R32: FC Midtjylland - Aarhus Gymnastik Forening

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

R32: FC Midtjylland - Aarhus Gymnastik Forening

Indlæg af Kim »

:fcm: :agf:

Nå, ny dag, ny kamp.
For anden gang på få dage er det op til os at håbe, og i aften er vi alle GF fans, desværre har de ikke en 3. plads at jagte, men jeg kender D.N. godt nok til at han MEGET gerne vil vinde sine sidste kampe for enhver pris, og med 10.000 på lægterne og de hvides hademodstander nr. 1, så tror jeg fuldt og fast på at BIF får det ekstrem svært i aften...

Vi får en chance mere for at give mesterskabet hjem, og den SKAL vi udnytte.

Jeg synes vi har stor ære af kampen i går og vores offensive spil UDEN Cajuste i går, var jeg meget imponeret over. Derfor håber jeg også vi skralder igennem mandag, hvor vi ligeledes har Paulinho tilbage, og lad os bare blive enige om at det pointmæssigt har været pænt dyrt at undvære ham i to kampe ...

Det er ikke I vores hænder, men jeg tror stadig på et mesterskab, og når vi kommer et par år frem, er der ingen der tænker over det skete med hiv og sving... 😃

God Torsdag, og så kører vi den hjem mandag!

/Kim

Kim

Re: R32: FC Midtjylland - Aarhus Gymnastik Forening

Indlæg af Kim »

Og så lige til selve kampen

Vi skal flyve videre på vores opløftende spil fra Parken, vi er uden Cajuste og Cools, men med Paulinho tilbage. GF skal spare spillere, og kommer med en hård kamp i benene, så i den her kamp slutter vi godt af. 💪

Tip: 2-0

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Som skrevet i anden tråd. Patrick Mortensen er netop nu meldt ude både mod os og BIF. Det reducerer vores chance for guld væsentligt, men bør samtidigt endegyldigt sikre sølvet - GF uden Patrick M. på hjemme i sidste kamp skal være 1 men også 3 point!

Så smider BIF det igen i aften, så tror jeg på, at vi napper det.. Kom så AGF!!

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg tror faktisk AGF´s kamp i aften får betydning for hvordan vi spiller mandag.
Hvis vi stadigvæk er på første pladsen efter i aften, tror jeg vi kommer med så meget energi og passion at vi vinder. Jeg er dog bange for, at vinder Brøndby i aften (og det er vel mest sandsynlig) så vil spillerne blive små nervøse, da de ikke kan afgøre det selv.
Lund7400 skrev:
20. maj 2021, 09:58
Som skrevet i anden tråd. Patrick Mortensen er netop nu meldt ude både mod os og BIF. Det reducerer vores chance for guld væsentligt, men bør samtidigt endegyldigt sikre sølvet - GF uden Patrick M. på hjemme i sidste kamp skal være 1 men også 3 point!

Hvis det er rigtigt tror jeg løbet er kørt med stor sandsynlighed... så skal Brøndby virkelig spænde ben for sig selv. Det viser lidt problematikken med alt det her slutspils sammensætning med kampe efter sæsonen.

En sjov twist kunne være, at FCN for første gang nærmest i nyere tid, vandt over Brøndby i sidste runde, mens vi vinder over AGF. Det virker bare endnu mere usandsynligt en at AGF tager point fra dem

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

:frc:
Sahl skrev:
20. maj 2021, 17:39
Jeg tror faktisk AGF´s kamp i aften får betydning for hvordan vi spiller mandag.
Hvis vi stadigvæk er på første pladsen efter i aften, tror jeg vi kommer med så meget energi og passion at vi vinder. Jeg er dog bange for, at vinder Brøndby i aften (og det er vel mest sandsynlig) så vil spillerne blive små nervøse, da de ikke kan afgøre det selv.
Lund7400 skrev:

Hvis det er rigtigt tror jeg løbet er kørt med stor sandsynlighed... så skal Brøndby virkelig spænde ben for sig selv. Det viser lidt problematikken med alt det her slutspils sammensætning med kampe efter sæsonen.

En sjov twist kunne være, at FCN for første gang nærmest i nyere tid, vandt over Brøndby i sidste runde, mens vi vinder over AGF. Det virker bare endnu mere usandsynligt en at AGF tager point fra dem
Enig. Men omvendt så ligger kampen i Brøndby ko egentlig fint til Farum. Brøndby skal under alle omstændigheder frem og vinde den kamp, så kan FCN leve med at stolle sig ned og spille på kontra, er det heller ikke en stensikker favoritsejr. Så det er ikke 100% slut med Brøndby sejr i aften, men det er da bestemt tæt ved.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Lund7400 skrev:
20. maj 2021, 18:06
Sahl skrev:
20. maj 2021, 17:39
Lund7400 skrev:

Enig. Men omvendt så ligger kampen i Brøndby ko egentlig fint til Farum. Brøndby skal under alle omstændigheder frem og vinde den kamp, så kan FCN leve med at stolle sig ned og spille på kontra, er det heller ikke en stensikker favoritsejr. Så det er ikke 100% slut med Brøndby sejr i aften, men det er da bestemt tæt ved.

Kim

Indlæg af Kim »

hold da kæft en 1. halvleg - BIF med rødt og 1-1, endda med brændt AGF straffe - tror de hvie sætter de gule på plads i anden halvleg :)

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg er ikke overbevist. Men kunne godt lige tænke mig gult til Hausner og Jurlsgaard og rødt til Thorsteinsson i sidste sekund…

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det bliver et enormt antiklimaks på mandag. Vi har selv tabt det hele på gulvet og ovenpå det er jeg bange for at vi også taber på mandag. Kæmpe nedtur og det er det man får når man bliver for selvgode.

Kim

Indlæg af Kim »

Vi må slutte ordentlig af, og så er det op til FCN at hamrer et ligsøm i, så vi alligevel kan få et mesterskab, helt vildt at Hausner vælger at forære BIF et mål - de har to afslutninger på mål i hele kampen, det bliver til 2 kasser :(

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCN's børn bliver rystet i stykker af et brølende Brøndby Stadion, og Uhre scorer et par kasser mere. Den mand kan gå på vandet i denne sæson, og der er ikke noget at gøre ved det.

Hvad vi kan gøre, er at lade være med at blamere os som i 2014. Men lige nu frygter jeg det værste.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Guldet er væk. Det smider Brøndby ikke. De kunne vel ikke ønske sig en bedre modstander mandag, selv ikke hvis de kunne vælge mellem de seks nederste.

Jeg er nervøs for, om spillerne kan samle sig op til at banke AGF, eller det bliver den store røvtur og fjerdeplads. Jeg frygter det.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Lund7400 skrev:
20. maj 2021, 22:29
Guldet er væk. Det smider Brøndby ikke. De kunne vel ikke ønske sig en bedre modstander mandag, selv ikke hvis de kunne vælge mellem de seks nederste.

Jeg er nervøs for, om spillerne kan samle sig op til at banke AGF, eller det bliver den store røvtur og fjerdeplads. Jeg frygter det.
Så skidt går det dog ikke. Vi bliver 3ér

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Acebone skrev:
20. maj 2021, 22:27

Hvad vi kan gøre, er at lade være med at blamere os som i 2014. Men lige nu frygter jeg det værste.
Eller som i 2017, da vi i den sidste kamp taber Bronze til Lyngby på hjemmebanen og må lide den tort at se dem få medaljer foran os. Hvis vi taber den sidste kamp også og FCK går forbi os, vil det føles sådan...

Shit hvor er det her en tung omgang.

Men shit en fest det ville blive på mandag hvis det hele tippede rundt igen. Vi er nødt til at gøre arbejdet færdigt og i det mindste vinde den kamp..

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Lad os prøve at sætte vores lid til et voldsomt Kamaldeen show i hans sidste optræden på dansk jord.

Forza Sulemana!!
/ ABT

Billede

Besvar