Så jeg tror på (håber) at Pfeiffer nok skal lykkes
SL R11: Vejle - FC Midtjylland
Re: SL R11: Vejle - FC Midtjylland
Ja jeg synes også pfeiffer så okay ud. Nå vi nu ved at han kommer fra et lavere niveau og skal vende sig til tempoet. Jeg lagde specielt mærke til, at hvis han modtog bolden ude i siden, fik han lagt den af og søgte derefter ind i feltet. Hvilket jeg synes er et stort problem med Kaba, at han gerne vil blive i området og spille med. Og ikke kommer i feltet.
Kampen var på mange måder lig den mod åb. God defensiv indsats og en utilstrækkelig offensiv indsats - eneste forskel er, vi har heldet med os og kommer foran på en god detalje af Erik. (Folk gider ikke høre om det, men det provokerer mig, at man i kampen kigger alt igennem på VAR ligesom mod AGF. Og mod åb hvor det kunne have hjulpet os konkret - der kigger man ikke situationen igennem.)
Når vi skaber så lidt, så bliver marginalernes betydning fremhævet. Jeg forstår godt, hvorfor det forholder sig sådan her. Lige nu er det med at grinde resultater ud, og så kan vi forhåbentlig dominere mere i foråret.
Jeg forstår godt at flere kritiserer Mabil. Det var ikke en god kamp fra ham. Man savner at se mere udvikling i hans spil på bolden. Min lægmandsbetragtning er, at han komplicerer tingene for ofte - særligt i pasningsspillet.
Evander spillede heller ikke en god kamp, men han er lige kommet tilbage. På den anden side er det længe siden, han har leveret 90 gode minutter.
Isaksen så godt ud, men lad os lige huske konteksten: kommer ind sent, modstanderen skal jagte et resultat og efterlader rum. Det bliver interessant, hvis vi snart får mulighed for at se ham fra start, så vi kan se, hvor han er.
Hansen, Erik og Scholz er bare.. en fornøjelse. Alene kommunikationen mellem dem er underholdende at følge med i.
Når vi skaber så lidt, så bliver marginalernes betydning fremhævet. Jeg forstår godt, hvorfor det forholder sig sådan her. Lige nu er det med at grinde resultater ud, og så kan vi forhåbentlig dominere mere i foråret.
Jeg forstår godt at flere kritiserer Mabil. Det var ikke en god kamp fra ham. Man savner at se mere udvikling i hans spil på bolden. Min lægmandsbetragtning er, at han komplicerer tingene for ofte - særligt i pasningsspillet.
Evander spillede heller ikke en god kamp, men han er lige kommet tilbage. På den anden side er det længe siden, han har leveret 90 gode minutter.
Isaksen så godt ud, men lad os lige huske konteksten: kommer ind sent, modstanderen skal jagte et resultat og efterlader rum. Det bliver interessant, hvis vi snart får mulighed for at se ham fra start, så vi kan se, hvor han er.
Hansen, Erik og Scholz er bare.. en fornøjelse. Alene kommunikationen mellem dem er underholdende at følge med i.
Nu spillede Evander super i alle 90 minutter i 4-0 afklapsningen af FCK og han lignede en der var tilbage på sit niveau. Desværre ramte Corona ham og hans kamp i går var så hans første i næsten en måned.
Du har ret. Tak for at minde mig om den kamp. Jeg ændrer til: han har haft for få kampe i 2020, hvor han sætter 90 gode minutter sammen. Han er efterhånden et sted, hvor vi skal kunne regne med, han spiller flere gode kampe end svingende eller decideret dårlige - og der er vi ikke, tænker jeg
-
Jesper BW1100
Helt enig. Evander rammer den ikke helt i lørdags. Jeg synes dog attituden var bedre end det modløse vi har set i andre kampe her i efteråret. Der var arbejdsvillighed og de defensive løb var hyppige.Stoffer skrev: ↑6. dec 2020, 13:24Du har ret. Tak for at minde mig om den kamp. Jeg ændrer til: han har haft for få kampe i 2020, hvor han sætter 90 gode minutter sammen. Han er efterhånden et sted, hvor vi skal kunne regne med, han spiller flere gode kampe end svingende eller decideret dårlige - og der er vi ikke, tænker jeg