Transfer sommer 2020
Re: Transfer sommer 2020
Dejlig befriende at det ikke bliver fcm.
Klubben mangler og magter ikke flere lottokuponer, men derimod udenlandsk stjernedrys.
Hvad vil han dog i lille Danmark sammen med Viktor og co.
Modbevis sisto på banen i stedet, hvis man absolut skal tale om valget.
Klubben mangler og magter ikke flere lottokuponer, men derimod udenlandsk stjernedrys.
Hvad vil han dog i lille Danmark sammen med Viktor og co.
Modbevis sisto på banen i stedet, hvis man absolut skal tale om valget.
Din historie kommer ikke bag på mig, og bekræfter blot hvad jeg selv har hørt på vandrørerne. Jeg kaldte for flere uger siden, at Sisto alle dage har følt sig for stor og god til Midtjylland. Glem ham. Han bør reduceres til en parantes i Midtjyllands historie.Diebesten skrev: ↑25. aug 2020, 23:14For 2 år siden, sad jeg i et fly fra Karup til København hvor Sisto sad ved siden af mig. 20 min igen opfangede Jeg, at det rent faktisk var Sisto, der sad ved siden af mig, begyndte vi at snakke.
Jeg spurgte ind til tiden i Midtjylland, som til min store forundring, blev nedtalt en smule om at det ikke var noget særligt. Jeg tænkte dog ikke mere over det, og synes at han var en super flink fyr. Den dag idag, ved jeg hvorfor han sagde som han sagde.
/ ABT

Han skal da huskes for det han lavede mens han var her og med sådan et skifte her bliver han aldrig begratet som en legende. Vi har behov for at outsmart FCK, derfor skal vi have fat i undervurderede udlændinge (Brasilianere) krydret med vores egne talenter (alle nationaliteter) og et par danske spillere. Det er sådan vi kan slå dem. Overvej lige hvis Sisto falder sammen, så har FCK 2 spillere til bænken med 7 mil i løn om året... At de ikke er mestre hvert år er faktisk lidt en sensation.. Det betyder vi gør noget rigtigt.ABT skrev: ↑25. aug 2020, 23:19Din historie kommer ikke bag på mig, og bekræfter blot hvad jeg selv har hørt på vandrørerne. Jeg kaldte for flere uger siden, at Sisto alle dage har følt sig for stor og god til Midtjylland. Glem ham. Han bør reduceres til en parantes i Midtjyllands historie.Diebesten skrev: ↑25. aug 2020, 23:14For 2 år siden, sad jeg i et fly fra Karup til København hvor Sisto sad ved siden af mig. 20 min igen opfangede Jeg, at det rent faktisk var Sisto, der sad ved siden af mig, begyndte vi at snakke.
Jeg spurgte ind til tiden i Midtjylland, som til min store forundring, blev nedtalt en smule om at det ikke var noget særligt. Jeg tænkte dog ikke mere over det, og synes at han var en super flink fyr. Den dag idag, ved jeg hvorfor han sagde som han sagde.
Jeg håber vi holder på det vi har nu og så opruster til sidst i vinduet.
Jeg ville lyve, hvis jeg sagde at jeg ikke gerne ville have haft sisto i en fcm trøje igen.
Men, hvis de tal vi høre er korrekte, 22,5 i transfer og 30m i løn over 4 år, så ville han koste 52,5 m at købe. Hvis han levere en toppræstation over de næste 2-3 år så skulle vi nok godt kunne sælge ham igen. Men til hvilken pris? Hvis han bliver solgt efter 3år vil han have kostet 45m og være 28 år. Hvor mange 28 årige er der blevet solgt for bare i nærheden af den pris i superligaen? Ingen. Så ren transfermæssigt kan han ikke undgå at være underskudsgivende.
Kunne han så være spilleren der garantere os europæisk fodbold? Måske/måske ikke, der er vel ikke rigtig nogle der ved hvor han er henne niveau mæssigt eller hvor stabil han vil være.
Kunne han, så være en af vores dynasti spillere og lede gruppen. Jeg tror ikke, at han har personligheden til at lede i et omklædningsrum og gå forrest. Tværtimod, kan han ryge langt ned når det ikke køre for ham på banen og udenfor.
Så hvis prisen for sisto er 22,5m i transfer + 7,5m om året i løn, så vil jeg sige: tillykke fck jeg håber for dansk fodbold, at i får gang i ham for han kan være en super seværdig spiller på banen.
Alt andet end et sikkert mesterskab til fck i næste sæson, hvis de også lykkes med at få yoyo Zanka tilbage igen, må betegnes som en fiasko. Jeg håber, at vi igen kan lave en super sæson og byde dem op til dans helt til det sidste. FCM - FCK i anden sidste spillerunde, så vi kan få en rigtig guldkamp, tak.
Men, hvis de tal vi høre er korrekte, 22,5 i transfer og 30m i løn over 4 år, så ville han koste 52,5 m at købe. Hvis han levere en toppræstation over de næste 2-3 år så skulle vi nok godt kunne sælge ham igen. Men til hvilken pris? Hvis han bliver solgt efter 3år vil han have kostet 45m og være 28 år. Hvor mange 28 årige er der blevet solgt for bare i nærheden af den pris i superligaen? Ingen. Så ren transfermæssigt kan han ikke undgå at være underskudsgivende.
Kunne han så være spilleren der garantere os europæisk fodbold? Måske/måske ikke, der er vel ikke rigtig nogle der ved hvor han er henne niveau mæssigt eller hvor stabil han vil være.
Kunne han, så være en af vores dynasti spillere og lede gruppen. Jeg tror ikke, at han har personligheden til at lede i et omklædningsrum og gå forrest. Tværtimod, kan han ryge langt ned når det ikke køre for ham på banen og udenfor.
Så hvis prisen for sisto er 22,5m i transfer + 7,5m om året i løn, så vil jeg sige: tillykke fck jeg håber for dansk fodbold, at i får gang i ham for han kan være en super seværdig spiller på banen.
Alt andet end et sikkert mesterskab til fck i næste sæson, hvis de også lykkes med at få yoyo Zanka tilbage igen, må betegnes som en fiasko. Jeg håber, at vi igen kan lave en super sæson og byde dem op til dans helt til det sidste. FCM - FCK i anden sidste spillerunde, så vi kan få en rigtig guldkamp, tak.
Jeg håber det bare er et ondt rygte...
Jeg nægter simpelthen at tro på det... Tror stadig på, at det er det største svindelnummer fra Steinlein, og at Sisto blot lander på djælveøen, blot for at køre tilbage til Midtjylland, mens Sisto og Steinlein sidder med de største smil, og morer sig over at hele Danmark faktisk troede han skiftede til FCK...
Kom nu Sisto!
Kom nu Sisto!
Det er nu ikke et svindelnummer!
Steinlein er jo også i Bulgarien.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... til-onsdag
Steinlein er jo også i Bulgarien.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... til-onsdag
Der er jo intet mærkeligt i, at vi ikke kan betale de same penge som FCK - alt andet ville være naturstridigt. Jeg mener nu heller ikke, at Sisto lige er den spiller vi står og mangler, men der er naturligvis et stort prestigetab ved, at vi ikke kan hente alle vores tidligere “stjerner” tilbage.
Jeg håber bare, at dette måske kan få Steinlein & Co til at stikke piben lidt ind, fremover, og ikke lange så meget ud efter Ståle og FCK fremover - vi har jo ikke så meget at have det i. Men lad os se, om Ståle kan få gang i Sisto, og få styr på hans psyke - jeg tror det ikke rigtigt..
Jeg håber bare, at dette måske kan få Steinlein & Co til at stikke piben lidt ind, fremover, og ikke lange så meget ud efter Ståle og FCK fremover - vi har jo ikke så meget at have det i. Men lad os se, om Ståle kan få gang i Sisto, og få styr på hans psyke - jeg tror det ikke rigtigt..
-
mousebreaker
Sisto har et topniveau som vi sjældent ser i superligaen, til gengæld er hans bundniveau virkeligt lavt og han kommer derned for ofte. Det kan blive både en dreng og en pige for FCK. Jeg er udmærket tilfreds med at det ikke bliver Pione vi får ind, hvad jeg også tidligere har givet udtryk for.
Dette skifte vil få en masse følelser til at bryde ud, måske også mere end Sisto er klar over. Jeg håber blot, at de mest yderligtgående fans ikke vil begynde med tåbeligheder, rettet mod Sistos familie.
Hvad angår Pione selv, så skal han slagtes hver gang han spiller mod FCM. Med slagtes mener jeg ikke skades, men han skal have tacklinger der gør ondt, han skal have skulder tacklinger så han flyver ud af grønsværen og han skal modtage alle små bissetricks spillerne har i værktøjskassen. Fans skal være på nakken af ham fra første til sidste fløjt. Dette er et skifte han bare ikke må foretage, men det fortæller jo blot, at han aldrig har haft rigtige følelser for FCM.
FCK har muligvis også været eneste klub i verden, der har villet honorere hans lønkrav i de her dage. Det fortæller også en historie om hvilken risiko FCK tager, men Ståle kan godt få lavet noget godt ud af Pione, og så er det en meget god investering de har foretaget. Lykkedes det for dem, så kan det blive særdeles nyttigt for landsholdet, men det er en anden historie.
Som andre skriver, så lugter det her langt væk af Seier, der skal vise han kan lidt.
Dette skifte vil få en masse følelser til at bryde ud, måske også mere end Sisto er klar over. Jeg håber blot, at de mest yderligtgående fans ikke vil begynde med tåbeligheder, rettet mod Sistos familie.
Hvad angår Pione selv, så skal han slagtes hver gang han spiller mod FCM. Med slagtes mener jeg ikke skades, men han skal have tacklinger der gør ondt, han skal have skulder tacklinger så han flyver ud af grønsværen og han skal modtage alle små bissetricks spillerne har i værktøjskassen. Fans skal være på nakken af ham fra første til sidste fløjt. Dette er et skifte han bare ikke må foretage, men det fortæller jo blot, at han aldrig har haft rigtige følelser for FCM.
FCK har muligvis også været eneste klub i verden, der har villet honorere hans lønkrav i de her dage. Det fortæller også en historie om hvilken risiko FCK tager, men Ståle kan godt få lavet noget godt ud af Pione, og så er det en meget god investering de har foretaget. Lykkedes det for dem, så kan det blive særdeles nyttigt for landsholdet, men det er en anden historie.
Som andre skriver, så lugter det her langt væk af Seier, der skal vise han kan lidt.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
hvis det er sandt, er det et kæmpe prestige mæssigt nederlag for Benham, der gør, at hvis FCM går til gruppespil i EL, at man må give svar på tale, går man i CL gruppespil så må man give et endnu større svar på tale.
Det hjæper ikke at Ankersen går ud og siger, vi vil investerer i spiller fra en højere hylde, og så sker der ingenting, den melodi er hørt før, og troværdigheden fra Benham lejren er nu sat på en prøve.
Spilleren Pione Sisto er langt fra formen må man antage, og derfor ikke et stort tab for FCM her og nu, men det er mere prestige tab, hvor nu Victor F. og sisto (hvis det er sandt) er at finde i Fck, og det må kræve et modsvar, hvis FCM kommer i EL / CL gruppespil.
Det hjæper ikke at Ankersen går ud og siger, vi vil investerer i spiller fra en højere hylde, og så sker der ingenting, den melodi er hørt før, og troværdigheden fra Benham lejren er nu sat på en prøve.
Spilleren Pione Sisto er langt fra formen må man antage, og derfor ikke et stort tab for FCM her og nu, men det er mere prestige tab, hvor nu Victor F. og sisto (hvis det er sandt) er at finde i Fck, og det må kræve et modsvar, hvis FCM kommer i EL / CL gruppespil.
Jeg håber inderligt at han flopper noget så grusomt i FCK og at de glipper et gruppespil og at vi kommer i CL.
Troværdigheden hos Benham var først sat på prøve, hvis han havde kastet 7 mio årligt efter Sisto, bare fordi fanhjerterne bløder. Benham har aldrig lovet penistransfers, tværtimod, hele ideen er at bruge pengene, hvor de gør mest gavn. Vurderingen er åbenbart, at pengene man skulle bruge på Sisto, kan bruges bedre andre steder. Sådan er det.FCM2000 skrev: ↑26. aug 2020, 08:13hvis det er sandt, er det et kæmpe prestige mæssigt nederlag for Benham, der gør, at hvis FCM går til gruppespil i EL, at man må give svar på tale, går man i CL gruppespil så må man give et endnu større svar på tale.
Når det er sagt, så er vi selvfølgelig alle sammen trætte af situationen, det er klart. Og det gør ondt.
Op i r.... med Sisto. En mand med en papirspsyke er ikke just hvad der er behov for. Han skal bare kyses, når han igen viser sig på stadion.
Den udgift håber jeg de brænder inde med og vi har måske ikke været interesseret i ham siden januar!
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... av/8263616
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/d ... av/8263616
Vi skal finde bedre spillere ja.FCM2000 skrev: ↑26. aug 2020, 08:13hvis det er sandt, er det et kæmpe prestige mæssigt nederlag for Benham, der gør, at hvis FCM går til gruppespil i EL, at man må give svar på tale, går man i CL gruppespil så må man give et endnu større svar på tale.
Men vi skal finde dem gennem smart odds så vi giver det halve for samme kvalitet.
Vi skal ikke ændre på vores strategi bare fordi pione er ulykkelig.
Vi er ikke Brøndby