SL R10: FC Midtjylland - AaB
SL R10: FC Midtjylland - AaB
Kampstart på MCH Arena lørdag d. 28.11 kl. 16.
Sendes på TV3 Sport
Jovist, vi har en kamp i Amsterdam først, men ganske "interessant" situation for AaB allerede nu:
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/us ... misser-fcm
Hiljemark døjer nu med en hofteskade, hvilket han har gjort før - rigtigt set af vores læge/sportslige sektor?
Pedro Ferreira er samtidig ude med karantæne, så AaB's højt roste midtbane er pludselig noget amputeret.
Ikke så meget andet at sige, end at vi skal være kyniske og udnytte AaB's uheld til at tage tre vigtige point.
Sendes på TV3 Sport
Jovist, vi har en kamp i Amsterdam først, men ganske "interessant" situation for AaB allerede nu:
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/us ... misser-fcm
Hiljemark døjer nu med en hofteskade, hvilket han har gjort før - rigtigt set af vores læge/sportslige sektor?
Pedro Ferreira er samtidig ude med karantæne, så AaB's højt roste midtbane er pludselig noget amputeret.
Ikke så meget andet at sige, end at vi skal være kyniske og udnytte AaB's uheld til at tage tre vigtige point.
Re: SL R10: FC Midtjylland - AaB
Selv uden AaB’s “uheld” med fravær af Pedro og Hiljemark skal vi vinde sådan en kamp. Vi skal vinde alle hjemmekampe i Superligaen. Den eneste usikkerhed for mig er, om Priske roterer for meget efter Ajax, da han formentlig stiller stærkeste her. Tror dog vi kan bære et par udskiftninger men ikke gen 5-6-7.
Hansen
Joel-Scholz-Høgh-Paulinho
Madsen-Frank
Mabil-Evander-Dreyer
Kaba
Hansen
Joel-Scholz-Høgh-Paulinho
Madsen-Frank
Mabil-Evander-Dreyer
Kaba
Truppen er netop blevet offentliggjort, og det er uden Evander og Cajuste.
Er Evander stadigvæk i corona karantæne?
Er Evander stadigvæk i corona karantæne?
Han lagde tidligere på ugen noget op på Instagram, hvor der stod back in business, sammen med et billede af ham i et træningscenter. Umiddelbart var han alene på billederne, men håber ikke han bruger centret, hvis han ikke er clearet.
Efter hvad jeg kan tælle mig frem til, er der gået 10-11 dage siden Evander blev testet positiv. Så han har vel minimum 3-4 dage tilbage til han kan spille?
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 046f4e73a/
(17 november)
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 046f4e73a/
(17 november)
Dejligt med Paulinho fra start. Cools har definitivt taget pladsen som 1. valg på højre back.
Fint Anderson får chancen fra start.
Dejligt at der er høj prioritering af ligaen.
3 point idag og det ser meget fornuftigt ud
Fint Anderson får chancen fra start.
Dejligt at der er høj prioritering af ligaen.
3 point idag og det ser meget fornuftigt ud
Bo har ret..slow motion..kom i gang eller jeg falder i søvn
- og Bo har ret i, at Nicolai Madsen dræber angrebene
Er det rigtigt hørt, at der bliver snakket dansk til Cools? Hvis det er rigtig hørt er det da meget cool 
Risalamande uden kirsebærsovs...så er det sagt
enig, den slags kampe her kan bruges til at se hvor dem der står i anden række er, altså om de nu også er berettiget til at stå i anden række, eller skal ned på tredje række, Andersson og Madsen har endnu engang ikke overbevist mig om deres fremtid i FCM, der er for meget 1 division over Andersson og Madsen har lang vej endnu, et ophold i 1 division er berettiget
Ærgerligt Kaba ikke kan ramme målet fra 8 meter. Så havde det været en rigtig fin post-europæisk halvleg. Nu er den vel godkendt.
Jeg tror, vi får den kørt hjem i anden halvleg, men vi er nu lidt tynde på midten.
Jeg tror, vi får den kørt hjem i anden halvleg, men vi er nu lidt tynde på midten.
Enig med resten af koret. Nicolas Madsen og MA er ganske enkelt ikke gode nok reserver (og ja, ved godt de ikke er tæt på at være top 11 spillere i truppen). De skal enten udlejes eller væk. Det er mig en gåde at man udlejer Torp over Madsen.
/ ABT

Jeg håber at Vibe kommer ind - jeg kan ikke helt forstå, at han ikke får mere spilletid
VAR spiller fallit. Skandale.