Transfer sommer 2020
-
Fodboldfan
Re: Transfer sommer 2020
Forstår simpelthen ikke at vi ikke handler noget mere NU. Så vi er klar, når vi sælger til vinter. De kan så bruge en 3-4 måneder på at spille sig ind på holdet. Vi har jo pengene, og kan lokke med et hold der spiller ChL. Vi får sgu da ikke bedre muligheder for at tiltrække topspillere.
Vi mangler desperat en erfaren centerback, og en på midten til at erstatte Onyeka.
Vi mangler desperat en erfaren centerback, og en på midten til at erstatte Onyeka.
Sælg Evander for +50, Mikael Andersson for 5+ og Dion for en pose Matador. De mangler hhv. lyst, kvalitet og alt...
Og få forhelvede hentet noget til det forsvar. Nu!!!
Og få forhelvede hentet noget til det forsvar. Nu!!!
Tror ikke James og Cools har kvaliteterne til at vi kan bruge dem i suppen som afløsere, så køb nyt til de positioner.
Jeg er ligeså træt af de tabte point som enhver anden, men kunne vi ikke holde os i kamptråden med det følelsesladet. En kamp og følelser derefter forurener denne tråd.
Bare lige for at pointere hvor vild Smart Odds er, så har han lige lavet 2 basser mod Liverpool.
Han spillede i Engelsk 4 div får 3-4 år siden
Han spillede i Engelsk 4 div får 3-4 år siden
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... y69lNOLK9A
Spekulerer over sandhedsværdien i denne korte artikel....
EB plejer at have kilderne iordenoros skrev: ↑5. okt 2020, 09:06https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... y69lNOLK9A
-
mousebreaker
Det ville være helt fantastisk, hvis vi kan få Kaba ud af døren i dag, så er dette vindue allerede en succes. Har ingen holdninger til Luca Pfeiffer, som rygtes til FCM.
1,96 meter er dog noget af et tårn på en fodboldbane.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Ifølge Franks repræsentant er hans skifte til en ny klub så godt som på plads. Ved ikke hvor troværdig mediet er, men opfinder de deres egne citater?
Det er vel tæt på der værste der kan ske, med tanke på vores performance i Superligaen uden Frank. Men måske det har været undervejs og forklarer hvorfor Priske har set bort fra Frank.
https://www.owngoalnigeria.com/2020/10/ ... ve-league/
Det er vel tæt på der værste der kan ske, med tanke på vores performance i Superligaen uden Frank. Men måske det har været undervejs og forklarer hvorfor Priske har set bort fra Frank.
-
Jesper BW1100
Den kilde tror jeg ikke du behøver lægge for mange kræfter iEponaj skrev: ↑5. okt 2020, 10:57Ifølge Franks repræsentant er hans skifte til en ny klub så godt som på plads. Ved ikke hvor troværdig mediet er, men opfinder de deres egne citater?
Michel W. skriver at Kaba overvejede sine muligheder for exit i går.mousebreaker skrev: ↑5. okt 2020, 10:44Det ville være helt fantastisk, hvis vi kan få Kaba ud af døren i dag, så er dette vindue allerede en succes. Har ingen holdninger til Luca Pfeiffer, som rygtes til FCM.
Man kunne godt frygte, at han ikke vil væk nu pga. CL, så det er i det mindste gode nyheder.
Altid spændende her før deadline. Ville ikke genere mig hvis Kaba blev solgt. Men jeg vil gerne have en erfaren spiller i front, en med noget hår på brystet. Vi står om lidt overfor megahold, og vi er presset i superligaen, vi har ikke råd til et års modning af en spiller. Vi har brug for en angriber, gerne omkring de 30 år, som har prøvet noget og har noget at falde tilbage på.
-
mousebreaker
Det var vel det Lasse Vibe blev indkøbt tilRavnen skrev: ↑5. okt 2020, 11:24Altid spændende her før deadline. Ville ikke genere mig hvis Kaba blev solgt. Men jeg vil gerne have en erfaren spiller i front, en med noget hår på brystet. Vi står om lidt overfor megahold, og vi er presset i superligaen, vi har ikke råd til et års modning af en spiller. Vi har brug for en angriber, gerne omkring de 30 år, som har prøvet noget og har noget at falde tilbage på.
Jeg ser os ikke som presset i superligaen. Det er kun et øjebliksbillede. Jeg er ikke i tvivl om at både at FCK og FCM tromler ligaen inden alt for længe. Vi skal dog nok hen på anden side af gruppespillet, så rotationerne er hørt op. Derefter vil vi hamre igennem. Så er spørgsmålet blot, hvor hurtigt FCK får styr på deres forsvarsproblemer, ifht hvor meget vi er kommet bagefter dem (hvis overhovedet). Jeg tror ikke på, at vi kommer gennem sæsonen med under 2p i snit. Kun FCK vil kunne matche dette.
"There is a disconnect in what we know and what we do!