Er graven død??
-
kopien
Er graven død??
Nu har jeg i et stykke tid efterhånden konstateret et kæmpe dyk i aktivitet her på graven..
Personligt synes jeg det startede allerede dengang der blev indført brugerregistrering, men her på det sidste er aktivitetsniveauet da godt nok dalet ufatteligt..
Mit spørgsmål er så følgende; sker der bare ikke noget som helst relevant for tiden der er værd at diskutere, har folk ikke tid til at bruge den tid der "kræves" for at starte nogle nye relevante emner og fede diskussioner, eller er graven simpelthen bare DØD?
Desuden synes jeg også niveauet herinde er dalet KRAFTIGT..
Som Lund selv skriver i sin formandsberetning i ulvehylet virker det som om det er nøjagtig de samme "få udvalgte" der diskuterer de nogenlunde samme enmer og kommer med dumme bemærkninger der intet har med emnet at gøre..
Jeg vil meget gerne henstille til at denne tråd ikke udvikler sig til en kæmpe omgang mudderkastning hvor folk finder alle mine latterlige og ligegyldige kommentarer (de er der helt sikker også nemlig) men derimod giver deres besyv med til hvordan vi sammen får højnet NIVEAUET og ikke mindst KAVLITETEN væsentligt..
Håber ikke mit indlæg er en omgang spildt tid....
MVH Kopi- der synes der skal gøres noget ved det her meget snart..
Personligt synes jeg det startede allerede dengang der blev indført brugerregistrering, men her på det sidste er aktivitetsniveauet da godt nok dalet ufatteligt..
Mit spørgsmål er så følgende; sker der bare ikke noget som helst relevant for tiden der er værd at diskutere, har folk ikke tid til at bruge den tid der "kræves" for at starte nogle nye relevante emner og fede diskussioner, eller er graven simpelthen bare DØD?
Desuden synes jeg også niveauet herinde er dalet KRAFTIGT..
Som Lund selv skriver i sin formandsberetning i ulvehylet virker det som om det er nøjagtig de samme "få udvalgte" der diskuterer de nogenlunde samme enmer og kommer med dumme bemærkninger der intet har med emnet at gøre..
Jeg vil meget gerne henstille til at denne tråd ikke udvikler sig til en kæmpe omgang mudderkastning hvor folk finder alle mine latterlige og ligegyldige kommentarer (de er der helt sikker også nemlig) men derimod giver deres besyv med til hvordan vi sammen får højnet NIVEAUET og ikke mindst KAVLITETEN væsentligt..
Håber ikke mit indlæg er en omgang spildt tid....
MVH Kopi- der synes der skal gøres noget ved det her meget snart..
Senest rettet af kopien 13. okt 2005, 11:24, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Er graven død??
Hejsa - Jeg tror nu det har en del at sige at der er pause i kampprogrammet, vi har haft mange kampe den seneste tid, og det er nok ikke kun spillerne som har trængt til en lille pause 
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Er graven død - Ja??
Må ærligt sige at jeg mere eller mindre bare kigger herinde efterhånden, og selv det er ved at blive sjældent.. Jeg syntes simpelthen bare at der er for mange åndsvage indlæg, hvor folk ytrer de mest lamme ting, og det kan jeg være bedre foruden.. Ved ikke om jeg er den eneste der tænker dette, og hvis jeg er er det fint..
THOMAS Kbh..
THOMAS Kbh..
-
kopien
Hvis du læser mit indlæg ordentlig igennem igen vil du opdage at jeg mener dette har stået på i lang tid.. ikke blot den her kamppause..
-
YahooSeeker [Bot]
Hej enig!
Kan det ha' noget at gøre med at hvis man giver sin mening tilkende, bliver man sgu rakket med det samme! Det er jo ikke lige det der giver mest lyst til at diskutere her inde!
Andreas
Lige præcis.. og (Kopien) - hvis du læser mit indlæg ordentligt, er jeg ligeglad med hvornår det er, jeg mener det generelt!
Thomas Kbh..
Thomas Kbh..
-
NME
Re: Er graven død?? (OT)
Så vidt jeg kan se så er det Ravnen's indlæg som kopien svarer på.. Men ved da ikke om det bare er mig der har misforstået den måde systemet er bygget op på mht. hvor punkterne står..
-
Amby
Ja! Graven er død.. Til dels i hvert fald. Niveauet er i hvert fald faldet.
Fra min side af skærmen ser det ud til, at der efter indførelsen af brugerregistreringen er kommet et gevaldigt dyk i de debaterende indlæg på Graven, og når der så endeligt kommer et indlæg, som kunne være starten på en god debat, går der ca. 2 min før de første 3 faste "debattører" allerede skrevet deres lille en-linies kommentar, som efter min mening er ekstremt dræbende for en debat. Personligt har jeg ofte droppet, at skrive herinde, fordi man ikke gider igennem de første 10 intetsigende indlæg inden der kommer noget, man måske finder er interessant. Står jeg alene her, eller er der andre, der kan følge mig?
Se f.eks. de 3 nedenstående indlæg. Det er jo rene nyhedsindlæg:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,18395
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,18186
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,18183
Altså ligger meget af problemet i om dette skal være et DEBATforum eller et NYHEDSforum. Man savner jo nærmest de dage på den gamle Grav, hvor indlæg uden relevans for debatten, bare belv slettet med det samme.
Ud over overfloden af de overflødige indlæg, som på ingen måde ligger op til debat.Så mener jeg også, at man kan tilskrive selve forummet noget af skylden. Synes stadig her lang tid efter vi har fået indført "den nye ulvegrav", at det kører langt fra optimalt. Hvorfor har vi f.eks. ikke mulighed for at:
- Skrive al "chatten" i en shoutbox?
- Linke ordentligt, så man ikke skal copy-paste linket hver gang?
- Sætte billeder direkte i teksten?
- Se hvor mange der er online?
- Se hvilket indlæg andre læser?
Der findes så mange forskellige forummer, som kan dette. Så hvad er begrundelsen for at beholde dette forum?
Fra min side af skærmen ser det ud til, at der efter indførelsen af brugerregistreringen er kommet et gevaldigt dyk i de debaterende indlæg på Graven, og når der så endeligt kommer et indlæg, som kunne være starten på en god debat, går der ca. 2 min før de første 3 faste "debattører" allerede skrevet deres lille en-linies kommentar, som efter min mening er ekstremt dræbende for en debat. Personligt har jeg ofte droppet, at skrive herinde, fordi man ikke gider igennem de første 10 intetsigende indlæg inden der kommer noget, man måske finder er interessant. Står jeg alene her, eller er der andre, der kan følge mig?
Se f.eks. de 3 nedenstående indlæg. Det er jo rene nyhedsindlæg:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,18395
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,18186
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,18183
Altså ligger meget af problemet i om dette skal være et DEBATforum eller et NYHEDSforum. Man savner jo nærmest de dage på den gamle Grav, hvor indlæg uden relevans for debatten, bare belv slettet med det samme.
Ud over overfloden af de overflødige indlæg, som på ingen måde ligger op til debat.Så mener jeg også, at man kan tilskrive selve forummet noget af skylden. Synes stadig her lang tid efter vi har fået indført "den nye ulvegrav", at det kører langt fra optimalt. Hvorfor har vi f.eks. ikke mulighed for at:
- Skrive al "chatten" i en shoutbox?
- Linke ordentligt, så man ikke skal copy-paste linket hver gang?
- Sætte billeder direkte i teksten?
- Se hvor mange der er online?
- Se hvilket indlæg andre læser?
Der findes så mange forskellige forummer, som kan dette. Så hvad er begrundelsen for at beholde dette forum?
-
NME
Med hensyn til om det er nyheds eller debat forum; Kan godt følge dig i det øverste og det nederste link... Men synes nu er det er meget rart at kunne gå ind og læse ting med tilknytning til FCM som man ikke finder andre steder.. Fx hvis der er nogen der har overværet et træningspas og kan fortælle noget interessant, eller hvordan de unge talenter klarer sig, osv. Det ville efter min mening være optimalt hvis alle de nyheder var at finde på fcm.dk, men der har det jo i længe haltet gevaldigt..
-
NME
kenny skrev:
-------------------------------------------------------
> Mange gange kan man vel også debater på baggrund
> af en nyhed..???
Javist, men der er da stor forskel på hvordan en nyhed bliver serveret.. Når man bare kopiere en nyhed eller laver et link til den uden yderligere kommentarer ligger indlæget jo ikke op til megen debat..
> Mange gange kan man vel også debater på baggrund
> af en nyhed..???
Javist, men der er da stor forskel på hvordan en nyhed bliver serveret.. Når man bare kopiere en nyhed eller laver et link til den uden yderligere kommentarer ligger indlæget jo ikke op til megen debat..
-
YahooSeeker [Bot]
The-Ulv skrev:
> Hej enig!
> Kan det ha' noget at gøre med at hvis man giver
> sin mening tilkende, bliver man sgu rakket med det
> samme! Det er jo ikke lige det der giver mest lyst
> til at diskutere her inde!
>
> Andreas
>
> ________________________
> http://www.fcm-support-salling.dk -> Ny side!
Hej ULV jeg kan kun gi dig helt ret føler næsten somme tider der er visse som har monopol på ris og ros
Skovsen
> Hej enig!
> Kan det ha' noget at gøre med at hvis man giver
> sin mening tilkende, bliver man sgu rakket med det
> samme! Det er jo ikke lige det der giver mest lyst
> til at diskutere her inde!
>
> Andreas
>
> ________________________
> http://www.fcm-support-salling.dk -> Ny side!
Hej ULV jeg kan kun gi dig helt ret føler næsten somme tider der er visse som har monopol på ris og ros
Skovsen
-
YahooSeeker [Bot]
Hvis man kommer med sin egen mening SKAL man næsten kan dokumentere sit indlæg fra div lektikaer, avisstatistikker og oldskrifter, det gir ikke en god, glad og livlig debat
-
YahooSeeker [Bot]
For lige at komme med en sviner, Skovsen, så er du en af den nye type debatører der smadre ulvegraven. I har ikke fattet, at det er uendenligt ligemeget hvad i mener! Hvis der skal være debat bliver man nødt til at forklare hvorfor man mener noget, og der bliver man altså nødt til at bakke sine meninge op med mere end
..."det kan enhver idiot da set!"...
Hvis det havde været dengang jeg var debat-diktator, så ville du jo knapt have et eneste indlæg stående tilbage.
Se det var tider
..."det kan enhver idiot da set!"...
Hvis det havde været dengang jeg var debat-diktator, så ville du jo knapt have et eneste indlæg stående tilbage.
Se det var tider
-
YahooSeeker [Bot]
Lige Præcis.. Rygter er bandlyst og "Hvorfor faen er de det" - det skal absolut dukumenteres, folk kommer provokerende "Kilde Kilde!!!" hvad er det for noget, man spør vel for at finde ud af om der er hold i emnet ik??????????