Vi har vel heller ikke officielt fået sendt Schwartz videre? Der bliver nok at se til på ledelsesgangen i dag.
Hiljemark har vi - med Cajustes gennembrud in mente - nok ikke været særlig interesserede i i dette vindue. Det er i andre kæder, det giver mening at handle.
Vi mangler i allerhøjeste grad en styrmand på midten som da vi havde Petter Anderson eller lidt a.la en Zeca type. Vores unge magter det bare ikke.
Hvem er det, der ikke magter det? Frank og Jens-Lys magter alt. Dertil har vi Madsen på spring, som ser enormt spændende ud.
Jeg har fokus på alle andre steder end central midt, må jeg sige.
Nu kommer jeg lige med mit ydmyge bidrag, som man kan følge på twitter. @MBS2401
- Vi vil gerne af med Kaba og der er også mere eksotiske steder i overvejelserne, end blot Spanien.
- Ronnie er umiddelbart på vej til Randers. Han er i hvert fald væk.
-Vi jagter en spiller til forsvaret, som vil give mig stiv pik hele natten. Vi er seriøse omkring det, spørgsmålet er om det kan lade sig gøre.
-Vi har en angriber i stilling, men vi jagter en endnu større. Derfor er ingen offentliggjort endnu.
-Frank tager chl med og har det fint i trygge rammer, især efter faderens død.
-Vi har afvist en klub i Tyrkiet, i forhold til Erik. Buddet var for lavt. De har derfor præsenteret ny stopper i stedet, så den er død.
-Evander-sagen er ok død for nuværende. Prisen er ikke den rigtige pt.
Det er godt nok nogle vilde ting man kommer hjem til sådan en mandag.. Hiljemark til Aab???.....
Synes det er fedt vi jagter en klasse CB, den håber jeg på kommer i hus. Det ville også være fedt hvis man får en af de "store" angribere der er proven, såsom Raguz og at Luca bare er et safebet.
Synes egentligt det er lidt synd med Kaba, han har åbenlyst det der skal til for at blive en god angriber, men har han ikke taget chancen hos os, derfor ville det være fint med et salg.
Ronnie til Randers er fint med mig.
Spændende aften vi får i møde. Hvilke nye CBér tror i vi har kig på?
BT Sport sender live i øjeblikket og teasede lige for "noget virkelig saftigt" som de selv sagde, som måske kan komme til at ske senere på aftenen i FCM.
BT Sport sender live i øjeblikket og teasede lige for "noget virkelig saftigt" som de selv sagde, som måske kan komme til at ske senere på aftenen i FCM.
Det synes jeg også jeg hørte - men med alle de FCN rygter bliver jeg helt i tvivl om det er det der menes?
Nogle der ved/har hørt noget?
Havde de ikke bare fået en saftig #andellerej ind med FCM? Kunne vel godt 'bare' være Marko Raguz ud fra TVMV-indslaget. Den blev delt på Twitter i går, tror jeg.
Tipsbladet Live har posted et billede fra Ikast som angiveligt skulle være Pfeiffer. Det er ikke til at hverken be- eller afkræfte ud fra billedet, men han er i hvert fald høj ham i midten
Tipsbladet Live har posted et billede fra Ikast som angiveligt skulle være Pfeiffer. Det er ikke til at hverken be- eller afkræfte ud fra billedet, men han er i hvert fald høj ham i midten
Spændende. Ville stadigvæk hellere have en af de "større" navne, men vi må stole på at der er lavet godt data arbejde på den her handel. Hvis vi skipper 2 angribere afsted kan vi vel også nå at få 2 ind?
Spændende. Ville stadigvæk hellere have en af de "større" navne, men vi må stole på at der er lavet godt data arbejde på den her handel. Hvis vi skipper 2 angribere afsted kan vi vel også nå at få 2 ind?