OK - du finder bare selv vej ud
CL GS R4: Ajax Amsterdam - FC Midtjylland
Re: CL GS R4: Ajax Amsterdam - FC Midtjylland
FCM har knækket koden ift. superligaen. Den er så tilpas “svag”, at du med tilførelse af de rette spillere, med de rette spidskompetencer, kan vinde kampene. I Europa er det langt svære, fordi du er oppe mod bedre spillere, pga. større budgetter. Ståle har jo så vist, at f.eks. ved den zoneforsvar han sætter sammen, hvor spillerne præcist er scoutet til det system, så formår de at præstere en defensiv, der på trods af lavere budget, kan holde modstanderne fra at score. FCKs europakampe har jo altid været en ørkenvandring at se på, fordi de aldrig rigtig har forsøgt at angribe modstanderne. Det forsøger FCM trods alt, dog uden held...
Senest rettet af Konsulen 25. nov 2020, 23:06, rettet i alt 1 gang.
Det nåede jeg sgu ikke, men skal man finde noget positivt, er det vel at ERIK kan gi den fuld skrue i suppen nu.
Du bringer jo intet til bordet med det der tuderi. Dit indlæg er mere tomt end noget andet, lad os nu bare tale fcm istedet
Hold du mund JBT og kom nu med noget positivt, guck hvor er du negativ hele fucking tiden, vi er alle pisse trætte af dig og dine latterlige kommentar.
Spørgsmål til Hr Priske samt vores dyrt betalte psykolog BS:
Er der planer om at vi snart møder op til en CHL-kamp uden at ligne mus imod mænd? En kamp hvor vi bare LIGNER nogen der har lyst til at vinde?????
Det er jo fuldstændigt skævt som vi møder op!!!
På 3+ sagde de det meget rammende: Det er U12 vs mænd
I kan ikke blive ved med at sige at “vi skal lære”!!!!
Er der planer om at vi snart møder op til en CHL-kamp uden at ligne mus imod mænd? En kamp hvor vi bare LIGNER nogen der har lyst til at vinde?????
Det er jo fuldstændigt skævt som vi møder op!!!
På 3+ sagde de det meget rammende: Det er U12 vs mænd
I kan ikke blive ved med at sige at “vi skal lære”!!!!
Hvorfor er det så pinligt at tabe stort til Atalanta, Liverpool og Ajax? FCK tabte for 2 uger siden 4-0 til os, og de skal ellers forestille at være vores nærmeste konkurrenter...
Det er det heller ikke!! Det er måden! Vi ser fuc.king skræmte ud i de her kampe og det er DET der er problemet!
Alle jer, der mener, at vi skal pakke os og spille mere defensivt. Hvordan forestiller I jer, at det skal gøres?
Som jeg ser det, så har vi ikke holdet til at spille anderledes end vi gør i dag? Vi har ikke nogen vi kan sætte ind på midten ved siden af Madsen og Frank, hvis I vil spille uden 10'er.
Skal vi gå over til fem mand i forsvaret? Ville det ikke ryste Erik og Scholz' samarbejde?
I stedet for konstant brokkeri, når vi taber en kamp (som en række brugere, der kommenterer i aften, konstant gør), kan vi så ikke få noget konkret på, hvad der skulle være gjort anderledes?
Når nu vi har en fasttømret spillestil, hvad skal vi så gøre i CL? Hvis vi fortsætter vores stil, og konstant arbejder på at blive bedre, så kan vi på et tidspunkt også vise noget på det her niveau. Vi kommer formentlig aldrig til at gå videre fra en gruppe med Ajax, Atalanta og Liverpool, men måske en tredjeplads kan blive en mulighed, hvis vi udvikler os og bliver endnu mere vante på det her niveau.
Der er også en, der nævner, at Prag formentlig er glad for at kunne få nogle sejre i Europa League. Hvis det er med hentydning til, at vi burde være mere glade for at ryge ud til Prag, så er det sku en elendig taber-attitude, der aldrig vil fungere i professionel fodbold. Jo, måske ville det ændre noget på kort sigt, at vi fik nogle sejre og kunne spille med til foråret, men på lang sigt så får vi da langt mere ud af at spille CL i år. Og så var der vist også rimelig stor glæde over, at vi slog Prag ud og kvalificerede os til CL? Jeg mindes ikke nogen, der gav udtryk for, at vi skulle gå efter EL for at få flere sejre og ikke blive spillet ud i flere kampe. Det er simpelthen for dårligt.
Fair at folk er kritiske i dag. Vi var fuldstændig overmatchet mod en bedre modstander. Det var den klart dårligste kamp i CL, hvor vi ikke på noget tidspunkt var inde i kampen. Imod Atalanta var vi trods alt godt med i et kvarter, og kunne også være kommet foran i starten, mens vi kunne have fået point både i Liverpool og hjemme mod Ajax.
Som jeg ser det, så har vi ikke holdet til at spille anderledes end vi gør i dag? Vi har ikke nogen vi kan sætte ind på midten ved siden af Madsen og Frank, hvis I vil spille uden 10'er.
Skal vi gå over til fem mand i forsvaret? Ville det ikke ryste Erik og Scholz' samarbejde?
I stedet for konstant brokkeri, når vi taber en kamp (som en række brugere, der kommenterer i aften, konstant gør), kan vi så ikke få noget konkret på, hvad der skulle være gjort anderledes?
Når nu vi har en fasttømret spillestil, hvad skal vi så gøre i CL? Hvis vi fortsætter vores stil, og konstant arbejder på at blive bedre, så kan vi på et tidspunkt også vise noget på det her niveau. Vi kommer formentlig aldrig til at gå videre fra en gruppe med Ajax, Atalanta og Liverpool, men måske en tredjeplads kan blive en mulighed, hvis vi udvikler os og bliver endnu mere vante på det her niveau.
Der er også en, der nævner, at Prag formentlig er glad for at kunne få nogle sejre i Europa League. Hvis det er med hentydning til, at vi burde være mere glade for at ryge ud til Prag, så er det sku en elendig taber-attitude, der aldrig vil fungere i professionel fodbold. Jo, måske ville det ændre noget på kort sigt, at vi fik nogle sejre og kunne spille med til foråret, men på lang sigt så får vi da langt mere ud af at spille CL i år. Og så var der vist også rimelig stor glæde over, at vi slog Prag ud og kvalificerede os til CL? Jeg mindes ikke nogen, der gav udtryk for, at vi skulle gå efter EL for at få flere sejre og ikke blive spillet ud i flere kampe. Det er simpelthen for dårligt.
Fair at folk er kritiske i dag. Vi var fuldstændig overmatchet mod en bedre modstander. Det var den klart dårligste kamp i CL, hvor vi ikke på noget tidspunkt var inde i kampen. Imod Atalanta var vi trods alt godt med i et kvarter, og kunne også være kommet foran i starten, mens vi kunne have fået point både i Liverpool og hjemme mod Ajax.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
For mig handler det om, at det er verdens største klubfodboldscene. Og at vi ikke bare taber men bliver udstillet.
Lige nu kan jeg ikke rigtig finde trøst i, at andre hold er ringere. Ja, superligaen er det vigtigste, fordi det skal give adgangen til nye gruppespil, og vi skal lære af dette gruppespil, men det perspektiv skal jeg nok lige sove et par gange for at genfinde
Jeg kan nu fint leve med 3-1 nederlag. Måden var ikke køn, enig, men det er trods alt glemt på sigt.
Hvad jeg ikke kan leve med, fra nu og indtil jul, er pointtab i Superligaen som følge af rotationer. Vi skal have minimum 10 point i de sidste 4 og slå FCK ud i pokalen, så er efteråret i min optik meget mere end godkendt. Vil hade hvis vi smider 5-6-7 point, fordi Priske fortsat i rotationerne prioriterer CHL.
Hvad jeg ikke kan leve med, fra nu og indtil jul, er pointtab i Superligaen som følge af rotationer. Vi skal have minimum 10 point i de sidste 4 og slå FCK ud i pokalen, så er efteråret i min optik meget mere end godkendt. Vil hade hvis vi smider 5-6-7 point, fordi Priske fortsat i rotationerne prioriterer CHL.
husk nu man er uden Evander og Lys, man kan bruge kampen til at se, hvilke af de unge der skal videre, og jeg gentager mig selv igen, Madsen har ikke klassen til FCM p.t. han skal ud og udvikles, f.eks. et halvt år i Fredericia
Nu blev gruppen lige netop så tæt som vi ikke ønskede os. Jeg mener vi nu bør smide CHL og rotere der i stedet for i Superligaen som trods alt er det vigtigste. Med hensyn til måden vi spiller på synes jeg som Laudrup at vi ikke har gjort det helt store for at ændre tingenes tilstand. Vi spiller helvedes naivt.
Men Priske vil jo ikke spille med bussen parkeret hvilket jeg også synes er naivt, men det er desværre nødvendigt hvis vi skal undgå flere pinlige snittere. Hvorfor skal vi skabe kampene og angribe hovedløst som idag - det har vi jo ikke klassen til. Nej parker bussen hvis vi vil undgå at blive kørt over. især nu da Sviatchenko er ude
Men Priske vil jo ikke spille med bussen parkeret hvilket jeg også synes er naivt, men det er desværre nødvendigt hvis vi skal undgå flere pinlige snittere. Hvorfor skal vi skabe kampene og angribe hovedløst som idag - det har vi jo ikke klassen til. Nej parker bussen hvis vi vil undgå at blive kørt over. især nu da Sviatchenko er ude
Du er da helt væk.... alene det at du mener vi nærmest ville have vundet Europa League... hvad bygger du helt præcist det på???tubbe93 skrev: ↑25. nov 2020, 23:16Alle jer, der mener, at vi skal pakke os og spille mere defensivt. Hvordan forestiller I jer, at det skal gøres?