CL Q2: Ludogorets - Midtjylland
Re: CL Q2: Ludogorets - Midtjylland
Dejligt med en sejr, men rigtigt: Vi mangler en afslutter. Synes dog, at Brumado virker skarpere end Kaba
-
mousebreaker
Puha, det var vigtigt. Ludogorets var godt nok en helt anden størrelse end forventet. Heldigvis. Så vigtigt det her. Lad os nu få en god lodtrækning til næste runde - gerne på udebane...
Der var ingen spillere i truppen jeg hellere ville se blive matchvinder, end Junior Brumado - så fedt
Der var ingen spillere i truppen jeg hellere ville se blive matchvinder, end Junior Brumado - så fedt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
- men fandme for dårligt af Jesper. Hans fejl satte jo modstanderne i gang, kampen vendte der
Fcm mangler seriøst en Europa målmand, der er voldsom til at dominere og blande sig i feltet. Og har man gjort længe
Hvor er det dog pisse irriterende a l t i d at være genstand for kritik. Uanset hvad der sker. Ludo er nu et 1. divisions hold. Vi er heldige med dommeren.
Ufatteligt.
Ufatteligt.
Fedt! Sådan! Fuldt fortjent. Stærk kamp af Paulinho og den centrale akse. Og Dreyer.
Mabil kunne vi for min skyld godt afhænde, han har simpelthen ikke et højt nok niveau.
Spændt på næste runde!!
Mabil kunne vi for min skyld godt afhænde, han har simpelthen ikke et højt nok niveau.
Spændt på næste runde!!
En anden ting: Jens og Frank er en midtbane med god kvalitet. Og de bliver kun bedre. Ville være fantastisk at kunne holde på Frank endnu en sæson.
-
Steffen am
Var der ikke et par mærkelige hændelser i 2. halveg?
Var godt nok specielt ved at gå ud af mit gode skind, da de får et frispark på kanten af straffesparksfeltet. Der skulle armen da skæres af, hvis det skal give frispark. Men godt at han så ikke stod længere inde, eller der blev dømt straffe på Paulinho.
Men hallo. Så vi fandme i CL Q3, hvor fedt er det ikke lige.
Så kan eksperterne snakke nok så meget om store favoritter Ludogorets inden kampen, og hvor meget de skuffede, og hvor stor en katastrofe det havde været, hvis FCM havde tabt.
Kald mig en naiv ja-hat, men vælger dog at tro på at i hvert fald en af grundene til at Ludogorets fremstod kyste i specielt 1. halveg, også var fordi FCM faktisk spillede godt (dog med uskarpe afslutninger)
Wup wup.
Var godt nok specielt ved at gå ud af mit gode skind, da de får et frispark på kanten af straffesparksfeltet. Der skulle armen da skæres af, hvis det skal give frispark. Men godt at han så ikke stod længere inde, eller der blev dømt straffe på Paulinho.
Så kan eksperterne snakke nok så meget om store favoritter Ludogorets inden kampen, og hvor meget de skuffede, og hvor stor en katastrofe det havde været, hvis FCM havde tabt.
Kald mig en naiv ja-hat, men vælger dog at tro på at i hvert fald en af grundene til at Ludogorets fremstod kyste i specielt 1. halveg, også var fordi FCM faktisk spillede godt (dog med uskarpe afslutninger)
Wup wup.
Fantastisk kamp af mange spillere.
Jeg synes både Kaba og Kraev spillet flot.
Midtbanen gør det godt.
Forsvaret som helhed.
Men Mabil formanden....
Men den ringeste må alligevel være Joel. To gange ved at forære dem mål. Han har længe vist at han intet kan offensivt. Når han begynde at fejle defensivt - så skal han ud
Jeg synes både Kaba og Kraev spillet flot.
Midtbanen gør det godt.
Forsvaret som helhed.
Men Mabil formanden....
Men den ringeste må alligevel være Joel. To gange ved at forære dem mål. Han har længe vist at han intet kan offensivt. Når han begynde at fejle defensivt - så skal han ud
Flot kamp og fortjent sejr. Vi ser solide ud.
Det er ligefør jeg håber på udebane i næste runde også, det er ihvertfald ikke noget der svækker os
Det er ligefør jeg håber på udebane i næste runde også, det er ihvertfald ikke noget der svækker os
Det var lidt for spændende, men utrolig flot kamp og sikke et pres!
Den kunne godt have været lukket meget tidligere! Synes Brumado spillede godt og hans skud er mod målet hver gang. Fedt vi er videre, så er der god chance for gruppespil
Den kunne godt have været lukket meget tidligere! Synes Brumado spillede godt og hans skud er mod målet hver gang. Fedt vi er videre, så er der god chance for gruppespil
Det er altså ikke et fuldstændig ligegyldigt pishold, vi har slået ud. Det er et hold, der (modsat os) virkelig har knækket koden til Europa. Og som er suveræne mestre i Bulgarien i - var det 9 år?
Ros til Priske for at se rigtigt med mange ting. Kraev gjorde det fornuftigt - godt justeret med Brumado og Anderson. Jeg kan godt se Brumado blive vores nye topangriber.
Men først og fremmest en helstøbt holdindsats, hvor vi presser og stresser Ludogorets rigtig meget og får dem til at se dårlige ud.
Solidt, drenge! Bravo.
Ros til Priske for at se rigtigt med mange ting. Kraev gjorde det fornuftigt - godt justeret med Brumado og Anderson. Jeg kan godt se Brumado blive vores nye topangriber.
Men først og fremmest en helstøbt holdindsats, hvor vi presser og stresser Ludogorets rigtig meget og får dem til at se dårlige ud.
Solidt, drenge! Bravo.
Hey, hey, hey kræver du en analyse, som inkluderer spillet uden bold? Alt for voldsomt for medierne.Steffen am skrev: ↑26. aug 2020, 21:48Var der ikke et par mærkelige hændelser i 2. halveg?
Wup wup.
Presset sad rigtig fint indtil cirka 70 min.
Slet ikke naivt ja-hat at påpege. Presset var det helt centrale som lykkedes. Mange iagttagere har bare ikke sat sig ind i vores spillestil udover på et helt banalt plan. Også derfor de evig og altid ender med at beskrive vores kampe som rodet.
Kampen blev rodet til sidst med en masse frispark. Ham spanieren kom 1 med et mål og det var at stoppe vores opbyggende spil. Han fik jo lov til at slagte 5-6 mand før han fik det gule kort, og det slog vores spil i stykker.