Transfer sommer 2020
-
Steffen am
Re: Transfer sommer 2020
Var Nicolaisen ikke også småskadet?
Tror ikke på en 100 % James har overhalet en 100 % Nicoalisen.
Lidt overraskende, og overrasekende timing.
Japhet, mente han var højreback? Er han også forsvar eller hvem er den bedste talent der ikke er lejet ud?
Eller ny. 3. Eller 4. Valg på vej ind?
Japhet, mente han var højreback? Er han også forsvar eller hvem er den bedste talent der ikke er lejet ud?
-
Jesper BW1100
Jeff er central forsvarvsspiller. Og det bedste valg af talenterne, som vi ikke har lejet ud.Steffen am skrev: ↑23. sep 2020, 12:41Var Nicolaisen ikke også småskadet?
Han skulle øjensynligt, efter hvad jeg høre, gøre det ganske godt til træning for tiden
Bt's transferpodcast
Vi er igang med at læse Sørloth kontrakten i gennem --> forventer at tjene en god skilling
Ronnie Schwartz skal måske til Cahrlton
Vi er igang med at læse Sørloth kontrakten i gennem --> forventer at tjene en god skilling
Ronnie Schwartz skal måske til Cahrlton
Vedvarende rygter om Erik til Trabzonspor (FCM skulle kræve 2 mio. euro) og Nico på jagt efter spilletid i League 1.
Der skal vel mindst én stopper ind.
Kommer vi i CL-gruppespil, tror jeg dog, Erik tager det halve år med, dog ikke sikker i tilfælde af EL-gruppespil.
Kommer vi i CL-gruppespil, tror jeg dog, Erik tager det halve år med, dog ikke sikker i tilfælde af EL-gruppespil.
Er der reelt vedvarende rygter fra andre kilder end et par tyrkiske medier og Tranbzonspor-fans på Twitter? Jeg er ikke faldet over danske medier/kilder der har omtalt Tranbzonspor-historien uden andet end reference til tyrkiske aviser. Hvorfor skulle Erik tage til en klub uden Europæisk gruppespil, når han kan spille EL/CL som anfører for FCM... Jeg tror simpelthen ikke på det. Nicolaisens udlejning ser jeg også som et bevis på, at Erik har commited sig til at blive i FCM indtil januar.AltidFCM skrev: ↑23. sep 2020, 15:39Vedvarende rygter om Erik til Trabzonspor (FCM skulle kræve 2 mio. euro) og Nico på jagt efter spilletid i League 1.
Eller at Bubacarr Sanneh er på vej ind. 
-
Jesper BW1100
Det cirkus tror jeg sq ikke jeg magter igen.
Så skal vi til at døje med hans tuderi over manglende salg om 6 måneder igen, såfremt han brænder ligaen af igen.
Vi har været der og tjent de penge vi skal. Hit and run. I øvrigt tror jeg han passede bedre i vores 3 mands forsvar end i ét med 2
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Hvorfor køber vi ikke Michael Uhre fra Brøndby, de mangler også penge i kassen derovre. Tænker ikke det bliver et problem, hvis vi kommer i Chl. gruppespil, altså rent økonomisk, så kan vi sælge Kaba til højst bydende.
Fordi Uhre laver mindre mål end Kaba eller stort set det samme, og fordi Uhre ikke er i nærheden af at kunne de ting i opspillet som Kaba kan.TrueWolfMidt skrev: ↑23. sep 2020, 16:19Hvorfor køber vi ikke Michael Uhre fra Brøndby, de mangler også penge i kassen derovre. Tænker ikke det bliver et problem, hvis vi kommer i Chl. gruppespil, altså rent økonomisk, så kan vi sælge Kaba til højst bydende.
Det ville være et håbløst køb.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Uhre kan løbe stærkt og ved hvor målet står, så der er vi bestemt ikke enige. Kaba har vist at han ikke er andet end en middelmådig angriber.Lupus1999 skrev: ↑23. sep 2020, 16:22Fordi Uhre laver mindre mål end Kaba eller stort set det samme, og fordi Uhre ikke er i nærheden af at kunne de ting i opspillet som Kaba kan.TrueWolfMidt skrev: ↑23. sep 2020, 16:19Hvorfor køber vi ikke Michael Uhre fra Brøndby, de mangler også penge i kassen derovre. Tænker ikke det bliver et problem, hvis vi kommer i Chl. gruppespil, altså rent økonomisk, så kan vi sælge Kaba til højst bydende.
Christian Speedy Olsen kan vel også stadig løbe stærkt. Måske vi skulle købe ham?TrueWolfMidt skrev: ↑23. sep 2020, 17:08Uhre kan løbe stærkt og ved hvor målet står, så der er vi bestemt ikke enige. Kaba har vist at han ikke er andet end en middelmådig angriber.Lupus1999 skrev: ↑23. sep 2020, 16:22Fordi Uhre laver mindre mål end Kaba eller stort set det samme, og fordi Uhre ikke er i nærheden af at kunne de ting i opspillet som Kaba kan.TrueWolfMidt skrev: ↑23. sep 2020, 16:19Hvorfor køber vi ikke Michael Uhre fra Brøndby, de mangler også penge i kassen derovre. Tænker ikke det bliver et problem, hvis vi kommer i Chl. gruppespil, altså rent økonomisk, så kan vi sælge Kaba til højst bydende.
Uhre har udover en enkelt god sæson for Skive i 1. Division, aldrig lavet mere end 6 mål i en sæson.
Falliterklæring, hvis vi er ude efter ham.
Høvdingen af Herning
Sorgenfri igen med flere interessante FCM-transferhistorier.
https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... n-tilbage/
Flere bud fra Belgien på Onyeka. Dog ikke i nærheden af de 10 mio. euro.
Anderson slippes ikke billigt (til AGF), som tidligere rygtet. Han skal udenlands. Måske lejeaftale.
Schwartz skal, som tidligere nævnt, ud og muligvis på en lejeaftale. BT's podcast nævner Charlton som en mulighed.
Vi skulle have kig på en ny angriber i 1. eller 2. Bundesliga, dog har Sorgenfri ikke et sikkert navn, men han nævner, vi tidligere har haft kig på Kiels Janni Serra.
https://www.nordicbet.dk/da/blog/fodbol ... n-tilbage/
Flere bud fra Belgien på Onyeka. Dog ikke i nærheden af de 10 mio. euro.
Anderson slippes ikke billigt (til AGF), som tidligere rygtet. Han skal udenlands. Måske lejeaftale.
Schwartz skal, som tidligere nævnt, ud og muligvis på en lejeaftale. BT's podcast nævner Charlton som en mulighed.
Vi skulle have kig på en ny angriber i 1. eller 2. Bundesliga, dog har Sorgenfri ikke et sikkert navn, men han nævner, vi tidligere har haft kig på Kiels Janni Serra.
Dagens bedste nyhed, at man ‘allerede’ ser efter en ny angriber.
Synes det er lidt træls at vi henter Schwartz med så lidt i tankerne. Han er måske ikke så god til mange ting, men han kan banke bolde i kassen og det er noget vi har svært ved at finde en angriber som kan. Jeg er ikke den store fan af ham, men den evne til at ramme kassen er der bare så få spillere som har.
Jeg synes vi skal være påpasselige med at hente flere "projekter" som Kaba og Brumado. Deres tal ser uden tvivl fine ud i al statistikken, men det er et stort arbejde at få dem tilpasset land, liga og klub og vi har brug for en decideret forstærkning, ellers kan vi komme til kort i det gruppespil som deltage i nu.
Jeg synes vi skal være påpasselige med at hente flere "projekter" som Kaba og Brumado. Deres tal ser uden tvivl fine ud i al statistikken, men det er et stort arbejde at få dem tilpasset land, liga og klub og vi har brug for en decideret forstærkning, ellers kan vi komme til kort i det gruppespil som deltage i nu.