Stoffer skrev: ↑21. aug 2020, 17:18
CasperA skrev: ↑21. aug 2020, 11:45
Stoffer skrev: ↑21. aug 2020, 11:38
I Sort Snak fremførte man (cirka) samme pointe - altså at Sporting er et dårligt match. I Sort Snak gik de endda videre og kaldt det et galehus (eller noget i den duer?).
Hvad baserer du/I den holdning på?
Sporting har haft seks trænere på to år, så man kan vel sagtens kalde det for et galehus. Jeg tvivler på, at det er det, som Pione har brug for lige nu.
De har haft 4 og så to midlertidige mellem først Peserio og Keizer og så ham og Silas. Men er det alene baseret på trænerskifter? Sporting er mig bekendt en klub, som underpræsterer sportsligt i senere år - derfor de mange trænerskifter.
Det kunne være, at Sisto selv ved, hvad han selv vil (og ikke bliver ført som en dukke af sin bror), og at det ikke inkluderer at komme hjem og spille i mørke og våde Danmark. Selv hvis det ikke bliver en (sportlig)succes i Sporting, så vil jeg nemt kunne forstå det skifte. Klubben er (minimum) en hylde over fcm - galehus eller ej. Sikkert et dejligt sted at bo til en god hyre.
Håber jeg også. Men vi må også leve med (og ikke mindst respektere), at det ikke er sikkert, at han vil have det ud af sin spillertid, som passer os fans bedst.
Sporting er helt sikkert en klub større end FCM, men 6 trænere (eller 4 permanente og 2 midlertidige) på 2 år, vidner ikke om en sund klub.
Set udefra, ved vi selvfølgelig ingenting, vi kan gætte, men der er helt sikkert detaljer vi ikke kender.
Men sådan som vi kender Sisto, glad dreng/mand, som bare vil have lov at spille bold. Har vist tidligere at pengene ikke betyder så meget, det tænker jeg må betyde at han gerne vil spille noget bold og have det godt med det. Og formentlig gerne tilbage på landsholdet.
Vi så i Celta, at det gik i stå efter Celta skiftede sportsdirektør og træner. Der er meget vel flere faktorer, men Sporting kan jeg simpelthen ikke se som match.
Men bestemt, masser af respekt og sympati.
Dog hvis han skulle skifte til FCK, skal hans navn i hvert fald med i Medianos/Sture Sandøs næste udsendelse om fan følelser og forbudte skifte, som en af de mest smertefulde. Men lad os da håbe og tro det ikke bliver tilfældet