Vi skal snart have ham på kontrakt. Godt nok så han rødt igår, men han er klart en fremtidens mand. Egentlig vil jeg mene, at han allerede nu er klar til at få 20 min. hist og her.
Han er højrekant og har en utrolig speed ligesom hans indlæg er særdeles brugbare. Når han slå igennem er det slut med Sørensen på højrekanten. (ikke fordi Sørensen gjorde det ringere end nogen af de andre igår).
Sivebæk, jeg ved du læser her på siden, skriv en lang kontrakt med FCM.
Sivebæk
-
mick
Re: Sivebæk
Sivebæk er klasse...Han burde snart få chancen på sas liga holdet, da de nok ikk når alt for meget i år..
-
Ravnen
Tja med tanke på at Pimpong ligner en mand der burde spille DS indtil nytår, så kunne det måske nok være passende at tage et talent med i truppen i stedet.
Christian, du skriver tit herinde, vær lidt frisk og gør op med den normale danske praksis med at være ydmyg. Tal dig på holdet
Ravnen
Hvor mange husker Per Pedersen? Men alle husker vel Mark Strudal!
Christian, du skriver tit herinde, vær lidt frisk og gør op med den normale danske praksis med at være ydmyg. Tal dig på holdet
Ravnen
Hvor mange husker Per Pedersen? Men alle husker vel Mark Strudal!
-
sivebæk
Jamen jeg er meget glad for at spille i fcm og vil ikk til nogen anden dansk klub, så jeg vil meget gerne skrive kontrkakt med klubben hvis de tibyder mig en ny kontrakt som er attraktiv. mht. til sas ligaen, så er det ikke noget som haster, jeg er stadig 1. års ynglinge, og har et år endnu som ungdomsspiller.
Men det ville selvfølgelig være spændende at komme op og spille nogen kampe, det er selvfølgelig også et mål for mig og hvis jeg skal sætte et lidt højt mål for mig selv vil det være at komme til at spille kampe indenfor et år. Men er også glad for at jeg nu får lov og træne med dem en gang i mellem.
Men det ville selvfølgelig være spændende at komme op og spille nogen kampe, det er selvfølgelig også et mål for mig og hvis jeg skal sætte et lidt højt mål for mig selv vil det være at komme til at spille kampe indenfor et år. Men er også glad for at jeg nu får lov og træne med dem en gang i mellem.
-
sivebæk
Jamen det er lidt indviklet men der er en klausul i kontrakten som siger at vi til sommer kan ophæve den. Mener jeg har ikke så meget styr på det faktisk, da jeg ikke har læst det igennem. Men tror det tænkes so, tre årig
-
JesperK
Skynd dig at omskole dig selv til angriber med garn i, så er du deroppe om et par uger Christian 
God vind med karrieren.
God vind med karrieren.