Transfer sommer 2020
Re: Transfer sommer 2020
Raguz ser i hvetfald skarp ud
Tror du, vi kan lokke ham hertil, nu hvor han skal spille EL med LASK og møde Tottenham? Optagelserne er jo fra dagen før EL playoff, så kunne det ikke være en spiller, vi kun kan hente, hvis europæisk kvalifikation skulle fejle for LASK? Det bliver i hvert fald sværere nu.Kent skrev: ↑3. okt 2020, 23:04Det er fra den kamp. Jeg har fundet klippet på Wyscout. Det er Raguz, der lægger bolden af til wingen, som skyder bolden langt væk.Franneboy skrev: ↑3. okt 2020, 23:02I så fald må aktionen som TV Midtvest viser være fra 1. halvleg, hvor LASK angriber mod højre.Vijen skrev: ↑3. okt 2020, 22:53
Trøjerne passer på LASK Linz imod Red Bull Salzburg
https://youtu.be/0N5azUk9Ce4
Så vi har fundet hamGodt arbejde!
Raguz ser spændende ud. 0.43 xG per 90 min. Rammer målet på 47.5% af sine afslutninger. Ok shot location. LASK har dog lige solgt Klauss til Hoffenheim, så det vil undre mig, hvis de også vil sælge Raguz.Vijen skrev: ↑3. okt 2020, 23:15Godt arbejde
hvordan ser stats ud på emnerne i wyscout. Er det bombere eller er det rå potentiale?
Kaba og schwartz i en?Kent skrev: ↑3. okt 2020, 23:25Raguz ser spændende ud. 0.43 xG per 90 min. Rammer målet på 47.5% af sine afslutninger. Ok shot location. LASK har dog lige solgt Klauss til Hoffenheim, så det vil undre mig, hvis de også vil sælge Raguz.
Plus at de lige har kvalificeret sig til EL ved overraskende at slå Sporting CP ud 4-1 og Raguz scorede endda. Det bliver ikke nemt at lokke ham på trods af Champions League nu hvor LASK skal møde Tottenham.Kent skrev: ↑3. okt 2020, 23:25Raguz ser spændende ud. 0.43 xG per 90 min. Rammer målet på 47.5% af sine afslutninger. Ok shot location. LASK har dog lige solgt Klauss til Hoffenheim, så det vil undre mig, hvis de også vil sælge Raguz.
-
Steffen am
Tænker i hvert fald vi skal tæt på de 16 millioner euro så, eller i hvert fald over de 10, før det giver mening at sælge Evander.
Vi har vel 14-15 startere lige nu, hvor selvfølgelig det er 3. kæde der er bedst fyldt op med Kraev og Evander der kæmper om samme plads, og så kanterne med Sisto, Mabil, Dreyer, Anderson og Isaksen. Men med kamp hver 4. dag, og 20 millioner for en Champions League pulje sejr (og 7 mio for en uafgjort), tænker jeg det er værd at holde på det man kan, med mindre der kommer det her ekstraordinære. Har ikke lige fulgt så meget med i russisk fodbold, men mit indtryk er også at de pressede økonomisk, og ikke kan tilbyde de beløb som de har kunne tidligere. Spartak Moskva skulle så endda være et hold uden UEFA indtægter.
En ekstra faktorer er vel også det her med at der nu kan være 12 udskiftningsspillere, og 5 udskiftninger i de 6 Champions League pulje kampe.
Lidt spøjst hvis man siger
Hansen
Joel, Scholz, Erik, Paulinho
Frank, Cajuste
Sisto, Evander, Dreyer
Kaba
Udskiftning:
Andersen (K), Ottensen (K)
Cools, Japhet, James, Dyhr
Madsen, Kraev
Mabil, Anderson, Isaksen
Brumado, Vibe
At det er en spiller for meget på bænken.
Træls at være den ene spiller der så bliver siet fra, når det ligner nu at førsteholdstruppen er på de 24.
Det var vel egentlig et argument imod min egen pointe.
Men med 16-17 kampe fra d. 17. oktober til d. 20. december, og så med en kort opstart, er 23-24 spillere vel en udmærket trupstørrelse og lidt konkurrence om pladserne (og så selvfølgelig de ældste akademister til at supplere)?
Inden vinduet lukker skal vi vel også udleje/sælge Martis, Odeh, Okosun, Dawa, Anene og Schwartz.
Træner de med i Ikast allesammen? Tænker specielt på Okosun og Anene her.
Træner de med i Ikast allesammen? Tænker specielt på Okosun og Anene her.
Skarpt detektivarbejde af folk herinde med at finde spillerne! Sjovt igen medier rigtigt har samlet op på jeres detektivarbejde.
Gad vide om klubben fortryder de gav sådan et sneak peak, når det efterfølgende er blevet opdaget, eller om de blot sidder og morer sig lidt over det? Ikke for at bebrejde folk de har fundet ud af det - det er jo 100 % klubbens ansvar og må være at forvente - men jeg huske at klubben eksempelvis ikke var så glade for alt den snak der var om Hiljemark i en af den seneste transfervinduer.
Gad vide om klubben fortryder de gav sådan et sneak peak, når det efterfølgende er blevet opdaget, eller om de blot sidder og morer sig lidt over det? Ikke for at bebrejde folk de har fundet ud af det - det er jo 100 % klubbens ansvar og må være at forvente - men jeg huske at klubben eksempelvis ikke var så glade for alt den snak der var om Hiljemark i en af den seneste transfervinduer.
Jeg tænker at netop Klauss som spillede for LASK sidste sæson på udleje fra Hoffenheim kunne være spilleren de kiggede på. Scorede godt sidste sæson, men har endnu ikke spillet for Hoffenheim i Bundesligaen.
Sendt fra min GM1913 med Tapatalk
Raguz virker som den mere atletiske og tekniske type af de to, men begge virker til at være godt med.imspillet, modtage og spille fra og indgå i kombinationer. Spændende begge to synes jeg
Det lyder mere som Midtjyllands taktik i forbindelse med indkøb - problemet er bare, at Klauss ikke er på banen i den aktion, som TV Midtvest viser i klippet. I den kamp blev Klauss skiftet ud til fordel for Marko Raguz. Derfor kan FCM selvfølgelig godt se resten af kampen, men lige i det øjeblik, vi ser på tv, er det i hvert fald ikke Klauss, de kigger på.
Senest rettet af Franneboy 4. okt 2020, 10:20, rettet i alt 1 gang.
MFKM: Derfor kan agenten jo godt gøre det. Men håber da ikke
Aah giver mening [emoji1303] type mæssigt virker Klauss også som den normale FCM spids, måske de går i en anden retning med den mere tekniske raguz. Dog virker han svær at få fingrene i efter at de er klar til Europa league.. men man har jo lov at håbe.Franneboy skrev:Det lyder mere som Midtjyllands taktik i forbindelse med indkøb - problemet er bare, at Klauss ikke er på banen i den aktion, som TV Midtvest viser i klippet. I den kamp blev Klauss skiftet ud til fordel for Marko Raguz. Derfor kan FCM selvfølgelig godt se resten af kampen, men lige i det øjeblik, vi ser på tv, er det i hvert fald ikke Klauss, de kigger på.
Synes til gengæld ikke, at en spiller der kun har bevist sig i 3. Bundesligaen virker som en der kan gøre den ønskede forskel i champions league kampene.
Hvor er I vilde. Desværre er det jo nok sidste gang, at TV M/V lukkes ind i det rum igenKent skrev: ↑3. okt 2020, 23:04Det er fra den kamp. Jeg har fundet klippet på Wyscout. Det er Raguz, der lægger bolden af til wingen, som skyder bolden langt væk.Franneboy skrev: ↑3. okt 2020, 23:02I så fald må aktionen som TV Midtvest viser være fra 1. halvleg, hvor LASK angriber mod højre.Vijen skrev: ↑3. okt 2020, 22:53
Trøjerne passer på LASK Linz imod Red Bull Salzburg
https://youtu.be/0N5azUk9Ce4
Så vi har fundet hamGodt arbejde!