Superligaen 20/21
Re: Superligaen 20/21
Tror det bliver utroligt svært at få sat spillerne op til kamp. Det her kommer til at sidde i kroppen på dem.
Bronze til heden.
Bronze til heden.
Jeg graver mig ned!!
Det bliver bronze nu.
Hvor er det latterligt at forære dem et mål af Hausner.
De har fuldstændig styr på kampen.
Det bliver bronze nu.
Hvor er det latterligt at forære dem et mål af Hausner.
De har fuldstændig styr på kampen.
Det var det. Tillykke til Brøndby. Vi har kun os selv at takke 
Det er til grin af AGF ikke kan få mindst uafgjort med en mand i overtal så længe.
Det er til grin af AGF ikke kan få mindst uafgjort med en mand i overtal så længe.
Senest rettet af Ravnen 20. maj 2021, 22:00, rettet i alt 1 gang.
Jeg kan ikke se os vinde mesterskabet, vi taler vel om 2-5% chance for at Brøndby ikke vinder over FCN, som absolut intet har at spille for og sikkert ikke engang stiller med deres bedste. Derudover er intet sikker for os mod AGF.
Men anden pladsen er så vigtig! Der er jo stadigvæk mulighed for CHL.
Men anden pladsen er så vigtig! Der er jo stadigvæk mulighed for CHL.
Jeg gider ikke fodbold mere. Brøndby har INTET i anden halvleg, og vinder aldrig den kamp uden den hjerneblødning. Og så redder de på stregen 5 minutter senere. Det er Brøndbys sæson. Pivringe hold som mestre.
Vi kommer aldrig i CL via andenpladsen.
Her er vi useedet hele vejen og møder Frankrigs 3. plads, Hollands 3. plads og russiske og ukrainske hold.
Er så pisse sur over at alt jo for fanden lå til AGF og så taber de hovedet.
Fuck hvor er jeg gal!
Endnu mere nu end i går.
Her er vi useedet hele vejen og møder Frankrigs 3. plads, Hollands 3. plads og russiske og ukrainske hold.
Fuck hvor er jeg gal!
Endnu mere nu end i går.
Det er sikkert rigtig nok, men så er der EL. Men vi skal selvfølgelig jagte de 5% chance der er for et mesterskab.Lupus1999 skrev: ↑20. maj 2021, 22:02Vi kommer aldrig i CL via andenpladsen.
Fuck hvor er jeg gal!
Endnu mere nu end i går.
Man bliver så træt af fodbold i sådanne situationer som denne, først Brøndby kampen, så hjemme mod Randers, ude mod FCK og nu et gok i nøden af et elendigt AGF.
ØV!
ØV!
Tragisk resultatet for fcm, men hvad havde man regnet med. Det er til at brække sig over.
Kørt ihjel i chl, tog for let på pokalturneringen, åbnede absolut ingen gaver i mesterskabsspillet.
Jeg ved virkelig ikke hvorfor priske mener det har været en godkendt sæson og at man spiller tilfredsstillende “langt hen ad vejen” (citat slut, kaster op). Han har sgu for lidt pondus. Ud med ham og de andre kopier
Må satme være en underlig fornemmelse hvis fcn forærer fcm et DM. Det vil egentlig være dybt ufortjent, så intet at fejre sådan rigtigt.
Pilen har peget den vej længe. Offensivenens udfordringer osv. Hold nu kæft hvor er det tragisk at være ulvefan i disse tider.
Benham må sidde derhjemme og korse sig. Kæft jeg havde været gal i hans sko
Kørt ihjel i chl, tog for let på pokalturneringen, åbnede absolut ingen gaver i mesterskabsspillet.
Jeg ved virkelig ikke hvorfor priske mener det har været en godkendt sæson og at man spiller tilfredsstillende “langt hen ad vejen” (citat slut, kaster op). Han har sgu for lidt pondus. Ud med ham og de andre kopier
Må satme være en underlig fornemmelse hvis fcn forærer fcm et DM. Det vil egentlig være dybt ufortjent, så intet at fejre sådan rigtigt.
Pilen har peget den vej længe. Offensivenens udfordringer osv. Hold nu kæft hvor er det tragisk at være ulvefan i disse tider.
Benham må sidde derhjemme og korse sig. Kæft jeg havde været gal i hans sko
Og at dette bif hold er sikret Europa gruppespil er jo så grinagtigt for dansk fodbold.
Er snart tom for ord over fcm (og det er måske godt nok…)
Er snart tom for ord over fcm (og det er måske godt nok…)
Brøndby er mega favorit på mandag mod FCN, langt større favorit end vi er mod AGF. Vi taler altså om et reelt sensation hvis vi får guld i år.
Kigger man i Europa i år er alle ligaer jo næsten fyldt med mærkelige resultater og det er også tydeligt vi skal have skiftet en del spillere ud. Ikke så meget fordi de er dårlige men fordi der skal nyt blod ind.
Kigger man i Europa i år er alle ligaer jo næsten fyldt med mærkelige resultater og det er også tydeligt vi skal have skiftet en del spillere ud. Ikke så meget fordi de er dårlige men fordi der skal nyt blod ind.
Det har godt nok ikke været en godkendt sæson. CL er isoleret set godkendt, men Superliga og Pokal er to andre turneringer. Det her er en tabt mulighed af historiske dimensioner, vi har smidt både pokal og mesterskab med samme elendige indstilling.
Der er en lille bitte chance for at FCN kan drille Brøndby i den sidste kamp, men det kræver jo at vi også vinder en fodboldkamp..
Der er en lille bitte chance for at FCN kan drille Brøndby i den sidste kamp, men det kræver jo at vi også vinder en fodboldkamp..
Det her er et Horsens-øjeblik, i en kamp vi ikke engang deltager i. Den Hausner-hjerneblødning vil martre mig i mange år.
Tja, Løssl du kom hjem for at vinde pokaler, da du aldrig har vundet noget. Og så får du en kopi af din seneste sæson i 2014...