CL GS R2: Liverpool - FC Midtjylland - Atalanta

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

CL GS R2: Liverpool - FC Midtjylland - Atalanta

Indlæg af Kim »

Om kampen
Turnering:Champions League gruppe D
Type:International klubturnering
Spilstart:27. oktober 2020 kl. 21:0
Runde:2. runde
Stadion:Anfield
Dommer:Pawel Raczkowski
TV:3+

Denne kamp er klubbens, hidtil største kamp, mod de engelske mestrer. Så bliver det ikke større!
Realistisk forventning: Vi skal begrænse nederlaget
Optimistisk forhåbning: Vi kan drille, og snuppe en uafgjort - spille til 0?

/Kim

PS: Vi stiller samme 11 som mod Atlanta!

Steffen am

Re: CL GS R2: Liverpool - FC Midtjylland - Atalanta

Indlæg af Steffen am »

Kan krydre med odds på kampen
Liverpool - Midtjylland 1.12 9.50 19.00

Og odds på samlede vinder af Champions League
Liverpool 8.00
Midtjylland 1001.00

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Håber ikke vi også skal kæmpe mod Atalanta samtidig....jf overskriften. :fcm: :D

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Meget sjov den her fra Klopp, nok ikke hvad evt. københavnere havde forventet at høre ;)

https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-10-26 ... oXgFv3XSVE

Hele pressemødet ligger ikke oppe nogen steder?

Jesper Hansen tvivlsom
https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-10-26 ... -liverpool

Flemse

Indlæg af Flemse »

Danand123 skrev:
26. okt 2020, 19:56
Håber ikke vi også skal kæmpe mod Atalanta samtidig....jf overskriften. :fcm: :D
Ja, det er sgu godt nok en hidsig sandwich, vi åbenbart er havnet i! :lol:

MFKM

Indlæg af MFKM »

Hold nu kæft hvor er det stort det her.

Vi drømte om de her kampe for mange år siden.

Vi fik en kamp mod Sporting Lissabon og tænkte det var stort.
Vi fik kampe mod Lokomotiv og Spartak Moskva og tænkte det var stort.
Vi fik kampe mod City(inden de var hvad de er i dag) og tænkte det var stort.
Vi fik en kampe mod Southampton og tænkte det var stort.
Vi gik i gruppespillet og mødte Napoli - det var stort!
Vi gik videre og mødte United - det var gigantisk.
Nu skal vi møde Liverpool på Anfield i Champions League. Medmindre vi i fremtiden går videre fra CHL eller videre fra 1/16 finalerne i EL, så bliver det altså ikke større!

Jeg håber og tror på vi har en chance. Lad os holde igennem 1. Halvleg, så der er spænding til 2. Og håbe på miraklet.

Nyd det uanset resultatet. Der er ikke store chancer vi får lige så store oplevelser de næste mange år - bortset fra det kæmpe minus, at vi ikke kan være på stadion.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

@MFKM
For mig, var United kampene væsentlig større. Kampe mod Barca og Real ville eksempelvis også være meget større. Men tænker det er et spørgsmål om personlige præferencer :)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Cortez

Indlæg af Cortez »

mousebreaker skrev:
27. okt 2020, 10:14
@MFKM
For mig, var United kampene væsentlig større. Kampe mod Barca og Real ville eksempelvis også være meget større. Men tænker det er et spørgsmål om personlige præferencer :)
Forstår godt din pointe, Mousebreaker, men CHL på Anfield ER bare større. Kampene mod Utd. var klasse, men foregik "kun" i EL.

Det her er den største kamp i FCMs historie. Punktum! :D

/Cortez

Flemse

Indlæg af Flemse »

Cortez skrev:
27. okt 2020, 10:43
mousebreaker skrev:
27. okt 2020, 10:14
@MFKM
Forstår godt din pointe, Mousebreaker, men CHL på Anfield ER bare større. Kampene mod Utd. var klasse, men foregik "kun" i EL.

Det her er den største kamp i FCMs historie. Punktum! :D

/Cortez
Til gengæld er kampen i aften jo "bare" en gruppekamp, mens kampene mod United var i 1/16-finalen ;-)

JBT

Indlæg af JBT »

6-0, eller derunder er sgu okay. Det kan man godt fejre....

Håber dog man har lært lidt, og spiller mere afventende, hænger bedre sammen i kæderne, presspil osv.

Det er bedre at få den losset ud af kommunen nogle gange, end at spille Jens ‘popsmart’ Cajuste hver gang. Har han helt sikkert os lært, for han kan jo godt vælge kloge beslutninger også, og har glimrende teknik.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er slet ikke klar til endnu et stort nederlag. Som man hører fra Priske, så forventer jeg også at der er tjent nogle lærepenge fra kampen mod Atalanta. Det ender formentlig med et nederlag, men så håber jeg det ikke bliver ved store cifre, men med 1-2 mål.

Vi skal stå kompakt, vi skal være stærke i omstillinger og standard-situationer. Mange hold har gjort det før os, vi har også selv vores egen ære at kæmpe for. Det er sådan en kamp, hvor vi kun har noget at vinde, ingen forventer vi slår Liverpool og derfor er æren ved hvis det skete så meget større. Når vi engang skal se tilbage på CL20, så skal vi have en skalp at snakke om, Liverpool på udebane ville være vanvittigt fedt, så hvorfor ikke bare tage den ;-)

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Odds på FCM-sejr er faldet en del i løbet af i dag - fra omkring odds 20 til omkring 13-14 nu. Lidt mærkeligt at vi spås større chancer for at vinde på Anfield over Liverpool end at Istanbul Basaksehir vinder hjemme over PSG :o

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

hviid skrev:
27. okt 2020, 16:15
Odds på FCM-sejr er faldet en del i løbet af i dag - fra omkring odds 20 til omkring 13-14 nu. Lidt mærkeligt at vi spås større chancer for at vinde på Anfield over Liverpool end at Istanbul Basaksehir vinder hjemme over PSG :o
På 365 er den gået fra 21 til 11 i dag. Det er godt nok et voldsomt drop. Det er nok en blanding af, at folk har set et alt for stort odds, og så de rygter der går på, at Liverpool stiller svagt op. Jeg er i hvertfald glad for at jeg fangede den på toppen.

Som altid er troen på sejr stor, så lad os sige det bliver en 2-0 sejr til os. Begge mål scoret mod slutningen, når Liverpool skubber frem.
Høvdingen af Herning

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Saemala skrev:
27. okt 2020, 17:21
hviid skrev:
27. okt 2020, 16:15
På 365 er den gået fra 21 til 11 i dag. Det er godt nok et voldsomt drop. Det er nok en blanding af, at folk har set et alt for stort odds, og så de rygter der går på, at Liverpool stiller svagt op. Jeg er i hvertfald glad for at jeg fangede den på toppen.

Som altid er troen på sejr stor, så lad os sige det bliver en 2-0 sejr til os. Begge mål scoret mod slutningen, når Liverpool skubber frem.
Jeg har lavet en optimistisk/for sjov kupon på 10 kr på 3 kampe lige ud, der giver odds 3591. Det er FCM til odds 21, Lokomotiv Moskva til odds 19 og Marseille til odds 9. Jeg tror selvfølgelig ikke på det, men den teoretiske sandsynlighed for at vinde ~36k på 3 kampe og så for 10er var simpelthen for fristende ;)

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Er jeg den eneste der synes det sender nogle helt forkerte signaler, at Kaba starter ovenpå den opførsel i lørdags?

Besvar