Først og fremmest skal det lige siges at jeg meget sjældent er enig i det du skriver men ligeså meget måden du gør det på, og af tråden at læse er jeg vist ikke den eneste der har det på den måde.
Du "argumenterer" selv for at alle indlæg helst skal have en vis grad af saglighed eller troværdig kilde på en eller anden vis, for at have noget substans, som du så flot selv skriver, når man så læser dine svar på diverse indlæg kan jeg sgu godt forstå folk bliver lidt harme over de fleste af dine mere eller mindre flabede svar. Tit synes jeg du har en tendens til at virke meget arrogant i din måde at svare på, senest kan nævnes svaret på Kent´s første indlæg i "Overskud på 2,6 mio". Ganske glimrende indlæg efter min mening. For alle os almindeligt dødelige, der ikke støvsuger nettet for sådanne informationer er det da rart at Kent gider at bruge tid på at skrive et indlæg om det.
Dit svar: Jammen er det ikke bare det forventede? Der er vel ikke noget nyt?
Har du tænkt på om indlægget måske ikke var skrevet bare til dig, indlægget starter med, "Hvis det er gået forbi "folks" næse, -osv".
Det kunne måske betyde at Kent ikke gad og sidde at bruge tid på at skrive et indlæg en anden gang, kunne jeg forestille mig, jeg gjorde i hvert fald ikke...
Jeg synes det er meget nemt at se en tråd i dine indlæg, lige hvad det her angår, og det er måske ikke den mest rigtige fremgangsmåde du har fat i. Forestil dig at alle indlæg var blevet affødt af facts og troværdige kilder, så var der vel i bund og grund ikke noget at diskutere eller spørge til. Det fede ved graven er da, efter min ydmyge mening, at læse forskellige folks forskellige meninger til diverse indlæg, og ikke bare din, da den konsekvent er bygget på facts og kendsgerninger.
Mickey - majoren
"Hvad fremtiden angår, er det din opgave ikke at forudse den, men at gøre den mulig." - Antoine de Saint-Exupéry.
eller
"Jeg får sgu sådan lyst til at slå dig ..... , når du skriver sådan noget." - Hekler <---- Satme så sagligt er det!!!!!!!!!!!!!!!!
Er graven død??
-
Ravnen
Re: Er graven død?? (OT)
kopien skrev:
-------------------------------------------------------
> nej mit indlæg var rettet mod Ravnen så det er
> ikke bare dig..
Rettet mod, det lyder så negativt
Men skal ellers love for der har været masser af indlæg i dag. Men jeg synes også det fremgår af dem hvad problemet måske er, nemlig den dårlige og nærmest hadske stemning der hersker. Kunne man få en god stemning op og køre, hvor alle følte sig velkomne og ikke nødvendigvis skulle fremlægge totalt skudsikker dokumentation for hvert indlæg, så ville der også komme mere debat. Alle de personlige vendettaer som hersker, burde alle glemme, og starte forfra i en ny og mere forsonlig ånd. Vi er her alle for at støtte FCM, hvad enten det er i stor eller mindre udstrækning. Og alle bør i det mindste værdsætte det faktum hos hinanden, selvom det selvfølgelig er mega-træls at der mangler folk til alt muligt, men med en positiv tone kunne nogen måske få lyst.
No offense..!
> nej mit indlæg var rettet mod Ravnen så det er
> ikke bare dig..
Rettet mod, det lyder så negativt
Men skal ellers love for der har været masser af indlæg i dag. Men jeg synes også det fremgår af dem hvad problemet måske er, nemlig den dårlige og nærmest hadske stemning der hersker. Kunne man få en god stemning op og køre, hvor alle følte sig velkomne og ikke nødvendigvis skulle fremlægge totalt skudsikker dokumentation for hvert indlæg, så ville der også komme mere debat. Alle de personlige vendettaer som hersker, burde alle glemme, og starte forfra i en ny og mere forsonlig ånd. Vi er her alle for at støtte FCM, hvad enten det er i stor eller mindre udstrækning. Og alle bør i det mindste værdsætte det faktum hos hinanden, selvom det selvfølgelig er mega-træls at der mangler folk til alt muligt, men med en positiv tone kunne nogen måske få lyst.
No offense..!
-
majoren
Re: Er graven død??
Thomas Lund skrev:
> Det første folk kunne gøre er at holde op med at
> tude over at Hekler er så fremtrædende i BW
> udelukkende pga. den megen tid han bruger på FCM
> og BW og i stedet selv begynder at lægge nogle
> timer i fanklubben. Det er nemlig sådan man får
> indflydelse i en forening.
Jeg mener ikke Hekler ligefrem ødelægger debatten, men jeg mener fandme heller ikke han fremmer noget som helst, så er jeg sådan set bedøvende ligeglad med, hvor mange timer han bruger på det ene eller det andet, kan ikke rigtig se at det har noget som helst med noget som helst at gøre.
majoren
> Det første folk kunne gøre er at holde op med at
> tude over at Hekler er så fremtrædende i BW
> udelukkende pga. den megen tid han bruger på FCM
> og BW og i stedet selv begynder at lægge nogle
> timer i fanklubben. Det er nemlig sådan man får
> indflydelse i en forening.
Jeg mener ikke Hekler ligefrem ødelægger debatten, men jeg mener fandme heller ikke han fremmer noget som helst, så er jeg sådan set bedøvende ligeglad med, hvor mange timer han bruger på det ene eller det andet, kan ikke rigtig se at det har noget som helst med noget som helst at gøre.
majoren
-
YahooSeeker [Bot]
Re: TSK TSK
Man kan bare sige at enten gider man være her ellers gider man ikke..
Og Hekler, du er sku for langt ude at høre på til at jeg gider være her, der er grænser for hvor selvfed man kan tillade sig at være. Det tror jeg bare ikke du har forstået..
Thomas Kbh..
Og Hekler, du er sku for langt ude at høre på til at jeg gider være her, der er grænser for hvor selvfed man kan tillade sig at være. Det tror jeg bare ikke du har forstået..
Thomas Kbh..
-
Amby
Att: Moderator
Synes faktisk kopis debatoplæg fortjener bedre end bunden af denne tråd..
Kunne en af moderatorene ikke flytte den ud som en ny tråd?
/Amby
Kunne en af moderatorene ikke flytte den ud som en ny tråd?
/Amby
-
Administrator
Re: Att: Moderator
Indlægget kan ikke flyttes, men kopien er velkommen til at poste oplæggene til debat om busture og Tifo i separate tråde.
/#admin
/#admin
-
YahooSeeker [Bot]
Hvorfor er jeg selvfed, hvad betyder selvfed mere præcist og hvad er der ved det, der gør du ikke vil være her?
-
YahooSeeker [Bot]
Hvis man er selvfed, har man kun sig selv i tankerne (Et egoistisk menneske) For dit vedkomne syntes jeg bare, at du kun lytter til dig selv, det kan godt være at du har meget viden om klubben (Respekt for det) - men du burde være mere saglig i dine svar til dem/os der ikke ved så meget om klubben, men som er nysgerrige, og spør, det er jo ikke en selvfølge at vi ved de ting du ved vel..
Derfor, gider jeg ikke være her, så meget som jeg hidtil har haft lyst til..
Men Hekler, syntes at der er flere end dig der ytrer sig som børn herinde..
Thomas Kbh..
Derfor, gider jeg ikke være her, så meget som jeg hidtil har haft lyst til..
Men Hekler, syntes at der er flere end dig der ytrer sig som børn herinde..
Thomas Kbh..