Efter kampen mod CSKA var der nogen forskellige som foreslog at CAPO'erne flyttes længere ned på Nordea. Er det en ide der bliver ført ud i livet i morgen...?
For mod CSKA havde det en rigtig god lydmæssig effekt...!
Håber at det vil blive afprøvet, så vi med yderligere power kan blæse de grønne svin hjem til "Bondeborg".....
Nogen der ved noget???
Capo?
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Capo?
jakob88 skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter kampen mod CSKA var der nogen forskellige
> som foreslog at CAPO'erne flyttes længere ned på
> Nordea. Er det en ide der bliver ført ud i livet i
> morgen...?
Nej, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke engang ved om tårnet kan sættes på plads, da beslagene til stolene stadig sidder på tribunen og jeg ved ikke om den kan sættes på plads. (Ellers så skal der arbejdes)
> For mod CSKA havde det en rigtig god lydmæssig
> effekt...!
>
> Håber at det vil blive afprøvet, så vi med
> yderligere power kan blæse de grønne svin hjem til
> "Bondeborg".....
>
> Nogen der ved noget???
Jeg vil sige, at min erfaring siger mid, at lydeffekten kom af, at folk var tændte, og det faktum at dem med lyd i alle var samlet. Desuden så leverede holdet jo valuta for pængene og der var al mulig grund til at råbe.
-------------------------------------------------------
> Efter kampen mod CSKA var der nogen forskellige
> som foreslog at CAPO'erne flyttes længere ned på
> Nordea. Er det en ide der bliver ført ud i livet i
> morgen...?
Nej, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke engang ved om tårnet kan sættes på plads, da beslagene til stolene stadig sidder på tribunen og jeg ved ikke om den kan sættes på plads. (Ellers så skal der arbejdes)
> For mod CSKA havde det en rigtig god lydmæssig
> effekt...!
>
> Håber at det vil blive afprøvet, så vi med
> yderligere power kan blæse de grønne svin hjem til
> "Bondeborg".....
>
> Nogen der ved noget???
Jeg vil sige, at min erfaring siger mid, at lydeffekten kom af, at folk var tændte, og det faktum at dem med lyd i alle var samlet. Desuden så leverede holdet jo valuta for pængene og der var al mulig grund til at råbe.
-
YahooSeeker [Bot]
Rettelse
Tårnet bliver flyttet to trin ned som en prøve!
-
jakob88
Re: Rettelse
Fair nok!!!!!
Det bliver spændende og se om der kommer et godt resultat ud af det!!!
I øvrigt, hvorfor rykker man ikke nogle capos lidt længere ud i siderne på nordea for at få en bedre stemning.... Altså ikke helt ud til siderne men bare lidt ud til siden, og så stadig beholde en capo helt centralt????
Eller det kan måske ikke lade sig gøre???
Det bliver spændende og se om der kommer et godt resultat ud af det!!!
I øvrigt, hvorfor rykker man ikke nogle capos lidt længere ud i siderne på nordea for at få en bedre stemning.... Altså ikke helt ud til siderne men bare lidt ud til siden, og så stadig beholde en capo helt centralt????
Eller det kan måske ikke lade sig gøre???