Bemærk jeg skrev det før han lagde op til de to største chancer i 2. Halvleg
SL R11: Vejle - FC Midtjylland
Re: SL R11: Vejle - FC Midtjylland
Jeg kan på ingen måde se, eller fremhæve andre der har været bedre offensivt. Eller udvise større gejst og kvalitet på kuglen
Evander spillede sig i hvertfald ikke tættere på holdet i dag.
Cools, Mabil, Kaba også med en stor off day, hvor intet desværre fungerede.
Fair nok at du ser det sådan...
Vildt nok vi vinder den kamp så sikkert, når så mange spiller på så lavt et niveau. Evander skal videre, at han kan præstere sådan efter en pause er helt skidt. Mabil har simpelthen ikke niveau. Og Isaksen mangler lige at træffe de rigtige beslutninger og løbe med hjem, men ellers et godt indhop.
Skønt med tre point!!
Skønt med tre point!!
Scholle og Erik spiller godt hver gang. Det man ikke diskutere. Det er igen kvaliteten, i offensive spil det handler om, på den sidste tredjedel. Også selvom banen var tung i dag osv.
Gusse har ærligt ikke fået nok chancer i år, så er det altså lidt svært. Men i dag var det lige ved og næsten mht et mål.
Hvor meget slutprodukt har der lige været fra Mabil, Vibe, Kaba, Brumado, Anderson, Evander, i rigtig mange kampe? Ikke mere pr gang end hvad Isaksen viser i dag.
Skal spillerne virkelige præstere 10/10 hver evig eneste kamp. før du er glad?JBT skrev: ↑5. dec 2020, 18:14Scholle og Erik spiller godt hver gang. Det man ikke diskutere. Det er igen kvaliteten, i offensive spil det handler om, på den sidste tredjedel. Også selvom banen var tung i dag osv.
Gusse har ærligt ikke fået nok chancer i år, så er det altså lidt svært. Men i dag var det lige ved og næsten mht et mål.
Hvor meget slutprodukt har der lige været fra Mabil, Vibe, Kaba, Brumado, Anderson, Evander, i rigtig mange kampe? Ikke mere pr gang end hvad Isaksen viser i dag.
Isaksen har intet slutprodukt, har de samme evner som Mabil og Dreyer.
Du skal have gode spillere rundt omkring for at præstere godt, det er et HOLD ikke one man show.
Fremhæver bare dette som en detajle. Idag er 3 point, en dag på kontoret og videre.alltafdk skrev: ↑5. dec 2020, 18:19Skal spillerne virkelige præstere 10/10 hver evig eneste kamp. før du er glad?JBT skrev: ↑5. dec 2020, 18:14Scholle og Erik spiller godt hver gang. Det man ikke diskutere. Det er igen kvaliteten, i offensive spil det handler om, på den sidste tredjedel. Også selvom banen var tung i dag osv.
Isaksen har intet slutprodukt, har de samme evner som Mabil og Dreyer.
Du skal have gode spillere rundt omkring for at præstere godt, det er et HOLD ikke one man show.
Ingen tvivl om at der bliver gjort det der skal til, og det er fair. Men tror ikke særlig mange er imponeret og kvaliteten i spillet eller niveauet, omend det er i disse typer rugbrødskampe.
Problemet med offensiven er at for mange af de samme spillere som ikke præstere i de her kampe. Hvor vi er meget bold besiddende. Vi mangler Sisto i dag. Et ønske er at vi køber en offensiv midt som virkelig kommer i feltet.
Nå, jeg skriver kun pga din mening om mom. Kommenterer ikke på tidligere kampe m.m. Kun at AS viser højeste klasse i dag IMO.JBT skrev: ↑5. dec 2020, 18:14Scholle og Erik spiller godt hver gang. Det man ikke diskutere. Det er igen kvaliteten, i offensive spil det handler om, på den sidste tredjedel. Også selvom banen var tung i dag osv.
Hvis jeg overordnet skal kommentere på vores offensive mangler, er det helt klart, at vi slet ikke er farlige på høje indlæg. Kaba kan ikke time hovedstød ret ofte og tyskeren havde samme problem i dag. Derfor har vi ikke så mange af disse indlæg, som vi fx. havde med Poul, hvilket gør os nemmere at læse i flere situationer.
Det er bare lidt for nemt altid at kalde på en Scholle, selvom han nok var mom, på bunden. Derfor vil jeg fremhæve den bedste udenom ham, så det var en helt bevidst betragtning.Danand123 skrev: ↑5. dec 2020, 18:59Nå, jeg skriver kun pga din mening om mom. Kommenterer ikke på tidligere kampe m.m. Kun at AS viser højeste klasse i dag IMO.JBT skrev: ↑5. dec 2020, 18:14Scholle og Erik spiller godt hver gang. Det man ikke diskutere. Det er igen kvaliteten, i offensive spil det handler om, på den sidste tredjedel. Også selvom banen var tung i dag osv.
Hvis jeg overordnet skal kommentere på vores offensive mangler, er det helt klart, at vi slet ikke er farlige på høje indlæg. Kaba kan ikke time hovedstød ret ofte og tyskeren havde samme problem i dag. Derfor har vi ikke så mange af disse indlæg, som vi fx. havde med Poul, hvilket gør os nemmere at læse i flere situationer.
Har man overhovedet et skud indenfor rammen i anden halvleg? Det er i al fald uambitiøst ikke at stræbe efter mere fylde uanset hvilken kamp og hvornår den ligger, og hvordan benene har det. Det var under gennemsnittet i dag.
Scholz var bedste mand på en dag hvor vi arbejdede en sejr hjem, den burde have været et par mål større.
Noget jeg lagde mærke til var Isaksen som havde et stærkt indhop.
Desværre var der så Peiffer som ikke efterlod er godt indtryk
Men tre gode point og videre
Noget jeg lagde mærke til var Isaksen som havde et stærkt indhop.
Desværre var der så Peiffer som ikke efterlod er godt indtryk
Men tre gode point og videre
Vil du (også jer andre) uddybe indtrykket af Pfeiffer?
Indrømmet, så er jeg nok en smule farvet ang. ham, for jeg håber sådan på, at det lykkes for ham at slå igennem, og jeg synes faktisk, han gør det okay i går. Jeg bemærkede, at han vandt rigtigt mange af sine dueller, men de andre var der ikke til at samle andenboldene op. Jeg bemærkede, at han placerer sig okay, og skal selvfølgelig score på den han helkikser. For mig at se er han også med i nogle optræk til gode chancer. Jeg synes det ser lovende lovende ud, men presspiller bliver han nok aldrig.
Synes nu at Pfeiffer efterlod et hæderligt indtryk. Fungerede fint som opspilsstation og vandt majoriteten af sine dueller, hvor han fik flækket bolden videre. Synes også man så tegninger til, at han fungerer fint i spillet på gulvet.
Han kom til at se dum ud på hans eneste chance, og hvor han får timet det skidt og får bolden lige i madkassen.
Det fungerede ikke med to på toppen. Lige før vi ville smide Isaksen ind i stedet for Kaba og skifte tilbage til den oprindelige formation, får vi VAR-straffesparket.
Pfeiffer så ikke dårligere ud end Kaba, hvis man spørger mig.
Han kom til at se dum ud på hans eneste chance, og hvor han får timet det skidt og får bolden lige i madkassen.
Det fungerede ikke med to på toppen. Lige før vi ville smide Isaksen ind i stedet for Kaba og skifte tilbage til den oprindelige formation, får vi VAR-straffesparket.
Pfeiffer så ikke dårligere ud end Kaba, hvis man spørger mig.
/ ABT