AaB henter Hiljemark. Wtf ?
Transfer sommer 2020
-
Fodboldfan
Re: Transfer sommer 2020
Jeg er ved at være noget bekymret over dette transfervindue. Jeg synes ellers altid vi klarer os godt i transfers. Men...
1. Mister vores spidsangriber i Kaba. Køber en totalt uprøvet, og ikke indspillet erstatning.
2. Hiljemark ryger til Aab (wtf igen)
3. Frank måske på vej væk. Hvad er vores erstatning? For vi er faldet sammen i samtlige kampe uden ham.
Har vi overhovedet fået nogen ordentlige gode transfers ind? Jeg glæder mig til de næste timer, men frygter dem lige så meget.
1. Mister vores spidsangriber i Kaba. Køber en totalt uprøvet, og ikke indspillet erstatning.
2. Hiljemark ryger til Aab (wtf igen)
3. Frank måske på vej væk. Hvad er vores erstatning? For vi er faldet sammen i samtlige kampe uden ham.
Har vi overhovedet fået nogen ordentlige gode transfers ind? Jeg glæder mig til de næste timer, men frygter dem lige så meget.
Vi har vel heller ikke officielt fået sendt Schwartz videre? Der bliver nok at se til på ledelsesgangen i dag.
Hiljemark har vi - med Cajustes gennembrud in mente - nok ikke været særlig interesserede i i dette vindue. Det er i andre kæder, det giver mening at handle.
Hiljemark har vi - med Cajustes gennembrud in mente - nok ikke været særlig interesserede i i dette vindue. Det er i andre kæder, det giver mening at handle.
-
Fodboldfan
Jeg læser rygter om et stort indkøb på centerbacken på twitter. Jeg elsker rygter.
Skal selvfølgelig lige rette mig selv. Et godt indkøb har vi fået selvfølgelig: Pione
Skal selvfølgelig lige rette mig selv. Et godt indkøb har vi fået selvfølgelig: Pione
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Zanka??? Bare for at markereFodboldfan skrev: ↑5. okt 2020, 13:11Jeg læser rygter om et stort indkøb på centerbacken på twitter. Jeg elsker rygter.
Skal selvfølgelig lige rette mig selv. Et godt indkøb har vi fået selvfølgelig: Pione![]()
Tror nærmere at det er en der spillede i dødens pulje, i sidste års Europa League.Kongeren82 skrev: ↑5. okt 2020, 13:35Zanka??? Bare for at markereFodboldfan skrev: ↑5. okt 2020, 13:11Jeg læser rygter om et stort indkøb på centerbacken på twitter. Jeg elsker rygter.
Skal selvfølgelig lige rette mig selv. Et godt indkøb har vi fået selvfølgelig: Pione![]()
![]()
Høvdingen af Herning
-
Fodboldfan
Jens Stryger til højre back?
-
Fodboldfan
Saemala skrev: ↑5. okt 2020, 13:44Tror nærmere at det er en der spillede i dødens pulje, i sidste års Europa League.Kongeren82 skrev: ↑5. okt 2020, 13:35Zanka??? Bare for at markereFodboldfan skrev: ↑5. okt 2020, 13:11Jeg læser rygter om et stort indkøb på centerbacken på twitter. Jeg elsker rygter.
![]()
![]()
Gruppe G
Porto
Rangers
Young Boys
Feyenoord
?
Vi mangler i allerhøjeste grad en styrmand på midten som da vi havde Petter Anderson eller lidt a.la en Zeca type. Vores unge magter det bare ikke.Acebone skrev: ↑5. okt 2020, 13:05Vi har vel heller ikke officielt fået sendt Schwartz videre? Der bliver nok at se til på ledelsesgangen i dag.
-
Jesper BW1100
Det kunne være et meget sandsynligt bud på dødens pulje ja
Ja, hvad sker der egentlig med Ronnie.
En engelsk journalist, der dækker Charlton, meldte tidligere i dag, at Schwartz til Charlton sandsynligvis ikke sker.
https://twitter.com/RichCawleySLP/statu ... 2239434752
En engelsk journalist, der dækker Charlton, meldte tidligere i dag, at Schwartz til Charlton sandsynligvis ikke sker.
Senest rettet af AltidFCM 5. okt 2020, 14:10, rettet i alt 1 gang.
-
Jesper BW1100
Jeg er enig i vi mangler en rutineret gut derinde. Men han skal samtidig også bare være outstanding god for ellers kommer han til at få splinter i røven så længe Cajuste og Onyeka spiller som de gør.tatoo skrev: ↑5. okt 2020, 14:05Vi mangler i allerhøjeste grad en styrmand på midten som da vi havde Petter Anderson eller lidt a.la en Zeca type. Vores unge magter det bare ikke.Acebone skrev: ↑5. okt 2020, 13:05Vi har vel heller ikke officielt fået sendt Schwartz videre? Der bliver nok at se til på ledelsesgangen i dag.
Men det er for lidt med kun 2 klassespillere på sådan en vital position. Det er der ingen tvivl om.
-
Jesper BW1100
Rent skud fra hoften. Ronnie skal fremover plaffe mål og damer i Mokaiens hjemby Randers!AltidFCM skrev: ↑5. okt 2020, 14:09Ja, hvad sker der egentlig med Ronnie.
En engelsk journalist, der dækker Charlton, meldte tidligere i dag, at Schwartz til Charlton er 'off'.
Eller Sdr. Jyske