Pimpong en færdig mand i FCM?
-
Kasper_Nielsen
Pimpong en færdig mand i FCM?
Jeg er som alle andre FCM fans meget imponeret over Pimpongs form i foråret i sidste sæson.
Men efter at have set alle kampene i denne sæson også, synes jeg pimpong har været den største skuffelse på FCMs hold, og der er ellers nok at vælge mellem.
Er jeg den eneste der synes, at det ville være på sin plads at placere pimpong på bænken og så lade Simon Poulsen starte inde permanent? Det er trods alt ham der har fremtiden i FCM.
Men efter at have set alle kampene i denne sæson også, synes jeg pimpong har været den største skuffelse på FCMs hold, og der er ellers nok at vælge mellem.
Er jeg den eneste der synes, at det ville være på sin plads at placere pimpong på bænken og så lade Simon Poulsen starte inde permanent? Det er trods alt ham der har fremtiden i FCM.
Senest rettet af Kasper_Nielsen 22. okt 2005, 20:38, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Pimpong en færdig mand i FCM?
Han skal i hvertfald tage sig sammen.
Det er bare ikke i orden, at han stopper midt i et kontra-angreb, fordi "han har ondt". Kæmp dog til du knækker dig !
Jeg er træt af, at se ham rende rundt og lege mister nice-guy, ligesom de 10 andre hoveder.
Kun Poku leverede noget godkendt i dag, men lad dog for helvede være med at sparke lange bolde efter ham !
Peter Ross
Det er bare ikke i orden, at han stopper midt i et kontra-angreb, fordi "han har ondt". Kæmp dog til du knækker dig !
Jeg er træt af, at se ham rende rundt og lege mister nice-guy, ligesom de 10 andre hoveder.
Kun Poku leverede noget godkendt i dag, men lad dog for helvede være med at sparke lange bolde efter ham !
Peter Ross
-
Chap - FCM4EVER
Sys bare Pimpong sq ud på bænken med det samme. Han er fandme ringe. Når han kommer til en kæmpe chance banker han den ofte ud til indkast. Eller som i dag, hvor han fyrede den LANGT over målet. Selvfølgelig ka det ske for alle, men det er hverken 1. gang eller 6. gang han har gjort det uden at score. Og da Simon kom ind fungerede vores venstrekant også 100 gange bedre. Og han kom frem til en masse gode indlæg. Så ud på bænken med Pim og ind med Simon 
-
Mose
Det værste var dog at manden går ud i det sidste afgørende kvarter. Han kunne da stille sig et sted, hvor de kunne bruge ham som en fornuftig bande eller lignende.
-
Mose
Han gik da bare rundt og pyldrede. Jeg kender en del der ville ofre sig mere for at vinde en serie 6 kamp.
-
Altoriso
Øh...
Manden blev skadet og kunne da ikke gøre for at alle udskiftninger var blevet foretaget...
Jeg synes det er sjovt som folk altid skal svine afgående spillere til
Manden blev skadet og kunne da ikke gøre for at alle udskiftninger var blevet foretaget...
Jeg synes det er sjovt som folk altid skal svine afgående spillere til
-
Mose
Det har intet at gøre med at han er afgående.
Man viser "vilje til sejr" hver gang man optræder på FCM s hold, og den var svær at få øje på hos Pimpong.
Iøvrigt er det sjovt som du altid forsvarer alt omkring spillerne. De ved da godt selv, at det var skidt igår. Vi tilspiller os næsten ingen chancer og Viborg var reelt nærmere 2-0 end vi var på 1-1.
Vores angreb har længe været utrolig ufarligt.
Vores forsvar giver mange chancer væk.
På trods af dette skal vi klappe i hænderne, fordi vi skal støtte holdet!
Det er nu Erik Rasmussen skal vise om han kan sit kram. Få vendt skuden Erik, eller se dig om efter noget andet.
Man viser "vilje til sejr" hver gang man optræder på FCM s hold, og den var svær at få øje på hos Pimpong.
Iøvrigt er det sjovt som du altid forsvarer alt omkring spillerne. De ved da godt selv, at det var skidt igår. Vi tilspiller os næsten ingen chancer og Viborg var reelt nærmere 2-0 end vi var på 1-1.
Vores angreb har længe været utrolig ufarligt.
Vores forsvar giver mange chancer væk.
På trods af dette skal vi klappe i hænderne, fordi vi skal støtte holdet!
Det er nu Erik Rasmussen skal vise om han kan sit kram. Få vendt skuden Erik, eller se dig om efter noget andet.
-
YahooSeeker [Bot]
Allerede efter de første par kampe var vi nogle stykker som mente at Pim ikke havde hjertet i FCM mere, rart at andre også kan se det, han skulle have været på bænken fra den dag han skrev med FCK
-
bingbang
Jeg er enig, pimpong har ikke vist noget overhovedet her i efteråret. Han var rigtig god i foråret - men han er allerede FCK-spiller, så sæt ham dog på bænken så vi kan får spillet andre ind på holdet, for noget skal der ske når vi spiller så skidt som mod Viborg. Vi kom nærmest ikke frem til eneste chance og så kan man ikke kalde sig et tophold. Nu må de vise at de kan fighte sig ud af denne krise med det dårlige spil.
-
Kasper_Nielsen
Som skovsen siger, så skulle han faktisk være smidt på bænken fra den dag han underskrev en anden kontrakt.
Efter 1-1 kampen i AaB i starten af sæsonen sagde Pimpong, at han håbede på, aldrig at komme til at score for FCM mere, og han sagde yderligere, at han ikke kunne finde den nødvendige koncentration i FCM, når han ved, at han efter nytår skal skifte til FCK.
Efter sådan en udtalelse, skal Erik altså slå hårdt ned.
Efter 1-1 kampen i AaB i starten af sæsonen sagde Pimpong, at han håbede på, aldrig at komme til at score for FCM mere, og han sagde yderligere, at han ikke kunne finde den nødvendige koncentration i FCM, når han ved, at han efter nytår skal skifte til FCK.
Efter sådan en udtalelse, skal Erik altså slå hårdt ned.
-
Tapia
Vi havde denne diskussion allerede da han skrev under. Dengang hævdede et flertal at Pim selvfølgeligt leverede en god indsats og ikke skulle på bænken det sidste halve år. SKal vi ikke bare konstatere at de tog fejl...
-
Denis Egebæk
Mose skrev:
-------------------------------------------------------
> Det har intet at gøre med at han er afgående.
>
> Man viser "vilje til sejr" hver gang man optræder
> på FCM s hold, og den var svær at få øje på hos
> Pimpong.
Men den var tydelig at finde hos de spillere som IKKE skifter til FCK? Det synes jeg ikke. Desuden kunne vi der sad derhjemme og så kampen på TV se Pimpong banke en knytnæve ind i udskiftningsboksen da han måtte humpe ned i omklædningsrummet. Det kunne jeg godt tolke som ærgrelse over ikke at kunne hjælpe holdkammeraterne, men det er selvfølgelig bare min udlægning.
> Iøvrigt er det sjovt som du altid forsvarer alt
> omkring spillerne. De ved da godt selv, at det var
> skidt igår. Vi tilspiller os næsten ingen chancer
> og Viborg var reelt nærmere 2-0 end vi var på
> 1-1.
>
> Vores angreb har længe været utrolig ufarligt.
Og så skal Pimpong (som tilfældigvis skifter til FCK) gøres til syndebuk? Hvad har Frank Kristensen præsteret i dette efterår?
> Vores forsvar giver mange chancer væk.
Det kan du trods alt ikke give Pimpong skylden for
> På trods af dette skal vi klappe i hænderne, fordi
> vi skal støtte holdet!
Det er vel op til dig selv.
> Det er nu Erik Rasmussen skal vise om han kan sit
> kram. Få vendt skuden Erik, eller se dig om efter
> noget andet.
Så nu er det pludselig ikke Pimpongs skyld men Erik Rasmussens?
I øvrigt er jeg enig i at ER snart må indse at han bliver nødt til at gå lidt på kompromis med sin filosofi om offensivt fodbold. Det holder ganske enkelt ikke når man ikke formår at omsætte spilovertaget i chancer og mål, og desuden har ufatteligt svært ved at holde nullet i den anden ende.
-------------------------------------------------------
> Det har intet at gøre med at han er afgående.
>
> Man viser "vilje til sejr" hver gang man optræder
> på FCM s hold, og den var svær at få øje på hos
> Pimpong.
Men den var tydelig at finde hos de spillere som IKKE skifter til FCK? Det synes jeg ikke. Desuden kunne vi der sad derhjemme og så kampen på TV se Pimpong banke en knytnæve ind i udskiftningsboksen da han måtte humpe ned i omklædningsrummet. Det kunne jeg godt tolke som ærgrelse over ikke at kunne hjælpe holdkammeraterne, men det er selvfølgelig bare min udlægning.
> Iøvrigt er det sjovt som du altid forsvarer alt
> omkring spillerne. De ved da godt selv, at det var
> skidt igår. Vi tilspiller os næsten ingen chancer
> og Viborg var reelt nærmere 2-0 end vi var på
> 1-1.
>
> Vores angreb har længe været utrolig ufarligt.
Og så skal Pimpong (som tilfældigvis skifter til FCK) gøres til syndebuk? Hvad har Frank Kristensen præsteret i dette efterår?
> Vores forsvar giver mange chancer væk.
Det kan du trods alt ikke give Pimpong skylden for
> På trods af dette skal vi klappe i hænderne, fordi
> vi skal støtte holdet!
Det er vel op til dig selv.
> Det er nu Erik Rasmussen skal vise om han kan sit
> kram. Få vendt skuden Erik, eller se dig om efter
> noget andet.
Så nu er det pludselig ikke Pimpongs skyld men Erik Rasmussens?
I øvrigt er jeg enig i at ER snart må indse at han bliver nødt til at gå lidt på kompromis med sin filosofi om offensivt fodbold. Det holder ganske enkelt ikke når man ikke formår at omsætte spilovertaget i chancer og mål, og desuden har ufatteligt svært ved at holde nullet i den anden ende.
-
Kasper_Nielsen
Til Denis Egebæk:
jeg synes det er lidt noget vrøvl det du nu udlægger.
Det har ikke noget som helst at gøre med, at Pimpong skal gøres til syndebuk eller ej.
Men når en spiller kommer med en udmelding om, at han håber, at han aldrig kommer til at score i FCM trøjen mere, og at han ikke kan koncentrerer sig i klubben fordi han skal til FCK - Og at han så samtidig ikke engang spiller godt. Så vil jeg mene, at det er på tide at smide ham på bænken og så bruge Simon Poulsen som startmand, da det er ham der kæmper for en fremtid i klubben og ham der skal spilles ind på holdet.
Stod det til mig, skulle Pimpong have støvlen til FCK med det samme kvit og frit, så vi i det mindste kan slippe for at betale løn til ham.
jeg synes det er lidt noget vrøvl det du nu udlægger.
Det har ikke noget som helst at gøre med, at Pimpong skal gøres til syndebuk eller ej.
Men når en spiller kommer med en udmelding om, at han håber, at han aldrig kommer til at score i FCM trøjen mere, og at han ikke kan koncentrerer sig i klubben fordi han skal til FCK - Og at han så samtidig ikke engang spiller godt. Så vil jeg mene, at det er på tide at smide ham på bænken og så bruge Simon Poulsen som startmand, da det er ham der kæmper for en fremtid i klubben og ham der skal spilles ind på holdet.
Stod det til mig, skulle Pimpong have støvlen til FCK med det samme kvit og frit, så vi i det mindste kan slippe for at betale løn til ham.
-
Denis Egebæk
Det er så nogle udtalelser jeg aldrig har set/hørt. Hvor stammer de fra?
Jeg synes bare det er pudsigt at der kort efter endnu en skuffende indsats fra det meste af holdet bliver stillet krav om at netop Pimpong skal sendes på bænken og ikke er god nok mere.
Jeg synes personligt heller ikke Dennis Sørensen, Mikkel Thygesen og Kristian Bak Nielsen har gjort det specielt godt i efteråret i forhold til hvad jeg havde forventet af dem, men det er tydeligt for mig at se at det er hele holdet/træneren der er nede, og jeg gider derfor ikke kræve den ene eller den anden spillers afgang.
Jeg synes bare det er pudsigt at der kort efter endnu en skuffende indsats fra det meste af holdet bliver stillet krav om at netop Pimpong skal sendes på bænken og ikke er god nok mere.
Jeg synes personligt heller ikke Dennis Sørensen, Mikkel Thygesen og Kristian Bak Nielsen har gjort det specielt godt i efteråret i forhold til hvad jeg havde forventet af dem, men det er tydeligt for mig at se at det er hele holdet/træneren der er nede, og jeg gider derfor ikke kræve den ene eller den anden spillers afgang.