Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af Jesper BW1100 »

CasperA skrev:
22. aug 2020, 12:03
Hvad tænker folk egentlig om vores målmandssituation?

Både vores 2. og 3. målmand har kontraktudløb om 10 måneder, og der har endnu ikke været noget fremme omkring kontraktforlængelser. Skal der forlænges med dem, vi allerede har, eller skal der hentes noget nyt ind? Eller er det meningen, at Elias Rafn Olafsson skal ind at være 2. målmand efter den kommende sæson, hvor han er udlejet til Fredericia?
Hvis Mikkel er tilfreds med at være reservekeeper synes jeg absolut han burde få et år eller to mere. Han er en glimrende reservekeeper.
Synes måske Oliver skal ud og have noget fast spilletid. Kommer han ikke til at få hos os.
Spørgsmålet er så hvad vi gør med 3 keeper.
Elias bør i min optik få et år mere næste år med fuld tid.
Så skal han vurderes i 2022, når Jesper har udløb, om han er klar til at stå for os eller ej

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Lidt nyt til de transferhungrende...

Sistos bror mener, det fortsat er realistisk at han ender i Danmark.

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sis ... ealistisk/

Nicolaj Thomsen (fck) er blevet opereret i skulderen og er ude i 2-4 mdr. En løntung spiller, som de formentlig hænger på året ud - mindst!
Til gengæld spekuleres der kraftigt på Sidelinien i, at Victor Nielsons nummerskifte fra 25 til 4, skulle indikere en Zanka-retur (spillede i 25)

http://sidelinien.dk/forums/showthread. ... 020/page81

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... one-sisto/

Synes det er en interessant udfordring for FCM, at FCK virkelig spiller med transfermusklerne. At købe en spiller til tre mio. euro, med en løn der må ligge i top 5 i ligaen, hvor man tilmed har en Viktor Fischer i samme position? Hold da op. Det er sgisme flot at kunne.

Det interessante, synes jeg, er hvordan vores højtsungne transfernetværk og statistik-system kan hamle op med det? Det viser, at FCM er transfermæssigt en mus ifht. FCK endnu. Deres europæiske track-record og selvfølgelig økonomiske styrke gør, at de kan tiltrække spillere på en hylde over FCM.

Jeg glæder mig til at se hvad der sker denne transfersommer. En af de mest interessante længe. Problemet for FCM må være, at vi stadig ikke har brudt koden til Europa. Det kræver stærkere spillere. Men de vil først komme til når vi har brudt koden til Europa og spiller der fast. Det er jo en sjov ond cirkel vi kører rundt i :)

Lad os håbe på europæisk i år og så at vi kan hente en eller to spillere, som kan styrke holdet på europæisk plan. Som dermed giver os nemmere adgang til Europa, næste år - hvorefter vi styrker os igen, fordi vi nu er europæiske faste deltagere osvosvosv :)

I øvrigt ikke ét ondt ord om Sisto herfra. Han skal da bare tage den klub der vil betale mest, og som han mener er bedst for ham. Vi klarer den nu nok alligevel. Jeg håber i hvert fald at folk vil lade være med bonderøvsagtige udtalelser som "judas" og "forræder". Jeg ønsker ham bare alt mulig held og lykke. :)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Så er det ved at være nu, hvis han ikke skal ende i den vide løve trøje!

Medie: FCK er tæt på at lande Pione Sisto https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... one-sisto/

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Lupus1999 skrev:
25. aug 2020, 16:21
Så er det ved at være nu, hvis han ikke skal ende i den vide løve trøje!

Medie: FCK er tæt på at lande Pione Sisto https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... one-sisto/
:cry: for fucks sake

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Er det ikke samme spanske medie, som nævnte det for en uge eller to siden?

Frem med tegnebogen, Steinlein!

Jesper BW1100

Fodboldfan skrev:
25. aug 2020, 16:07

I øvrigt ikke ét ondt ord om Sisto herfra. Han skal da bare tage den klub der vil betale mest, og som han mener er bedst for ham. Vi klarer den nu nok alligevel. Jeg håber i hvert fald at folk vil lade være med bonderøvsagtige udtalelser som "judas" og "forræder". Jeg ønsker ham bare alt mulig held og lykke. :)
Såfremt der sker tror jeg roligt du kan regne med at fans nok skal gøre Sisto opmærksom på hvad man i FCM synes om et skifte til den direkte konkurrent, når de engang besøger Herning.
Selvfølgelig skal Sisto gøre hvad han helst vil. Det er heldigvis et frit land vi lever i. Og der skal heller ikke komme nogle hjernedøde aktioner uden for grønsværen/trusler mod manden.
Men han skal selvfølgelig bues langt ud af MCH Arena og han er død for størstedelen af FCMs fans; skulle han lave det skifte. Sådan bliver det og bør det selvfølgelig også være.
Vi skal ikke lægge os ned på alle 4 og klappe i hænderne og håbe på Sisto får succes i FCK.
Jeg håber alt dårligt sportsligt for ham skulle han ende derovre.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Tjah. Vel ikke så underligt. Vores dyreste spiller koster mindre end 3 millioner årligt. Altså mindre end det halve af hvad Sisto angiveligt forlanger. SÅ langt skal vi simpelthen ikke strække os, ikke engang tæt på. Det ville være usundt for truppen og klubben på sigt.

Jeg trøster mig med, at have tilbuddene økonomisk været nogenlunde lige attraktive havde Sisto valgt os. Og at jeg så iøvrigt tror han flopper i FCK.

Jesper BW1100

Lund7400 skrev:
25. aug 2020, 17:07
Tjah. Vel ikke så underligt. Vores dyreste spiller koster mindre end 3 millioner årligt. Altså mindre end det halve af hvad Sisto angiveligt forlanger. SÅ langt skal vi simpelthen ikke strække os, ikke engang tæt på. Det ville være usundt for truppen og klubben på sigt.

Jeg trøster mig med, at have tilbuddene økonomisk været nogenlunde lige attraktive havde Sisto valgt os. Og at jeg så iøvrigt tror han flopper i FCK.
Fine pointer. Og jeg er enig. Vi skal ikke strække os så langt økonomisk at det giver så vanvittig en skævvridning i lønningerne.
Det gør da ondt at skulle se Sisto for FCK. Men alt kan købes for dyrt. Jeg håber også han bliver et flop skulle han ende i København

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Fodboldfan skrev:
25. aug 2020, 16:07
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/med ... one-sisto/

Synes det er en interessant udfordring for FCM, at FCK virkelig spiller med transfermusklerne. At købe en spiller til tre mio. euro, med en løn der må ligge i top 5 i ligaen, hvor man tilmed har en Viktor Fischer i samme position? Hold da op. Det er sgisme flot at kunne.

Det interessante, synes jeg, er hvordan vores højtsungne transfernetværk og statistik-system kan hamle op med det? Det viser, at FCM er transfermæssigt en mus ifht. FCK endnu. Deres europæiske track-record og selvfølgelig økonomiske styrke gør, at de kan tiltrække spillere på en hylde over FCM.

Jeg glæder mig til at se hvad der sker denne transfersommer. En af de mest interessante længe. Problemet for FCM må være, at vi stadig ikke har brudt koden til Europa. Det kræver stærkere spillere. Men de vil først komme til når vi har brudt koden til Europa og spiller der fast. Det er jo en sjov ond cirkel vi kører rundt i :)

Lad os håbe på europæisk i år og så at vi kan hente en eller to spillere, som kan styrke holdet på europæisk plan. Som dermed giver os nemmere adgang til Europa, næste år - hvorefter vi styrker os igen, fordi vi nu er europæiske faste deltagere osvosvosv :)

Jeg skal nu ikke være for fin til at buhe ham langt ud af MCH-arena, hvis han giver fremmøde i en hvid løvebluse.
Selvfølgelig skal der ikke kastes med bananer eller brændes lejligheder af, men jeg synes altså, det er helt fair at gøre ham opmærksom på, hvad vi (størstedelen) synes om det skifte. Han er trods alt en af klubbens egne og ikke en lejesvend, som har været forbi en enkelt sæson

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

På hans Instagram-profil skrev han for 3 dage siden, at han kommer tættere og tættere på sin rigtige lykke. Hvis det er FCK, så fortjener han på ingen måde, at vi “sørger” over det...

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg må faktisk erkende at jeg synes Sisto er et stor sats, om det så er os eller FCK der hapser ham. Personligt ville jeg hellere vi udnyttede de relationer vi har i Brasilien og fik lokket en klasse spiller til som en mellem station til en stor Europæisk klub.
Vi kan og skal ikke konkurrere med FCK på transfer og lønbudget! FCK vil altså være størst, vi skal i stedet outsmart dem. Hvis Sisto hellere vil til FCK have hæve en kæmpe løn, så skal han have lov til det, men han får jo nok ikke meget medlidenhed fra FCM fans hvis han fejler eller kommer i problemer, sådan er fodbold nu engang.

Jeg tror først vi ser nogle transfers til sidst i vinduet, så kan vi nemlig hapse nogle spillere som ingen ville drømme om og sikkert desværre også sælge en profil eller 2.. jeg bliver overrasket hvis Evander spiller for os i år. Det er super ærgerligt at Juve fejlede mod Lyon, for var vi seedet i denne runde af CHL, ville jeg skyde på et gruppespil var 75% sikret.. nu er det nok nærmere 25% Men slår vi Ludogorets i morgen, styrker vi nok vores position ift salg.

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Hvis FCK henter Sisto er det en ren penistransfer, for at tryne Steinlein og Ankersen. FCK har ikke brug for Sisto, som deres trup ser ud, og personligt tror jeg ikke det denne gang er Ståle der har behov for at måle p.. Tænker mere det er Seier der dækker købet ind - han er den der mest hungrer efter, at tryne FCM...

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Lad nu bare FCK løbe med cirkus Sisto. Jeg tror faktisk at Sisto havde været usund at få i omklædningsrummet. Vi har ikke brug for egoister. Dem har Ståle nok større erfaring i at håndtere.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Der er lettet et dansk privatfly fra VIgo iaften.......

Låst