CL Q2: Ludogorets - Midtjylland
Re: CL Q2: Ludogorets - Midtjylland
Kom nu... tre chancer so far. To til Erik og en til Mabil. Og så var der ikke frispark til målmanden da Kaba kom hoppende.
Fantastisk spil i de først 25 minutter - sublimt presspil.
Disclaimer - er på et stream der er 3-4 minutter bagud.
Disclaimer - er på et stream der er 3-4 minutter bagud.
Spiller godt idag. Men hold op jeg er træt af de lange indkast. Kan ikke huske hvornår vi sidst har været farlig på dem?
Vi kan ikke forlange en bedre præstation. Det er bare super ærgerligt, at vi ikke er foran.
Flot halvleg. Kun skarpheden mangler. Dog nervøs for om vi kan holde udtrykket og presset i anden halvleg. Kan vi det, så vinder vi.
Mabil mangler lige det sidste synes jeg, ellers flot over hele linjen.
Mabil mangler lige det sidste synes jeg, ellers flot over hele linjen.
Enig i at vi har spillet godt og er klart bedst. Men vi skal have bolden i kassen...kan ikke bære, hvis vi ryger ud til dette hold.
Ludogorets er godt nok dårlige. Kommer bag på mig, at de ikke er i en bedre forfatning, når de spiller den 6. Betydningsfulde kamp i sæsonen mod vores første. Deres pres er usammenhængende, og overraskende nok virker de lette at stresse og er ikke alt for komfortable på bolden på trods af de mange eksotiske spillere. Vi spiller også en god omgang bold. I sådan en halvleg med så massiv dominans skal man ganske enkelt score, når man snakker Europa.
Joel er helt væk - Kan ikke kaste et indkast, kan ikke slå indlæg, har gentagne giftige boldtab. Håbløst...
Joel er helt væk - Kan ikke kaste et indkast, kan ikke slå indlæg, har gentagne giftige boldtab. Håbløst...
/ ABT

Joel er blind passager. Kan ikke kaste, slå indlæg og gir nemme bolde væk.
Men ellers, en fin dominans - man skal bare score i chl, hvis man vil videre, istedet for at spille de andre igang. Kom nu.
Men ellers, en fin dominans - man skal bare score i chl, hvis man vil videre, istedet for at spille de andre igang. Kom nu.
Okay, score i egne gode perioder. Og gerne undlade
, at det er i eget net…
, at det er i eget net…
For helvede Jesper.
Lige ved at gå galt
Lige ved at gå galt
-
Fodboldfan
Hvad laver Jesper Hansen. Vores mest rutinerede spiller laver en kæmpe blunder. Og dommeren er i øvrigt den største hjemmebanedommer.
Kom nu for satan. Vi skal satme vinde over dem her.
Kom nu for satan. Vi skal satme vinde over dem her.
Og nu spiller vi på deres præmisser...
For helvede
For helvede
Det gør vi ikke - ligner alt for meget tidligere europakampe. Vi taber snævert
-
Fodboldfan
Okay nu MÅ Mabil sgu da ud! Han har jo ikke ramt en medspiller i 2. halvleg