Transfer sommer 2020
Re: Transfer sommer 2020
Sisto præsenteres i FCK i morgen eller torsdag! 
Fint at Sisto-toget er kørt. Det glæder mig. Ressourcerne kan bruges langt mere fordelagtigt. For et halvt år siden kunne man være i tvivl om man skulle græde eller grine over det scenarie der tilsyneladende bliver en realitet inden længe. Efterhånden kan jeg kun trække på smilebåndet af Sisto-klanen. Er glad for at den parodi og cirkus ikke vender tilbage til Heden.
/ ABT

ok ja nu ser jeg det, tja ?Matjavsen skrev: ↑25. aug 2020, 22:29https://www.flightradar24.com/OYRSE/25518bda
OYRSE
Flyver ind i Frankrig om lidt
Som jeg skrev tidligere, så gør det faktisk ikke mig så meget med Sisto til FCK.. Jeg vil hellere have en Brasilianer mere og måske en bigger bargain senere i vinduet. Sisto har ikke sportslig været på toppen og kan sagtens floppe.. Jeg synes ikke han er 22 mil værd med en løn på 7-9 mil om året.. Det skal vi slet ikke ud i.. lad FCK tage sådan nogle chancer.
Tror dog vi skal meget sent hen i vinduet før vi ser noget hos os, så vi må håbe vi kan tage sejren i morgen.
Tror dog vi skal meget sent hen i vinduet før vi ser noget hos os, så vi må håbe vi kan tage sejren i morgen.
Jeg fandt vist lidt information om flyet OY-RSE. Det kunne tyde på, at destinationen er Sjælland...Matjavsen skrev: ↑25. aug 2020, 22:29https://www.flightradar24.com/OYRSE/25518bda
OYRSE
https://finans.dk/erhverv/ECE12088199/s ... ctxref=ext
-
Hedenshelte
THenry skrev: ↑25. aug 2020, 22:47Jeg fandt vist lidt information om flyet OY-RSE. Det kunne tyde på, at destinationen er Sjælland...Matjavsen skrev: ↑25. aug 2020, 22:29https://www.flightradar24.com/OYRSE/25518bda
OYRSE
https://finans.dk/erhverv/ECE12088199/s ... ctxref=ext
Ejeren af flyet er gode venner med Lars Seier, der er medejer af fck. Moneytalks!
Jeg tror desværre at Ståle sidder klar i lufthavnen for at tage imod Sisto.
I såfald vil jeg kalde dette for en kæmpe skuffelse for FC Midtjylland. Sisto er en vores “egne”, og det ville være en kæmpe, KÆMPE skuffelse, hvis han vælger at skrive under med vores største konkurrent.
I såfald vil jeg kalde dette for en kæmpe skuffelse for FC Midtjylland. Sisto er en vores “egne”, og det ville være en kæmpe, KÆMPE skuffelse, hvis han vælger at skrive under med vores største konkurrent.
enig en kæmpeskuffelse der må stille nogle spørgsmål, Ankersen havde meldt ud at man vil gå en hylde op og finde spillere man ikke tidligere har set, men hvor er handlingen på de ord ?Diebesten skrev: ↑25. aug 2020, 22:56Jeg tror desværre at Ståle sidder klar i lufthavnen for at tage imod Sisto.
omvendt må man sige, at den Sisto der kommer, ikke kan være i topform og spillemæssig i god form.
MEn rent prestigemæssigt et stort nederlag hvis det er rigtigt.
Min favorit er stadig Andrey fra vasco da Gamo
Har du nogensinde set en kamp med Andrey?FCM2000 skrev: ↑25. aug 2020, 23:06enig en kæmpeskuffelse der må stille nogle spørgsmål, Ankersen havde meldt ud at man vil gå en hylde op og finde spillere man ikke tidligere har set, men hvor er handlingen på de ord ?Diebesten skrev: ↑25. aug 2020, 22:56Jeg tror desværre at Ståle sidder klar i lufthavnen for at tage imod Sisto.
omvendt må man sige, at den Sisto der kommer, ikke kan være i topform og spillemæssig i god form.
jeps så sent som i weekenden ? han er et kæmpetalent på højde med Evande, spiller fast på et vasco da gama, der p.t. ligger nr. 2 i seria a med en kamp mindre end nr. 1SimonH skrev: ↑25. aug 2020, 23:08Har du nogensinde set en kamp med Andrey?FCM2000 skrev: ↑25. aug 2020, 23:06enig en kæmpeskuffelse der må stille nogle spørgsmål, Ankersen havde meldt ud at man vil gå en hylde op og finde spillere man ikke tidligere har set, men hvor er handlingen på de ord ?Diebesten skrev: ↑25. aug 2020, 22:56Jeg tror desværre at Ståle sidder klar i lufthavnen for at tage imod Sisto.
For 2 år siden, sad jeg i et fly fra Karup til København hvor Sisto sad ved siden af mig. 20 min igen opfangede Jeg, at det rent faktisk var Sisto, der sad ved siden af mig, begyndte vi at snakke.
Jeg spurgte ind til tiden i Midtjylland, som til min store forundring, blev nedtalt en smule om at det ikke var noget særligt. Jeg tænkte dog ikke mere over det, og synes at han var en super flink fyr. Den dag idag, ved jeg hvorfor han sagde som han sagde.
Jeg spurgte ind til tiden i Midtjylland, som til min store forundring, blev nedtalt en smule om at det ikke var noget særligt. Jeg tænkte dog ikke mere over det, og synes at han var en super flink fyr. Den dag idag, ved jeg hvorfor han sagde som han sagde.
Jeg tror desværre ikke det er realistisk. Men hvis det var ham man fik, så ville det være fordi Evander er solgt, tror ikke på ham mens Evander er her.FCM2000 skrev: ↑25. aug 2020, 23:06enig en kæmpeskuffelse der må stille nogle spørgsmål, Ankersen havde meldt ud at man vil gå en hylde op og finde spillere man ikke tidligere har set, men hvor er handlingen på de ord ?Diebesten skrev: ↑25. aug 2020, 22:56Jeg tror desværre at Ståle sidder klar i lufthavnen for at tage imod Sisto.
Faktisk tror jeg det er langt mere realistisk med et par af de andre der har været rygter om og deres kvalitet er altså ikke over imponerende om end de har potentiale.