Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af SimonH »

Dossier laver et live interview med Erik på mandag kl 20. Han smutter nok derfor næppe

Peter

Indlæg af Peter »

Luca Pfeiffer er desværre ikke med i truppen for Wurzburger. Er helt med på at vi næppe kan hente en angriber som lige har lavet 25 mål i 2 bundesligaen 5 sæsoner i træk, men en 24 årig tysker der ikke har spillet højere niveau end 3 bundesliga og så et par kampe nu her i 2 bundesligaen er bare for lavt et niveau at hente på i forhold til det vi allerede har. Forstærk markant oppe foran eller slet ikke IMO!

Greek

Indlæg af Greek »

Peter skrev:Luca Pfeiffer er desværre ikke med i truppen for Wurzburger. Er helt med på at vi næppe kan hente en angriber som lige har lavet 25 mål i 2 bundesligaen 5 sæsoner i træk, men en 24 årig tysker der ikke har spillet højere niveau end 3 bundesliga og så et par kampe nu her i 2 bundesligaen er bare for lavt et niveau at hente på i forhold til det vi allerede har. Forstærk markant oppe foran eller slet ikke IMO!
Jeg er meget enig. Virker mærkeligt hvis det er os der henter ham.

Sendt fra min GM1913 med Tapatalk

SimonH

Indlæg af SimonH »

Peter skrev:
4. okt 2020, 12:47
Luca Pfeiffer er desværre ikke med i truppen for Wurzburger. Er helt med på at vi næppe kan hente en angriber som lige har lavet 25 mål i 2 bundesligaen 5 sæsoner i træk, men en 24 årig tysker der ikke har spillet højere niveau end 3 bundesliga og så et par kampe nu her i 2 bundesligaen er bare for lavt et niveau at hente på i forhold til det vi allerede har. Forstærk markant oppe foran eller slet ikke IMO!
Og nu har de lige hentet en ny angriber

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Det virker meget oplagt, at den klub, der forhandles med, er os. Vi ved, vi har scoutet ham, og Bild rapporterede igår, vi havde lagt et bud på 1,5 mio. euro.

Luca Pfeiffer ligner en stor og målfarlig angriber (i den tyske 3. liga). Men derfor kan han forhåbentligt stadig blive vores tiltrængte Superligabomber - måske CL også. Jeg tror dog stadig, at Kaba er manden i front i CL.

Greek

Indlæg af Greek »

AltidFCM skrev:Det virker meget oplagt, at den klub, der forhandles med, er os. Vi ved, vi har scoutet ham, og Bild rapporterede igår, vi havde lagt et bud på 1,5 mio. euro.

Luca Pfeiffer ligner en stor og målfarlig angriber (i den tyske 3. liga). Men derfor kan han forhåbentligt stadig blive vores tiltrængte Superligabomber - måske CL også. Jeg tror dog stadig, at Kaba er manden i front i CL.
Ja du har ret, men i så fald må det betyde, at spilleren til 3,5 mio euro ikke var mulig at hente.

Franneboy

Indlæg af Franneboy »

AltidFCM skrev:
4. okt 2020, 13:31
Det virker meget oplagt, at den klub, der forhandles med, er os. Vi ved, vi har scoutet ham, og Bild rapporterede igår, vi havde lagt et bud på 1,5 mio. euro.

For alle Kabas fejl og mangler, så stoler jeg altså mere på ham i CL end end bomber fra den 3. bedste tyske række. Jeg ved ikke, hvor Pfeiffer passer ind i Hierakiet, men hvis FCM indkøber en angriber tiltænkt CL kampe, så vil jeg være mere tryg ved en med bare en smule europæisk erfaring - det kunne fx være Marko Raguz. Pfeiffer kan dele Superliga- og pokalminutter med Vibe, så får Brumado og Kaba Champions League.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Bliver virkelig skuffet hvis det viser sig at det er ham vi henter og ikke andet... så skal smartodds virkelig stå sin prøve, igen, det er ikke gået så godt med den sidste smartodds angriber...

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Greek skrev:
4. okt 2020, 13:39

Ja du har ret, men i så fald må det betyde, at spilleren til 3,5 mio euro ikke var mulig at hente.

Den spiller, hvor Ankersen siger "det bliver rigtig dyrt" "mindst 3,5 mio. euro", det er sandsynligvis Raguz. Og med den EL-playoff han leverede mod Sporting, gætter jeg på, det er blevet for urealistisk, nu hvor LASK er i EL-gruppespil. Derfor er man nok gået videre med Pfeiffer.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Egelund skriver nu også, at Luca Pfeiffer er på plads

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Sniper skrev:
4. okt 2020, 13:43
Bliver virkelig skuffet hvis det viser sig at det er ham vi henter og ikke andet... så skal smartodds virkelig stå sin prøve, igen, det er ikke gået så godt med den sidste smartodds angriber...
Men smartodds fandt Sørloth

JBT

Indlæg af JBT »

Enig i at Raguz virker stærkere at hente mhb på chl. Men man kan jo evt ringe til Mads Emil madsen og forhøre sig om ham :0)
Andreas Albers spiller til sammenligning også i 3 Bundesliga, hvilket siger lidt om hylden. Det lyder en smule svagt, men man kan blive overrasket.

Håber os man henter en på en høj hylde til midtbanen for at aflaste Frank og Jens. Evander virker for ukoncentreret. Nicholas Madsen overfor en Thiago for eksempel. Av av av…

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Sniper skrev:
4. okt 2020, 13:43
Jeg er relativt optimistisk i forhold til denne handel. Jeg forestiller mig, at der er blevet foretaget en analyse af de rum vores backs og kanter rammer på deres indlæg, og der er givetvis blevet kigget nøje på om Luca søger ind i de rum, samt om han er målfarlig i disse situationer. Jeg tror at vi godt kan begynde at glæde os, skulle vi køre handlen hjem.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Det er helt sikkert, at en transfer med enten Klauss eller Raguz lyder noget mere sexet end Pfeiffer. Men mon ikke de 2 første er alt for svære at få (alt efter hvem det har været, hvis man har gættet rigtigt herinde) Med det jeg har set til Luca Pfeiffer fra kamp highlights og interviews, så virker det som en lidt underlig transfer, men sådan var det vel også med Sørloth...
Vi må stole på Smartodds har spottet noget, der gør at man vil smide 1.5 mil Euro! det lyder af meget.

Spændende det bliver det og mon ikke der kommer både en handel mere på både ind og ud siden.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Wurzburger kickers spiller lige nu G. Furth, og Pfeiffer er ikke med hverken inde eller på bænken, det tyder jo på at det er seriøst

Låst