R18: Midtjylland - Brøndby
-
Steffen am
R18: Midtjylland - Brøndby
Det Praktiske:
Tid: Søndag 28/02 kl. 18.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Jakob Kehlet
Medie: TV3+, Viaplay og radions P3
Karantæner:
Midtjylland: Ingen
Brøndby: Ingen
Skader:
Midtjylland:O. Olsen skadet Riis, Joel og Brumado tvivlsom
Brøndby: Pas
Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Cools, Scholz, Erik, Paulinho
Frank, Cajuste
Dreyer, Evander, Sisto
Pfeiffer
Bænk: Lössl, Høegh, Madsen, Anderson, Isaksen, Mabil, Vibe, Kaba
(8 spillere)
Seneste opgør:
4.10.20 SL Brondby Midtjylland 2 : 3
22.07.20 SL Brondby Midtjylland 1 : 1
18.06.20 SL Midtjylland Brondby 0 : 0
08.12.19 SL Brondby Midtjylland 1 : 2
01.09.19 SL Midtjylland Brondby 1 : 0
Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?
God Kamp og Forza FCM!
Tid: Søndag 28/02 kl. 18.00
Sted: MCH Arena
Medie: TV3+, Viaplay og radions P3
Karantæner:
Midtjylland: Ingen
Brøndby: Ingen
Skader:
Midtjylland:O. Olsen skadet Riis, Joel og Brumado tvivlsom
Brøndby: Pas
Bud på start XI'er
Jesper Hansen
Cools, Scholz, Erik, Paulinho
Frank, Cajuste
Dreyer, Evander, Sisto
Pfeiffer
Bænk: Lössl, Høegh, Madsen, Anderson, Isaksen, Mabil, Vibe, Kaba
(8 spillere)
Seneste opgør:
4.10.20 SL Brondby Midtjylland 2 : 3
22.07.20 SL Brondby Midtjylland 1 : 1
18.06.20 SL Midtjylland Brondby 0 : 0
08.12.19 SL Brondby Midtjylland 1 : 2
01.09.19 SL Midtjylland Brondby 1 : 0
Hvordan tror i vi stiller op,
og hvad er jeres tanker, forventninger og forudsigelser?
God Kamp og Forza FCM!
-
Steffen am
Re: R18: Midtjylland - Brøndby
Både Kehlet og Tykgaard på
Linjevogtere: Jesper Dahl og Lars Hummelgaard
Fjerdedommer: Lasse Læbel Graagaard
VAR-dommer: Michael Tykgaard
Linjevogtere: Jesper Dahl og Lars Hummelgaard
Fjerdedommer: Lasse Læbel Graagaard
VAR-dommer: Michael Tykgaard
Tænker du ikke at Sory Kaba for genvalg på toppen? 
Selvfølgelig får han det. Medmindre Steffen har insiderviden om en skade, giver det i hvert fald ingen mening overhovedet.
Høvdingen af Herning
-
Steffen am
Har jeg ikke, må indrømme det var dovenskab og et (for?) godt venskab med ctrl + c --> ctrl + v

Kunne også godt fristes til at tro Isaksen måske starter inde og Cajuste på bænken.
Men hvem ved, længe siden at der har været så længe mellem kampene, 2 fridage og en alm. træningsuge, det er jo helt vild.
Spændt på om det betyder noget.
Kunne også godt fristes til at tro Isaksen måske starter inde og Cajuste på bænken.
Men hvem ved, længe siden at der har været så længe mellem kampene, 2 fridage og en alm. træningsuge, det er jo helt vild.
Spændt på om det betyder noget.
Det bliver en spændende kamp! som kan give os et lille idé om hvor vi står mod de andre "tophold"
Men kombinationen af dommerne er jeg forholdsvis pessimistisk, men man kan jo blive overrasket. Tror også Kaba starter inde, andet ville være mærkeligt hvis han er fit for fight.
Det eneste jeg er forholdsvis sikker på er, at Frank og måske endda Paulinho får et gult kort i kampen.
Men kombinationen af dommerne er jeg forholdsvis pessimistisk, men man kan jo blive overrasket. Tror også Kaba starter inde, andet ville være mærkeligt hvis han er fit for fight.
Det eneste jeg er forholdsvis sikker på er, at Frank og måske endda Paulinho får et gult kort i kampen.
Spillerne på midten er formentlig rigtige nok i den første post, men jeg forventer, vi får dem se i den fladere 433 variant. Midtbanen blev aldeles overløbet på Brøndby stadion.
På den anden side så vil 4231 give noget særligt, hvis Jens og Frank med backs kan spille sig igennem i fase 2 og vi har hele tre spillere i mellemrummet - og med bif 352 - så er wb tvunget til at gå højt for at stoppe opspillet tidligt på vores backs eller stå helt dybt inde i mellemrum/halvrum for at markere vores wings, der ellers vil være 1mod1 på CBs og +1 med Kaba.
Udfordringen ved det sidste løsning er, det sætter høje krav til vores kvalitet på bolden. Jeg føler ikke, holdet har været der indtil videre siden pausen, men hold nu fast hvor ville det her være en skøn kamp at vise, man kan.
På den anden side så vil 4231 give noget særligt, hvis Jens og Frank med backs kan spille sig igennem i fase 2 og vi har hele tre spillere i mellemrummet - og med bif 352 - så er wb tvunget til at gå højt for at stoppe opspillet tidligt på vores backs eller stå helt dybt inde i mellemrum/halvrum for at markere vores wings, der ellers vil være 1mod1 på CBs og +1 med Kaba.
Udfordringen ved det sidste løsning er, det sætter høje krav til vores kvalitet på bolden. Jeg føler ikke, holdet har været der indtil videre siden pausen, men hold nu fast hvor ville det her være en skøn kamp at vise, man kan.
Syntes Evander er bedre når han har bolden hele tiden og i længere perioder. Han har ikke nok fart til at lægge helt fremme imo. Tror helt klart at vi starter med 3-mands midtbanen, selvom jeg ikke tror det har den store praktiske forskel, så længe de samme spillere starter. Vores spillere har stor frihed.Stoffer skrev: ↑26. feb 2021, 08:53Spillerne på midten er formentlig rigtige nok i den første post, men jeg forventer, vi får dem se i den fladere 433 variant. Midtbanen blev aldeles overløbet på Brøndby stadion.
Det plejer at have ret stor betydning for Evanders positionering, som i den fladere midtbane oftere arbejder i forrummet i venstre halvrum end mellemrummet centralt.SimonH skrev: ↑26. feb 2021, 11:23Syntes Evander er bedre når han har bolden hele tiden og i længere perioder. Han har ikke nok fart til at lægge helt fremme imo. Tror helt klart at vi starter med 3-mands midtbanen, selvom jeg ikke tror det har den store praktiske forskel, så længe de samme spillere starter. Vores spillere har stor frihed.Stoffer skrev: ↑26. feb 2021, 08:53Spillerne på midten er formentlig rigtige nok i den første post, men jeg forventer, vi får dem se i den fladere 433 variant. Midtbanen blev aldeles overløbet på Brøndby stadion.
I spillet uden bold, ser presset også oftest helt anderledes ud.
Jeg mener, det har stor praktisk betydning. - Men jeg håber, du får ret. Det vil være en indikation på at vi konsekvent får spillet igennem deres midtbane.
For mig at se er der stor forskel hvis vi spiller med Sisto, Dreyer og Isaksen og så kun onyeka og evander på midtbanen. Jeg ser ikke den gigantiske forskel om man putter Evander på en 10'er i lineup, eller om man placerer hvam som 8'er på linje med onyeka og cajuste. Han trækker normalt langt tilbage uanset. Som Priske siger; det handler om principper.Stoffer skrev: ↑26. feb 2021, 12:39SimonH skrev: ↑26. feb 2021, 11:23Syntes Evander er bedre når han har bolden hele tiden og i længere perioder. Han har ikke nok fart til at lægge helt fremme imo. Tror helt klart at vi starter med 3-mands midtbanen, selvom jeg ikke tror det har den store praktiske forskel, så længe de samme spillere starter. Vores spillere har stor frihed.Stoffer skrev: ↑26. feb 2021, 08:53Spillerne på midten er formentlig rigtige nok i den første post, men jeg forventer, vi får dem se i den fladere 433 variant. Midtbanen blev aldeles overløbet på Brøndby stadion.
Jeg mener, det har stor praktisk betydning. - Men jeg håber, du får ret. Det vil være en indikation på at vi konsekvent får spillet igennem deres midtbane.
Jeg tror vi ser en 3 mands midtbane med en decideret 6`er. I sidste møde spillede de lige igennem vores midtbane og det er vi nødt til at stoppe. Jeg kunne sagtens forestille mig en Onyeka skygger Lindstrøm og Cools følger Hedlund.
Men uanset taktikken, så må det vigtigste være at få afsluttet vores angreb og ikke smide bolden dumt, så vi undgår at skulle ud og løbe imod deres 3 hurtigløbere.
Men uanset taktikken, så må det vigtigste være at få afsluttet vores angreb og ikke smide bolden dumt, så vi undgår at skulle ud og løbe imod deres 3 hurtigløbere.
Ikke meget liv her.
Bif desværre farlige som ventet på omstillinger. Bliver en vanskelig 2. halveg. Synes vi mangler en del for at åbne deres forsvar.
Bif desværre farlige som ventet på omstillinger. Bliver en vanskelig 2. halveg. Synes vi mangler en del for at åbne deres forsvar.
Fuck det er så vigtigt
Jep, men hvor mange dage får Paulino? Han havde kararentæne blot med gult. Og Cools er vel også ude mod Lyngby?
Dejligt for Isaksen igen.
Og godt Lyngby først spiller i morgen.
Dejligt for Isaksen igen.
Og godt Lyngby først spiller i morgen.
Xg 0,77 til Fcm og 2,25 til Bif.