Jeg bruger det nu ikke som en undskyldning. Som jeg også skrev, så burde vi have gjort det bedre.Stoffer skrev: ↑31. aug 2020, 13:31Den eneste jeg er enig i, det er Rangers. Det var uheldigt. De resterende var ok lodtrækninger givet vores seedning eller ej og øvrige mulige modstandere - og fraværet af optimale lodtrækninger gør os ikke uheldige, det gør os bare normale.Saemala skrev: ↑31. aug 2020, 13:15Det mener jeg overhovedet ikke. Generelt er vi sgu lidt uheldige med de lodtrækninger i de vigtige runder.Stoffer skrev: ↑31. aug 2020, 12:32
Vi har haft fint held. Det er bare blevet pisset væk.
Der er ingen andre at bebrejde nu end holdene, der leverede elendige indsatser hjemme mod overkommelige modstandere. Så nu står vi overfor effing YB.
Det er ikke for at være efter dig, Sahl. Jeg synes bare, det er forkert, hvis fcm fans begynder at brokke sig over lodtrækningsuheld.
Vi har fint held i de tidlige, men der skal vi simpelthen kunne slå alle, så der er det lidt ligegyldigt.
Sidste år fik vi Rangers. Elendig lodtrækning.
18/19 Fik vi Astana & Malmø, begge skidt ud fra mulighederne.
17/18 Fik vi et af mellemholdene i Apollon Limasol.
16/17 Mellemhold i Osmanlispor.
15/16 Southampton. Elendig lodtrækning.
Vi skulle have lavet bedre resultater, ingen tvivl. Men vi kunne sagtens have bare en smule held i sprøjten, når det begynder at spidse til.
Men vi har hver især ret til at udlægge det, som vi vil. Jeg synes bare, vi bekræfter "FC Mindreværd" anklagen, hvis vi ryger ud til YB og igen til en svær modstander bagefter, og fortællingen bagefter er, at "det er også fordi vi altid er uheldige med lodtrækninger".
Det ændrer dog ikke på, at vores lodtrækninger ikke er noget at råbe hurra for.
Her er hvad vi har kunnet trække i kampene vi er røget ud af, de seneste år.
19/20: AEK Larnaca, FK Jablonec, Atromitos FC, Glasgow Rangers, FC Mariupol.
18/19: Malmø, Videoton, Athen. (5 useedet hold, dvs 40% chance for at trække et andet useedet).
17/18: Viitorul Constanta, FH Hafnarfjardar, Hajduk Split, Apollon Limassol, Panathinaikos.
16/17: FK Astana, Osmanlispor, FC Arouca, Lokomotiva Zagreb, AS Trencín
Ikke mange af de her hold, der kunne være værre end hvad vi fik. Panathinaikos, Athen og Astana. Det er vel ret beset det.
Lodtrækningsheld er en stor faktor, specielt i kvalifikationen. At sige andet er noget pjat.