovepude for de rutinere midtjyder [emoji848]
Selvfede ulve hele foråret, hvor der er blevet sagt at der er så meget kvalitet og det her hold er då vildt osv. så pisser man The double væk!!!
Er virkelig gal og frustreret.
Brøndby hjemme med 10.000 i ryggen smider ikke det her.
Uden Lindstrøm og Frendrup, men du kan se at de vil det så meget.
Er virkelig gal og frustreret.
Brøndby hjemme med 10.000 i ryggen smider ikke det her.
Uden Lindstrøm og Frendrup, men du kan se at de vil det så meget.
Tillykke med guldmedaljen Hausner.
-
mousebreaker
Tillykke til Brøndby. Havde vi været i deres situation, og vundet den kamp i aften, så ville vi rose holdet og træneren, ledelsen og materialemanden. Specielt vi, men også FCK, har kun os selv at takke for, at Brøndby bliver mestre i år. Vi har taget alt for let på tingene, både i liga og i pokal. Vi skreg på “The Double”, men ender med en tabt semifinale i pokalen til super stærke SE. Over to kampe! Samt en mulig bronze i ligaen. Det er godt nok hovmod, der står for fald.
Klubben vil gøre klogt i, ikke at skrige denne sæson op som en succes. CL burde gøre den meget godkendt og forlods ville jeg også have solgt sæsonen for det alene, men når guldet er SÅ billigt til salg, uden FCK som seriøs konkurrent, og pokalen ligeså, så er en sæson uden et trofæ en fiasko af dimensioner. Der skal ryddes ud i spillertruppen og ind med nye kræfter, så der bliver skubbet lidt til de primadonnaer der bliver tilbage.
Som Sviatchenko sagde til medierne: Fiasko hvis vi ikke vinder guld
Klubben vil gøre klogt i, ikke at skrige denne sæson op som en succes. CL burde gøre den meget godkendt og forlods ville jeg også have solgt sæsonen for det alene, men når guldet er SÅ billigt til salg, uden FCK som seriøs konkurrent, og pokalen ligeså, så er en sæson uden et trofæ en fiasko af dimensioner. Der skal ryddes ud i spillertruppen og ind med nye kræfter, så der bliver skubbet lidt til de primadonnaer der bliver tilbage.
Som Sviatchenko sagde til medierne: Fiasko hvis vi ikke vinder guld
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Ja, det er over en lang periode vi pisser det væk. Men de seneste 25 timer, hvor begge kampe ligger godt for Fcm indtil der mangler et kvarter... rødt kort plus straffe og så en Jesper Olsen aflevering fra Hausner... ja, det er hårdt at gå i seng med.
Var glad for at få billet i mandags, men nu er det næsten ligemeget, selv om jeg selvfølgelig møder op. Bliver en mærkelig stemning med fokus på mobilen også.
Var glad for at få billet i mandags, men nu er det næsten ligemeget, selv om jeg selvfølgelig møder op. Bliver en mærkelig stemning med fokus på mobilen også.
-
mousebreaker
Hold nu op med det Hausner bashing. Hvis i tænker det er en ung århusiansk knægt, der er skyld i fiaskoen, så kig dog på hvad vi selv har rendt rundt og lavet. Det her har intet at gøre med held eller uheld, det er total mangel på klasse i foråret. Der er ingen grund til, at vi som fans skal udvise lignende mangel på klasse, ved at svine Hausner og tale ned om Brøndbys kommende titel. Vi var der ikke selv. Spillerne og lederne var blevet for selvfede. Så ender det sådan her
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Du har ret.mousebreaker skrev: ↑20. maj 2021, 22:49Hold nu op med det Hausner bashing. Hvis i tænker det er en ung århusiansk knægt, der er skyld i fiaskoen, så kig dog på hvad vi selv har rendt rundt og lavet. Det her har intet at gøre med held eller uheld, det er total mangel på klasse i foråret. Der er ingen grund til, at vi som fans skal udvise lignende mangel på klasse, ved at svine Hausner og tale ned om Brøndbys kommende titel. Vi var der ikke selv. Spillerne og lederne var blevet for selvfede. Så ender det sådan her
Du har vist aldrig set en fodboldkamp fra Suppen med GF som det ene af holdene og et andet hold end Midtjylland som det andet, før i dag... Hausner har vel allerede i en alder af 21 år rekorden i flest hjernedøde aktioner set i Suppen. Lord Hausner er garant for at dele gaver ud for hvem som helst, og gør det gerne omtrent hver kamp han optræder i, hvis han kan komme til det. Man burde næsten stykke en blooper-video sammen og sende den ind til Viasat, så de kunne spille den på repeat, for der er i den grad nok at tage af!mousebreaker skrev: ↑20. maj 2021, 22:49Hold nu op med det Hausner bashing. Hvis i tænker det er en ung århusiansk knægt, der er skyld i fiaskoen, så kig dog på hvad vi selv har rendt rundt og lavet. Det her har intet at gøre med held eller uheld, det er total mangel på klasse i foråret. Der er ingen grund til, at vi som fans skal udvise lignende mangel på klasse, ved at svine Hausner og tale ned om Brøndbys kommende titel. Vi var der ikke selv. Spillerne og lederne var blevet for selvfede. Så ender det sådan her
Når det er sagt, så er det ikke i dag det tabes. Man har pisset det væk længe før af utallige omgange.
/ ABT

Det er kulminationen på adskillige års hovmod, der nu står for fald.
Akkurat som præsten tidligere prædikede det. Steinlein. Priske. Sviatchenko. Useriøst.
Det kræver vel nærmest en oprigtig undskyldning til fansene - hvis ikke vi var her, hvor var fcm så?
Akkurat som præsten tidligere prædikede det. Steinlein. Priske. Sviatchenko. Useriøst.
Det kræver vel nærmest en oprigtig undskyldning til fansene - hvis ikke vi var her, hvor var fcm så?