Kan det ikke forværre vores forhandlingssituation helt ekstremt, at der ligger en offentligt klip, hvor Ankersen siger vi minimum skal af med 26 millioner for ham så? Der er budt 11.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror det er den anden spiller fra klip 3 som koster 3,5 mio. Sådan var det ihvertfald klippet sammen. jeg tror Pfeiffer er den “nye Brumado”.
I øvrigt er der en højdepunkter på YouTube med præcis det klip fra Tv midtvest.
Tror ikke på, at en spiller der har gjort sig i 3-5 division er handlen, der kommer til at ske.
Der er muligvis, været gjort de indledende manøvre før Slavia kampen, så der var 2 ruter der kunne jagtes alt efter resultatet. Ham til i hvert fald 3.5 millioner euro som CL spilleren som RA siger, og Luca Pfiffer som EL spilleren.
Kan det ikke forværre vores forhandlingssituation helt ekstremt, at der ligger en offentligt klip, hvor Ankersen siger vi minimum skal af med 26 millioner for ham så? Der er budt 11.
Jeg tror det er den anden spiller fra klip 3 som koster 3,5 mio. Sådan var det ihvertfald klippet sammen. jeg tror Pfeiffer er den “nye Brumado”.
Bare fordi, at udtalelsen kommer efter det klip, behøver det jo ikke være i den rækkefølge det er sket.
Det kan være, at TVMV har fået lov til at vise enkelte klip, hvis meget er maskeret. Og så bliver det klippet ind i en sekvens, hvor Ankersen siger noget interessant om evt beløb.
Bare fordi, at udtalelsen kommer efter det klip, behøver det jo ikke være i den rækkefølge det er sket.
Det kan være, at TVMV har fået lov til at vise enkelte klip, hvis meget er maskeret. Og så bliver det klippet ind i en sekvens, hvor Ankersen siger noget interessant om evt beløb.
Det bliver så SPÆNDENDE!! man kan jo SNILDT bruge 30 mil uden det rykker det store. Med alle de kæmpe salgsemner i truppen er klubben bare SÅ godt stillet økonomisk. Bliver fandme nogle spændende dage
Juan Felipe is an absolute beast for his year. He is tall, fast and powerful in comparison to grown men let alone boys of his own age.
He holds up the ball well using his body strength and can turn and run at defenders at speed often getting into positions for a powerful shot on goal.
He has good feet and can interact with more intricate play and being a left footer makes him more awkward to mark.
As all boys his age he needs some fine tuning but is definitely ahead of his years.