Lund7400 skrev: ↑2. maj 2021, 10:29
Vi skal vinde. Stort. Vil være fint at få afgjort målscoren endegyldigt til vores fordel i form af fx 4-0/5-0. Det kan blive afgørende og er nuværende tre er for lille en difference.
Med karantænerne i Farum og Evander retur er alt i vores hænder. Mindes heller ikke at have set et FCM odds hjemme i Superligaen så lavt som dette - 1,2!!
Jeg tror, vi vinder 4-0, og så krydser jeg alt for Randers-point.
En hjemmekamp mod et forstærket u-19 hold, som oven i købet er ramt på flere vigtige pladser. Det skal give 3 point, hvis man vil være dansk mester.
Problemet (for mig) er, at jeg slet ikke er overbevist om, at vi bare går ud og kører 3 sikre point hjem i dag. Vi er nemlig (set fra min stol) slet ikke et mesterhold i denne sæson. Vi kan ikke sammensætte en serie af overbevisende sejre, konceptet er ikke finjusteret og fungerer slet ikke optimalt, der er for langt mellem, at stjernerne viser deres klasse etc. Alle de kvaliteter, man normalt vil se fra et mesterhold.
Vores held kan være, at der heller ikke er andre hold, som forstår at række ud efter det. Men uanset hvem der løber med det, så bliver det et hold, som slet ikke har de kvaliteter, som normalt kræves af et mesterhold.
I forhold til startopstillingen, så giver de bagerste 5 vel sig selv? Altså
Lossl
Joel-Erik-Alex-Paulinho
Spørgsmålet er om ikke man skulle lade en formstærk Anderson starte på midten. På den måde kunne man også reducere muligheden for gule kort (og dermed karantæner i den sæsondefinerende udekamp i Brøndby) til Frank og Cajuste. Evander træder naturligvis ind igen. Altså
Anderson-Evander-Frank
Offensivt må Dreyer og Sisto tage kanterne nu hvoe Isaksen er ude med sygdom. Jeg frygter, Mabil kommer i spil på et eller andet tidspunkt i kampen - det vil være en katastrofe. På top så jeg gerne Brumado, men tror Kaba. Brumado har noget speed, som kan gøre ondt når fcn står højt med bagkæden, og så har jeg slet ikke fået rost ham (i dette forum) for kampen mod fck. Han var med afstand min MoM. Debatten om hvorvidt vi har et spilbart alternativ til Kaba må i hvert fald forstumme. Altså
Sisto-Kaba-Dreyer
Så er der bare tilbage at krydse fingre for, at holdet får det til at spille i dag. 3 point - og pointtab til Brøndby - vil give nogle taktiske muligheder i udekampen derovre, hvor man må formode, at Brøndby vil jagte en sejr til det sidste. Jeg tror, det kan give et kampbillede (i Brøndbykampen), som vil være en kæmpe fordel for os.
Odds på fcm sejr idag: Ca 1,20
Odds på Brøndby sejr idag: Ca 2,15
Lad det være en af de runder...