Men drop nu det med trænerfyringer. Vi har spillet piv ringe her i foråret, været heldig med de sejre vi har fået. Vi har tabt mod Sønderjyske, Lyngby og nu AGF, og det er på ingen måde tilfredsstillende. Vores mentalitet har været for overlegen, og vi ser ingen god fodbold på banen desværre. Men nu er det fuld fokus på næste kamp, også skal de næste kampe vindes.
Drop dog det pis. Vi spillede også som en sæk møg i anden halvdel ad efteråret, men der dækkede de det under Europa, rotation mv.
Faktisk har vi meget meget længe ikke haft det rigtige udtryk over mere end en enkelt kamp hist og pist
Jeg må sige, at jeg er rystet. Desværre er jeg ikke overrasket.
Vi har ingen løsninger, og trænerteamets svar på tiltale er mere power og energi.
Det er for det første vandvittigt udueligt trænerarbejde, at vores spil skal lægges an på power og energi. Den anden del af det problem, ja det er så at vi ikke leverer power og energi. Priske må snart kunne forveklses med komiske Ali. Tragikomisk.
Kaba viste lidt niveau i slutningen af 2020, men han er slet ikke på niveau med konkurrenternes angribere i det her forår.
Og så må vi jo bare spole tiden tilbage, hvor vi lavede en del mål på dødboldene...både via hjørnespark og Jacob Poulsens frisparksmål. De muligheder eksisterer slet ikke nu.
Vi har tabt de seneste tre kampe suværent på xG... og dog fået tre. Vi kan ikke klage over marginalerne, og hvis vi havde tabt de to kampe mod Bif, ja så havde der været 14 point op.
Evander skal flåaes ud af det hold. Prisken aner ikke en skid hvad han laver med udskiftninger. Hvem fuck skifter bak for bak når man er bagud 0-1? En træner med fodboldhjerne ville til enhver tid aldrig spille Kaba, den mand har ingen forstand på fodbold. Bagud 0-1 og du prøver saksespark nr 1.000.. jeg forstår ikke hans philosophy at smide Vibe ind og sp næste kamp er han slet ikke i truppen? Hvad fuck er det for noget? Mabil er en skændelse. Sammen med fucking Evander som er fuxking primadonna sammen med Kaba.
Evander skal flåaes ud af det hold. Prisken aner ikke en skid hvad han laver med udskiftninger. Hvem fuck skifter bak for bak når man er bagud 0-1? En træner med fodboldhjerne ville til enhver tid aldrig spille Kaba, den mand har ingen forstand på fodbold. Bagud 0-1 og du prøver saksespark nr 1.000.. jeg forstår ikke hans philosophy at smide Vibe ind og sp næste kamp er han slet ikke i truppen? Hvad fuck er det for noget? Mabil er en skændelse. Sammen med fucking Evander som er fuxking primadonna sammen med Kaba.
“Du er så grov overfor spillerne, det er helt vildt”
“Du er så grov overfor spillerne, det er helt vildt”
- Citat; alltafdk d. 4. Marts 2021, 19:24
Den lader vi lige stå lidt...
Jeg elsker også dig. Pis af med dig, dine komiske kommentar.
Men drop nu det med trænerfyringer. Vi har spillet piv ringe her i foråret, været heldig med de sejre vi har fået. Vi har tabt mod Sønderjyske, Lyngby og nu AGF, og det er på ingen måde tilfredsstillende. Vores mentalitet har været for overlegen, og vi ser ingen god fodbold på banen desværre. Men nu er det fuld fokus på næste kamp, også skal de næste kampe vindes.
Drop dog det pis. Vi spillede også som en sæk møg i anden halvdel ad efteråret, men der dækkede de det under Europa, rotation mv.
Faktisk har vi meget meget længe ikke haft det rigtige udtryk over mere end en enkelt kamp hist og pist
I anden halvdel af året ender vi på 1 førstepladsen? Det er sjovt, hver gang vi taber, så står du klar med en trænerfyring. Det er vist godt du ikke står med ansvaret. Vi har ikke spillet optimalt i foråret, og nu skal der andre boller på suppen, og jeg tror på at vi kan løfte os op (måske BS får lidt travlt i den kommende periode)
Læs dog mit i indlæg eller undlad at kommentere det. Spillemæssigt har vi været umådeligt ringe meget længe - og også i anden halvdel af efteråret. Og så er det gerne sådan, at resultaterne kan komme til trods til en start, men nu betaler vi regningen, for ikke at have addresseret de spillemæssige udfordringer. Som andre skriver, er vi heldige overhovedet at være med i kampen endnu, vi har slet sket ikke spillet til det
En rigtig dårlig kamp og man var ikke i tvivl... Det er utrolig man kan være så energiforladt.... Alt det super pres vi har praktiseret i meget af sæsonen har været væk, de sidste mange kampe.. Der er ingen bevægelse, ingen relationer eller gejst. Taber vi både Pokal kampen og i weekenden mod FCK, så tror jeg vi går en ret sort tid i møde.. man må håbe det blev er lidt pessimisme efter dagens kamp og at holdet viser hvad det kan de næste par kampe.
Jeg er oprigtig bekymret for at der er langt hen til de gode præstationer. Som Lund7400 skriver så var vores spil i sidste halvdel af efteråret langt fra imponerende. Vi er nok mange der havde forventet at se fremgang som sæsonen skred frem, men det virker tværtimod til at vi løbende falder mere og mere i niveau.
Der er virkelig nogle ting der undrer mig (og hvis nogen med fodboldforstand kan svare, er det meget velkommen):
- Hvad har man arbejdet med ift. vores offensiv, som skulle gøre os i stand til at score mål mod defensive hold som Sønderjydske, Horsens, OB etc.?
- Hvilke nye taktiske elementer har trænerteamet tilført vores offensiv henover de sidste 6 måneder, for at hjælpe til at vi kan score mål på andet end individuelle genialiteter?
- Skal man være bekymret over at høre en TYDELIGT utilfreds Jesper Hansen efter kampen idag? Har det haft negativ indflydelse på holdånden, at en spiller så højt i hierakiet (og medlem af spillerudvalget for truppen?) er tydeligt uforstående overfor trænerens dispositioner? Var det virkelig det rigtige tidspunkt at lave den slags ændringer på - tage Jesper, som altid er meget verbal, ud af et hold der kæmper med at finde retning, sammenhæng og energi?
Den kæmpe store fejl ligger i den manglende udskiftning af spillere. Frank Onyeka og Mabil burde have været sendt videre, og der skulle være tilført ny energi.
Se bare på Isaksen’s nye gå på mod kontra Dreyer, Frank, Sisto mm. Der mangler noget ungt nyt vildskab som skaber synergi igennem holdet. Frank ligner en der ikke længere har gnisten for at brænde igennem hos os længere.
Lortekamp. Vores offensiv er død og borte. Spillet hænger ikke sammen. Spillerne virker som om de mangler et par gear. Jeg troede nederlaget til Lyngby ville være et wake up call.
Og nej Priske skal ikke fyres. Men han står overfor sin karrieres største udfordringer so far, for det er første gang det hele bare ikke virker og det kalder på noget fra træneren.
Hvad er det der gør at Sisto, Dreyer og Kaba er helt væk. Vi har et problem som skal løses. Nu.
Det er fint, han genkender problemet. Givet præstationerne siden pausen, så synes jeg heller ikke, man kan andet end kalde det en krise.
Priske blev i en podcast i vinterpausen spurgt (lidt kækt) hvordan han ville håndtere modgang, fordi han jo nærmest ingen havde mødt. Det får vi at se nu. Jeg ser strukturelle problemer med holdet, man er læst taktisk, spillerne performer ikke - det er trænerteamet, der skal løfte det. Vi kan også godt drøfte enkelte spilleres indsats, men hvis det her skal reddes, så starter det hos trænerteamet og om de har værktøjerne.