FCM - VFF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ulv865

Re: FCM - VFF

Indlæg af ulv865 »

Der er nu spillet en time og det ser desværre ikke så godt ud. det er virkeligt skidt, hvad drengene præsterer. Viborg sidder på det hele. Starter med 10-11 mand bag bolden, men uha, hvor er de farlige i kontra. de har større chancer end FCM. skidt skidt skidt af drnegne.

Come On!!!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

De skal nok komme!!!!

YahooSeeker [Bot]

Rodt kort til Poul Obiefule - rigtig?

Lars

Indlæg af Lars »

Exit Obifule. Viborg paa 10 mand.

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Ny udvikling!!!!

Obifule rødt kort. Med 20 min. tilbage har FCM lige pludselig chancen for at presse mere på og få flere chancer og muligheder for et el flere mål.

Kom så drenge!!!

YahooSeeker [Bot]

Hovedstod paa stolpen?

HVem?

RIGTIGT???

YahooSeeker [Bot]

LOOOOOOOOOOORT!!!!!!!!!!!!

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Hovedstødet fra DS blev rettet af af en forsvarer til hjørne... SLUT SLUT SLUT!!!
3 skuffelser i denne sæson endtil videre FCM, FCM, og FCM!!!! kampen slutter 0-1. vi er nu 11 point efter vff der er nu MEGET langt til medalje, RL og alt det andet sjove... Skader ingen undskyldning, det har de andre hold også. Manglende opbakning - absolut ikke, de eneste man kan høre hele kampen i tv et BW - flot arbejde. nu handler det om at komme videre i pokalen i AaB på torsdag.

FORZA FCM
ulv865

ps. vi kommer igen, bare ikke i denne sæson. det er godt nok skidt!!!

Altoriso

Viborg bare bedre i denne sæson...

Indlæg af Altoriso »

Totalt skuffende resultat - hvor er magien på SAS-Arena blevet af ?

Flot og solid opbakning bag målet, men hvor har det efterhånden vist sig at der er mange medgangsfans på Faxe-tribunen !

Synes at man til næste gang der sælges sæsonkort skal have et afsnit for gode og opbakkende fans, og så kan lortefansene sidde for sig selv - når de så går kan oprydningen også komme i gang lidt tidligere...

suk suk....

Ravnen

Vi var bare en hel del dårligere

Indlæg af Ravnen »

Bare bedre? - Jeg vil nu mene det var os der "bare" var elendige... Helt fortjent vi tabte, ingen spillere leverede blot minimum af hvad der kunne ventes af dem, men det virker desværre som om det er helt fundamentalt den er gal.

I sådan et "arvefjende" opgør skal man bare yde 15% ekstra, og det gjorde Viborg helt tydeligt, mens FCM nærmere ydede 50% mindre.
Jeg tror Erik skal indse at hans offensiv må have mere solid defensiv forankring, vores forsvarsspillere er alt for offensive, og så kommer vi til at løbe om kap med modstandernes angribere hele tiden, i stedet for at være rigtigt placeret.

Jeg synes næsten Erik skulle tøjre Bak og Mikkelsen til målet med 20 meter snor, og vores backs skal have forbud mod at entrere modstandernes banehalvdel. Når vi så har styr på den fundamentale igen, så kan spillerne tage sig nogle friheder, men pt. har vi ikke råd til alle de udflugter.

YahooSeeker [Bot]

BUNDHOLDET på SANDSLOTTET

ja så er det et fakta vi er desværre et bundhold i denne sæson. Der kan gives mange gode grunde til det men jeg syntes ikke vores spillere har viljen. I dag tager de jo 5 min hver gang de ligger i græsset for at komme ud og vi skaber INTET i 11 mod 10. Der skal der også lyde en stor tak til Jesper Mikkelsen som VIRKLIG forstår ordet fairplay. I sparker bolden ud og vi gir jer et mål. SPILLERE skam jer for sådan som i spiller idag er i ikke værdige til at bære FCM trøjen.Vi må bare se i øjnene at magien er væk . vi er bundhold og vores fort er blevet til et sandslot. BLACKWOLVES : KANON tifo og opbakning. SÅDAN
Hilsen
En af dem der sidder på Faxe kondi......

Altoriso

Re: BUNDHOLDET på SANDSLOTTET

Indlæg af Altoriso »

Jeg vil nu mene at kalde os et bundhold er lige hårdt nok !

Men det er da rigtigt at de ikke spillede som et hold der ville noget idag !

Den eneste jeg var rigtigt tilfreds med idag, det var Ola Tidman, som gjorde en fin figur !

Flere af de andre kæmpede til tider bravt, men det var bare ikke nok !

Synen egentligt også at Claus Madsen gjorde det fornuftigt på den uvante plads

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Hallo....
Vi havde intet ud af vores overtals situation, fordi Pimpong lige efter blev skadet og han var intet bevendt da han ikke kunne løbe.... Så vi har heller ikke marginalerne på vores side....

Udtur Udtur Udtur

YahooSeeker [Bot]

UDtur????????????????????????????????????????????????????+

tja ved snart ikke for så kan man da snakke om konstant udtur eller hvordan ???

YahooSeeker [Bot]

Capo

Hvem var capos idag?

Er der fundet en fast man til trommen?

/Damsgaard - Som er ked af han ikke kan være der idag!

Besvar