Forberedelse til EUROPA - kampene.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Fuld fokus på Ludogorets

Indlæg af Steffen am »

Matjavsen skrev:
16. aug 2020, 16:53
Det kan desværre være at vi skal undvære Evander.

Nu må vi se hvor længe han er ude
Vi ved ikke noget om hvor slemt det er med Evander vel?

Steffen am

Re: Forberedelse til EUROPA - kampene.

Indlæg af Steffen am »

En muskelskade, lyder det til.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/eva ... ergerligt/

Så bliver det nok ikke mod Ludogorets han bliver klar, men hvis han kan blive klar til de øvrige kval kampe, kan det også være væsentlig nok.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så kom der lidt om næste kamp.
Torsdag ude mod Hamburg kl. 17.
https://www.herningfolkeblad.dk/artikel ... 633bdf696/
https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tr ... en-mod-hsv

Evander ikke med
ligesom Dyhr, Madsen og Mikael Anderson også sidder over

Victor Torp, Babajide David, Isaksen, Japhet Sery og Scwartz med.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Fra vore kommende modstanderes kamp

https://www.youtube.com/watch?v=EOh2cETEUc4

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg har set første halvleg af buducnost vs ludogorets.

Efter min mening har Buducnost været bedst også selvom de er bagud. De har presset ludo godt og har været offensive. Det første mål Ludo får er en foræring. Jeg kunne sagtens se Budo overraske hvis det forsætter i næste halvleg. Ludo ser ikke skræmmende ud og har haft svært ved indlæg.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Sahl skrev:
19. aug 2020, 20:56
Jeg har set første halvleg af buducnost vs ludogorets.

Efter min mening har Buducnost været bedst også selvom de er bagud. De har presset ludo godt og har været offensive. Det første mål Ludo får er en foræring. Jeg kunne sagtens se Budo overraske hvis det forsætter i næste halvleg. Ludo ser ikke skræmmende ud og har haft svært ved indlæg.
Jeg synes Ludogorets er bedst rent offensivt. Defensivt spiller de dog skrækkeligt.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Hvis presset sidder der, så kører vi dem over

Sahl

Indlæg af Sahl »

Ludogorets vandt kampen 3-1 (Budu satsede til sidst og så scorede Ludogorets)

Jeg synes ikke de ser skræmmende ud og som SimonH på nævner var de virkelig ikke gode defensivt, for mig så det ud til at de let blev stresset når der kom tempo på. Spiller vi op til vores normale niveau, så tror jeg faktisk vi er favoritter også selvom vi spiller på et tomt udebane stadion. Det bliver en spændende kamp vi går i møde.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Matjavsen skrev:
19. aug 2020, 21:50
Hvis presset sidder der, så kører vi dem over
Forhåbentlig ironisk kommentar.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Tilgengæld skulle Jorginho også bare bruge et par minutter på banen før han beviste sit værd med sine finurlige driblinger. Han starter sikkert inde mod os. Derudover må vi regne med stjernen Keseru gør det samme. Men enig i at de så noget langsomme ud i tempo. De spiller ligeledes lidt anderledes end jeg forestiller mig normale øst/syd hold gør. Meget dynamisk offensiv synes jeg. De gik ydermere i perioder højt i presset. Jeg har tidligere hørt at de skulle spille meget offensivt, men er alligevel overrasket. Jeg ved ikke om de kommer til at spille mere kontrolleret mod os, men det er i hvertfald ikke noget fck-Europabold de spiller.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

SimonH skrev:
19. aug 2020, 21:57
Tilgengæld skulle Jorginho også bare bruge et par minutter på banen før han beviste sit værd med sine finurlige driblinger. Han starter sikkert inde mod os. Derudover må vi regne med stjernen Keseru gør det samme. Men enig i at de så noget langsomme ud i tempo. De spiller ligeledes lidt anderledes end jeg forestiller mig normale øst/syd hold gør. Meget dynamisk offensiv synes jeg. De gik ydermere i perioder højt i presset. Jeg har tidligere hørt at de skulle spille meget offensivt, men er alligevel overrasket. Jeg ved ikke om de kommer til at spille mere kontrolleret mod os, men det er i hvertfald ikke noget fck-Europabold de spiller.
Hvis alle spillede FCK-Europa bold, så ville fodbolden være død. Selv synkronsvømning ville være mere interessant.
Heldigvis er det ikke sådan.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Viktor Torp har da en meget god frisparksfod :shock:
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg kalder ingen forstærkning til midten og brug Torp i stedet. Han virker klar og hold op en frisparksfod. Det har han også vist i Fredericia.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Så kun anden halvleg. Jeg ved ikke, hvor langt HSV er i deres opstart, og hvilken opstilling de kom med ifht deres forestrukne, men i anden halvleg var der kun 1 hold på banen. Vi var klart dominerende

SimonH

Indlæg af SimonH »

Hvad vi har lært

Paulinho god og vores klart bedste back.

Svia og Scholz er gode. James var ikke en katastrofe - gjorde det ok.

Joel og Cools kæmper om den anden plads. Joel har dog gjordt det ok er i opstarten i kampene, hvor han kommer langt bedre frem til indlæg - håber det varer ved - ellers skal cools starte.

Cajuste og Onyeka er gode som sædvanlig.

Kraev er meget usynlig. Han er sikkert en god spiller. Jeg tror hans problem er at han mangler en klar spidskompetence, som vi godt kan lide på vores hold. Han mangler i den grad fart. Han er en dygtig relationsspiller - men vores hold spiller ikke relationsfodbold. Jeg mener han skal ud, desværre.

Torp kommer ind og sætter aftryk fra start. Jeg er ved at være der at vi ikke mangler en erfaren CM, hvis vi beholder de nuværende. Cajuste, Onyeka og Evander i start 11. Madsen og Torp skal ind og have en masse tid når de andre skal roteres. De er for gode til at sidde på bænken. Jeg vil hellere bruge Madsen og Torp en Kraev.

Kaba gjorde det ok, men så heller ikke mere.

Dreyer satte ikke det store indtryk - mabil var bedre i gang, også med en flot assist.

Brumado kommer ind og holder godt fast i bolden og laver en god assist til 2-0, det er lige præcis derfor han er med. Han skubber samtidig de andre væk hver gang. Jeg har altid været forelsket selvom mange er undrende.

Ronnie er færdig. Vibe er sikkert god for truppen - det er det.

Babajide kommer ind lidt anonymt, men han har lidt fart og vil hellere bruge ham end MA.

Isaksen kommer ind og leverer fremragende igen. Ligesom han startede foråret rigtig skarpt, så er han ligeså god hvis ikke endnu bedre nu. Han presser sig alvorligt på. Hvis Priske så meget som overvejer at bruge MA før han sætter Isaksen ind så fatter jeg ikke en meter.

Så er der hele spørgsmålet om hvordan vi stiller op - og hvilken formation. Mit issue er at Kraev bare ikke passer ind. Han skal ikke starte efter min mening. Evander må vi regne som ude. Derfor er spørgsmålet om den tredje plads på midtbanen skal spilles af Torp/Madsen eller vi går over til en 442, som i anden halveg. Jeg synes faktisk at Brumado (Wind) og Kaba (Ndoye) passer rigtig godt sammen. Jeg kan huske specielt to kampe de har spillet sammen. I Horsens kampen sidste efterår, hvor Kaba scorer to og Brumado laver en assist. Den anden kamp var Rangers kampen, hvor Brumado igen var meget vigtig til 2-3 målet og han viser alt hvad han kan. På den anden side er vores pres bare helt anderledes når vi spiller 442 ift. 433. Vi skal ikke gøre det sværere for os selv.

Besvar