Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af 974 »

Sisto er vel ikke den eneste tilgængelige fodboldspiller i verdenen ;)

FCK timer den transfer her rigtigt godt på dagen, hvor vi skal spille en vigtig kamp!

Jeg tvivler på at de får den store glæde af ham, men jeg håber dog på at Sisto kommer igang igen, og hvem ved, så kan det jo godt tænkes at FCK kan få en del af deres penge igen om et par år!

FCK har vel haft deres fejlkøb igennem årene, og håber da på den front at dette bliver endnu et

Glacier

Indlæg af Glacier »

Det der irritere mig mest ved dette er at FCK skal komme springende og få det til at se ud som om de snupper ham for næsen af FCM (på trods af at vi måske reelt set ikke har haft den store interesse siden januar).

Når det så er sagt, så er jeg faktisk lettet over at vi ikke får ham. Lige siden det kom frem vi var interesserede i ham, har min forhåbning været at vi ikke signede ham, med mindre han var relativt billig.
Han har et højt top niveau, men også et frygteligt lavt bundniveau. I FCM havde han vel reelt "kun" 1 halvsæson på et kontinuerligt højt niveau (efteråret 2014). Efter hans skade i 2015 så man kun hans færdigheder i glimt. Det billede er også det som tegner sig i Celta og på landsholdet.

Så taget prisen i betragtning, er jeg lykkelig for at man ikke valgte at sprænge banken.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Noe skrev:
26. aug 2020, 08:25
FCM2000 skrev:
26. aug 2020, 08:13
hvis det er sandt, er det et kæmpe prestige mæssigt nederlag for Benham, der gør, at hvis FCM går til gruppespil i EL, at man må give svar på tale, går man i CL gruppespil så må man give et endnu større svar på tale.

Det hjæper ikke at Ankersen går ud og siger, vi vil investerer i spiller fra en højere hylde, og så sker der ingenting, den melodi er hørt før, og troværdigheden fra Benham lejren er nu sat på en prøve.

Spilleren Pione Sisto er langt fra formen må man antage, og derfor ikke et stort tab for FCM her og nu, men det er mere prestige tab, hvor nu Victor F. og sisto (hvis det er sandt) er at finde i Fck, og det må kræve et modsvar, hvis FCM kommer i EL / CL gruppespil.
Troværdigheden hos Benham var først sat på prøve, hvis han havde kastet 7 mio årligt efter Sisto, bare fordi fanhjerterne bløder. Benham har aldrig lovet penistransfers, tværtimod, hele ideen er at bruge pengene, hvor de gør mest gavn. Vurderingen er åbenbart, at pengene man skulle bruge på Sisto, kan bruges bedre andre steder. Sådan er det.
Når det er sagt, så er vi selvfølgelig alle sammen trætte af situationen, det er klart. Og det gør ondt.
Meget enig, Noe. Hvis der er noget ledelsen har praktiseret under Benham, så er det netop, at de ikke reagerer i affekt (måske VdV fraregnet - men det var vist også lokale penge, der fik lov at betale for ham). Der kan være andre kritikpunkter i forhold til ledelsen, men Benham har netop aldrig lovet at vi skulle kaste om os med pengene.

Derfor gør Sisto til FCK ondt alligevel, naturligvis. Men altså... jeg kan ikke fo alvor blive sur på Sisto. Han vælger vel det, han mener, der er bedst for ham lige nu.

/Cortez

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... to-tilbud/

Håber FANDME ikke vi giver 60 millioner over 4 år

6256

Indlæg af 6256 »

Jeg tænker også, at det vil være et skidt træk af klubben en alt for stor økonomisk chance

Sahl

Indlæg af Sahl »

Det er blot Københavner pressen der forsøger at gøre den her handel spændende. Jeg tror ikke på vi har haft nogen interesse siden han krævede over 7 mil i løn om året. Jeg kan tage fejl, men jeg ville blive slemt skuffet over et Sisto køb hvor han bliver over dobbelt så godt betalt som Sviatchenko. Jeg ser hellere vi køber en potentiel stjener i Brasilien eller en stabil spiller til midten som har vist sit værd.

Personlig holdning og som alt andet, så kan mit standpunkt jo ændres alt efter hvad der sker... tror stadigvæk det er en and, at vi er interesseret. Lad FCK købe ham hvis de 60-80 millioner for 4 år har noget på sig.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

jeg håber det blive lidt ligesom Van Der Vaart, hvor sponsorene betaler noget af gildet

mmgala

Indlæg af mmgala »

STOP STOP STOP lad nu Pione være hvis det er til den pris...det er alt for overvurderet efter min mening

O

Indlæg af O »

Hvis de beløb nævnt i pressen, som det menes Sisto koster at lande, er tæt på bare tilnærmelsesvis korrekte, så lad dog FCK rende med ham.

Edit - Plot twist: Sisto har hele tiden haft en aftale med FCM. Steinlein og Sisto vil gerne lave lidt banter med FCK og får dem tilmed til at betale for et privatfly, som transporterer Sisto til Danmark fra Vigo. :lol:

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Af de årsager jeg listede i går, så håber ikke, at vi lander Sisto med den pakke, som er fremme i medierne. Det vil ikke være gavnligt for truppen, og udover pakken til Sisto vil det koste på forbedrede kontrakter til andre - der vil ganske enkelt følge en hale af ekstra lønkroner, fordi det vil være forventningen i truppen, at der er plads til det.

Det kunne være absurd morsomt, hvis FCK (og Seier, det fjols) har betalt for et privatfly, blot for at Sisto kan tage til Herning og skrive under.. Men det er ikke nok for mig til at gøre skiftet attraktivt :)

I øvrigt viser denne angivelige drejning, at Sisto tænker mere med pungen end hjernen/hjertet - og det er et skidt udgangspunkt.

Sniper

Indlæg af Sniper »

Nu ved vi vel reelt set ikke om Steinlein har overtrumfet Ståles bud.. vi ved kun at vi har givet et nyt sidste minuts tilbud.
Et forbedret bud i forhold til det første kontrakttilbud kan stadig være nok til at han vælger os.
Forstår ikke folks modvilje imod det her. Jeg ville da elske at se Pione tilbage i trøjen. En handel i den kaliber er da et stærkt signal til andre, også folk vi måtte byde på. Jeg mener det her er toppen af hvad vi ville kunne hente så hvorfor ikke gøre det hvis Benham er med på den? Det kan da sagtens vise sig som en god forretning. Husker folk sagde nogenlunde det samme om Eriks tilbagekomst og det er da gået okay i mon optik.

mmgala

Indlæg af mmgala »

Sniper

Så må det jo være fordi du ikke kan se de økonomiske differencer.

Erik kom tilbage for det halve til under det halve i løn...ud fra de tal der er rygter om...men laaangt fra halvt så god.

Pione (og jeg ønsker kun ham det bedste) kan jeg være meget usikker på, nogensinde finder sit gamle niveau. Han vil lave (som tidligere nævnt) ravage i det lønhiraki der er på holdet, hvilket jeg ikke tror på en klub som vores kan bære, da vi jo gerne skal være økonomiske ansvarlige og selvdrevne på sigt......intet sagt om de to angriberer i denne omgang.

syntes heller ikke det jeg så fra Piones side lige før han rejset, samt de kampe jeg så med Celta, bidrog til at holdet kunne løfte sig...spillet gik oftest i stå, når han fik bolden..især i omstillingerne

Det handler vel om value for money...og jeg ser den her sag som meget tvivlsom

SimonH

Indlæg af SimonH »

Husk Ankersens mantra. En god spiller er en god spiller.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Det er fedt hvis vi på denne måde presser FCK til at betale endnu mere - men vi bør så trække os fra ham. Han er jo ikke til at stole på, hvis han lader Seir flyve ham hjem, og derefter springer over til os

Låst