Er graven død??
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Er graven død??
LOL! Kopien startede med at sige det ikke skulle blive mudderkast. Hold da kæft en tam debat! Men er klart på Thomas side, hvis jeg lige skal rakke "bossen af FCM" (Hekler) lidt ned!
Andreas
http://www.fcm-support-salling.dk -> Ny side.
-
YahooSeeker [Bot]
The-Ulv skrev:
-------------------------------------------------------
> LOL! Kopien startede med at sige det ikke skulle
> blive mudderkast. Hold da kæft en tam debat! Men
> er klart på Thomas side, hvis jeg lige skal rakke
> "bossen af FCM" (Hekler) lidt ned!
Hvorfor er du på Thomas side?
Du har ytret en mening, men dit indlæg er totalt ligegyldigt for der er ikke andet i det.
Du mener du rakker ned på mig, men der er for mig at se ikke noget i indlæget der antyder det.
Du kalder mig "bossen af FCM" men der er ikke nogen forklaring på hvad der ligger bag den benævnelse.
I det hele taget har du lige leveret et ensempel på den type indlæg som dræber debat!
> LOL! Kopien startede med at sige det ikke skulle
> blive mudderkast. Hold da kæft en tam debat! Men
> er klart på Thomas side, hvis jeg lige skal rakke
> "bossen af FCM" (Hekler) lidt ned!
Hvorfor er du på Thomas side?
Du har ytret en mening, men dit indlæg er totalt ligegyldigt for der er ikke andet i det.
Du mener du rakker ned på mig, men der er for mig at se ikke noget i indlæget der antyder det.
Du kalder mig "bossen af FCM" men der er ikke nogen forklaring på hvad der ligger bag den benævnelse.
I det hele taget har du lige leveret et ensempel på den type indlæg som dræber debat!
-
Anni
I henhold til de sidste 7-8 indlæg, der er skrevet i forlængelse af denne, så har Kopi ret, hvad pokker er der er seriøst i at debattere, hvem der er nazist eller ikke? Det handler da i al fald ikke om fodbold!
Anni/Graven er død
Anni/Graven er død
-
Kiilerich
Så skal jeg komme med en forklaring på at du er "bossen af FCM". din opførsel på sas arena, som om du tror du ejer hele FCM. er rigtig "bosset" at bestemme over alle os "undersutter"
-
YahooSeeker [Bot]
Jammen du har jo ikke fundet ud af at du skal rette dig efter det, så det hjelper jo ikke meget.
-
Thomas Lund
Ak Ja! udørkenen af intetsigende indlæg fortsætter.
Debattørerne gemmer sig bag floskler om at der er menings/smagsdommere og hvis man ikke har noget at sige, kan man da altid lige svine Hekler for det er så nemt. Det er nemlig hans skyld, at der ikke bliver sunget det man selv syntes der skal synges på stadion og hans skyld at debatten er så hamrende træg. Det er sikkert også hans skyld at der modereres som der bliver gjort, selvom han ikke er en del af mod. teamet og ham der styrer ulvehylet og hjemmesiden selvom han ikke er med i nogle af udvalgene og selvfølgelig ham der i virkeligheden bestemmer alt i bestyrelsen selvom han slet ikke sidder der! (kan i se pointen eller skal jeg stave det for jer?)
Jean efterlyser debatoplæg men dertil kan jeg sige, at hvis mit indlæg i Ulvehylet er læst igennem, så ved man også at jeg kommer med to generelle forslag til debat, nemlig hvordan fanklubben eller klubben kan blive bedre.
Det første folk kunne gøre er at holde op med at tude over at Hekler er så fremtrædende i BW udelukkende pga. den megen tid han bruger på FCM og BW og i stedet selv begynder at lægge nogle timer i fanklubben. Det er nemlig sådan man får indflydelse i en forening.
Stikord til nye tråde:
- Busture: Hvordan får vi flere med
- Ulvehylet: Hvordan kan det blive bedre
- Fan loungen: Hvad kan den bruges til
- Warmup: Hvordan kan det blive bedre
- BW Tifo: Forslag til tifos
- Black-wolves.com: Hvordan kunne den blive bedre
- Engagement fra medlemmer: Hvordan?
- Ungdomsudvalg/seniorudvalg (andre udvalg) aktiviteter
- Find selv på flere
Tænk over det i foreslår, er det noget i rent faktisk selv ville deltage i og lægge arbejde i eller regner i bare med at det er der nok andre der gør og vær så klar til at tage nogle verbale tæsk for forslagene og tag imod kritik uden at gå amok, også selvom den er knap så elegant præsenteret.
Lund
Debattørerne gemmer sig bag floskler om at der er menings/smagsdommere og hvis man ikke har noget at sige, kan man da altid lige svine Hekler for det er så nemt. Det er nemlig hans skyld, at der ikke bliver sunget det man selv syntes der skal synges på stadion og hans skyld at debatten er så hamrende træg. Det er sikkert også hans skyld at der modereres som der bliver gjort, selvom han ikke er en del af mod. teamet og ham der styrer ulvehylet og hjemmesiden selvom han ikke er med i nogle af udvalgene og selvfølgelig ham der i virkeligheden bestemmer alt i bestyrelsen selvom han slet ikke sidder der! (kan i se pointen eller skal jeg stave det for jer?)
Jean efterlyser debatoplæg men dertil kan jeg sige, at hvis mit indlæg i Ulvehylet er læst igennem, så ved man også at jeg kommer med to generelle forslag til debat, nemlig hvordan fanklubben eller klubben kan blive bedre.
Det første folk kunne gøre er at holde op med at tude over at Hekler er så fremtrædende i BW udelukkende pga. den megen tid han bruger på FCM og BW og i stedet selv begynder at lægge nogle timer i fanklubben. Det er nemlig sådan man får indflydelse i en forening.
Stikord til nye tråde:
- Busture: Hvordan får vi flere med
- Ulvehylet: Hvordan kan det blive bedre
- Fan loungen: Hvad kan den bruges til
- Warmup: Hvordan kan det blive bedre
- BW Tifo: Forslag til tifos
- Black-wolves.com: Hvordan kunne den blive bedre
- Engagement fra medlemmer: Hvordan?
- Ungdomsudvalg/seniorudvalg (andre udvalg) aktiviteter
- Find selv på flere
Tænk over det i foreslår, er det noget i rent faktisk selv ville deltage i og lægge arbejde i eller regner i bare med at det er der nok andre der gør og vær så klar til at tage nogle verbale tæsk for forslagene og tag imod kritik uden at gå amok, også selvom den er knap så elegant præsenteret.
Lund
-
YahooSeeker [Bot]
Lund du er bare min marionet 
Grrr!
Grrr!
-
YahooSeeker [Bot]
-THOMAS- skrev:
> Hekler... Jeg syntes at du er en af de mest
> arrogante personer herinde, du er fan.. altid så
> bedre vidende, som om du sku selv spillede på
> holdet, men det gør du vist ikke ;o) hehe!
>
> Thomas Kbh...
Rolig Thomas
Så vidt jeg kan forstå EJER HYKLER denne grav han er den alt vidende og har altid RET
alle ANDRE er nogle elendige GUMMIHOVEDER
> Hekler... Jeg syntes at du er en af de mest
> arrogante personer herinde, du er fan.. altid så
> bedre vidende, som om du sku selv spillede på
> holdet, men det gør du vist ikke ;o) hehe!
>
> Thomas Kbh...
Rolig Thomas
Så vidt jeg kan forstå EJER HYKLER denne grav han er den alt vidende og har altid RET
alle ANDRE er nogle elendige GUMMIHOVEDER
-
YahooSeeker [Bot]
Ja, men vil du ikke lige fortælle hovrfor det hænger sådan sammen så han kan forstå det?
-
jakob88
Skovsen skrev:
>
> Rolig Thomas
> Så vidt jeg kan forstå EJER HYKLER denne grav han
> er den alt vidende og har altid RET
> alle ANDRE er nogle elendige GUMMIHOVEDER
Hvem har ladet dig forstå det???
>
> Rolig Thomas
> Så vidt jeg kan forstå EJER HYKLER denne grav han
> er den alt vidende og har altid RET
> alle ANDRE er nogle elendige GUMMIHOVEDER
Hvem har ladet dig forstå det???
-
YahooSeeker [Bot]
jakob88 skrev:
> Skovsen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Rolig Thomas
> > Så vidt jeg kan forstå EJER HYKLER denne grav
> han
> > er den alt vidende og har altid RET
> > alle ANDRE er nogle elendige GUMMIHOVEDER
>
> Hvem har ladet dig forstå det???
>
>
>
>
> VFF = Vestjysk Fodsports Foregning
det lyser ud af hans kritik af alt og alle,
men jeg kan kun bakke op om at han er Tårnets kejser GODT GÅET HEKLER
> Skovsen skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Rolig Thomas
> > Så vidt jeg kan forstå EJER HYKLER denne grav
> han
> > er den alt vidende og har altid RET
> > alle ANDRE er nogle elendige GUMMIHOVEDER
>
> Hvem har ladet dig forstå det???
>
>
>
>
> VFF = Vestjysk Fodsports Foregning
det lyser ud af hans kritik af alt og alle,
men jeg kan kun bakke op om at han er Tårnets kejser GODT GÅET HEKLER
-
Kiilerich
godt indlæg. det har bare taget en forkert drejning, har desvære selv været med til det.
-
Anni
o.t Re: Er graven død??
me too 
Giver dig ret, man følger med i et indlæg, der bliver ødelagt
Anni
Giver dig ret, man følger med i et indlæg, der bliver ødelagt
Anni
-
kopien
Ja så vil jeg da gerne kommentere lidt på hvordan det går..
Jeg er netop kommet hjem fra arbejde og så med stor glæde at der har været en stor aktivitet i emnet.
Jeg blev så glad indtil jeg opdagede at det netop havde udviklet sig i en gang regulær mudderksatning hvor jeg ikke synes den ene er ret meget bedre end den anden..
Jeg prøver derfor igen:
HVAD KAN VI GØRE FOR AT FORBEDRE KVALITETEN OG AKTIVITEN PÅ GRAVEN??
mit pernonlige bud ( Bare rolig Jean jeg har nemlig os tænkt mig at gøre noget ved det så du er fri for at kommentere det) er at vi hver især tænker over hvilke aspekter af FCM og BW der interesserer os og prøver at starte relevante debatter og indlæg vedrørende netop dette emne.
Hvis man tog mig selv som eksempel er det vist rimelig oplagt at debattere om TIFO ( da jeg nu engang er medlem af BWtifo).
Jeg har ofte spekuleret på hvad folk gerne så vi gjorde for at flere ville komme og hjælpe til de dage vi producerede vores tifos.
Jeg er godt klar over at graven ikke er det rette sted at "rekrutere" hjælp, men vi kan da i det mindste debattere det herinde, derfor;
- er det for kedeligt at lave TIFO's
- har vi ikke ordentlig styr på tingene?
- er vores TIFO's for dårlige til at folk vil bidrage til det?
- tænker folk aldrig på hvor lang tid det tager at konstruktere et rulleflag med dimensionerne ( 18 m * 72 m) ?
- intresserer folk sig bare ikke for TIFO's da de har noget helt andet de vægter højere i forbindelse med deres oplevelse på stadion?
udover TIFO har jeg også ofte undret mig over hvorfor folk ikke deltager mere aktivt på busturene (primært når holdet ikke leverer varen)
Uden at det skal udvikle sig til endnu en gang undskyldninger ala jeg skulle slå græs, være sammen med konen, passe min søsters barn osv osv synes jeg vi skulle kigge på hvad der kunne gøre busturene atraktive??
Skal vi køre før og varme op i den pågældende by?
skal ølprisen sættes ned?
skal stemnigen snart have et boost opad igen ? ( ja der bliver ikke sunget meget på vejen til et stadion mere)
skal vi bare acceptere at busturene ikke rigtig er noget folk gider bruge tid på?
Dette var mit indspark til debatten igen.
Igen kan jeg henstille på at den her debat ikke udvikler sig til en gans mudderkastning, og denne gang vil jeg da inderligt håbe at visse debattøree tager sig sammen og følger det gamel militærråd.
tænk, tænk dig godt om, - og derefter tast/skriv.
med håb om en forbedret debat. Kopi..
Jeg er netop kommet hjem fra arbejde og så med stor glæde at der har været en stor aktivitet i emnet.
Jeg blev så glad indtil jeg opdagede at det netop havde udviklet sig i en gang regulær mudderksatning hvor jeg ikke synes den ene er ret meget bedre end den anden..
Jeg prøver derfor igen:
HVAD KAN VI GØRE FOR AT FORBEDRE KVALITETEN OG AKTIVITEN PÅ GRAVEN??
mit pernonlige bud ( Bare rolig Jean jeg har nemlig os tænkt mig at gøre noget ved det så du er fri for at kommentere det) er at vi hver især tænker over hvilke aspekter af FCM og BW der interesserer os og prøver at starte relevante debatter og indlæg vedrørende netop dette emne.
Hvis man tog mig selv som eksempel er det vist rimelig oplagt at debattere om TIFO ( da jeg nu engang er medlem af BWtifo).
Jeg har ofte spekuleret på hvad folk gerne så vi gjorde for at flere ville komme og hjælpe til de dage vi producerede vores tifos.
Jeg er godt klar over at graven ikke er det rette sted at "rekrutere" hjælp, men vi kan da i det mindste debattere det herinde, derfor;
- er det for kedeligt at lave TIFO's
- har vi ikke ordentlig styr på tingene?
- er vores TIFO's for dårlige til at folk vil bidrage til det?
- tænker folk aldrig på hvor lang tid det tager at konstruktere et rulleflag med dimensionerne ( 18 m * 72 m) ?
- intresserer folk sig bare ikke for TIFO's da de har noget helt andet de vægter højere i forbindelse med deres oplevelse på stadion?
udover TIFO har jeg også ofte undret mig over hvorfor folk ikke deltager mere aktivt på busturene (primært når holdet ikke leverer varen)
Uden at det skal udvikle sig til endnu en gang undskyldninger ala jeg skulle slå græs, være sammen med konen, passe min søsters barn osv osv synes jeg vi skulle kigge på hvad der kunne gøre busturene atraktive??
Skal vi køre før og varme op i den pågældende by?
skal ølprisen sættes ned?
skal stemnigen snart have et boost opad igen ? ( ja der bliver ikke sunget meget på vejen til et stadion mere)
skal vi bare acceptere at busturene ikke rigtig er noget folk gider bruge tid på?
Dette var mit indspark til debatten igen.
Igen kan jeg henstille på at den her debat ikke udvikler sig til en gans mudderkastning, og denne gang vil jeg da inderligt håbe at visse debattøree tager sig sammen og følger det gamel militærråd.
tænk, tænk dig godt om, - og derefter tast/skriv.
med håb om en forbedret debat. Kopi..