SL R34: Midtjylland - FCN

Om FC Midtjylland og Black Wolves
JBT

Re: SL R34: Midtjylland - FCN

Indlæg af JBT »

Enig, Erik er ganske god, men det kræver jo en 200 procent koncentreret indsats fra start til slut af alle 11 mand i 95 minutter hver gang.

Han er ikke alene om fejlene, i dag er måske også to for meget han laver , men det ændrer ikke på at det er den samme effektivitet man møder internationalt.
Og knap så sjovt når den handler om så mange millioner, ikke at være til stede forsvarsmæssigt (alle mand) som man har været det 4-5 gange før, dengang bare uden særlig konsekvens da man havde ‘råd’ til det eller ikke 100p kalkuleret med gruppespil.

Det håber jeg (ved) man har nu og det har helt sikket konsekvenser fremover

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Jeg forstår vitterligt ikke man kan være negativ i ALLE tråde gennem en sæson som du er JBT.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

JBT skrev:
17. jul 2020, 20:47
Enig, Erik er ganske god, men det kræver jo en 200 procent koncentreret indsats fra start til slut af alle 11 mand i 95 minutter hver gang.

Han er ikke alene om fejlene, i dag er måske også to for meget han laver , men det ændrer ikke på at det er den samme effektivitet man møder internationalt.
Og knap så sjovt når den handler om så mange millioner, ikke at være til stede forsvarsmæssigt (alle mand) som man har været det 4-5 gange før, dengang bare uden særlig konsekvens da man havde ‘råd’ til det eller ikke 100p kalkuleret med gruppespil.

Det håber jeg (ved) man har nu og det har helt sikket konsekvenser fremover
Selv van Dijk holder ikke koncentrationen 95 min i træk i alle kampe......

Og han er 50 gange dyrere end Erik

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Matjavsen skrev:
17. jul 2020, 21:11
Jeg forstår vitterligt ikke man kan være negativ i ALLE tråde gennem en sæson som du er JBT.
+1
Jeg er til gengæld imponeret af, at du fortsat vælger at kommentere på det Matjavsen. Det magter jeg simpelthen ikke. Jeg tænker mit og prøver at betragte det som spam

JBT

Indlæg af JBT »

Ja han tabte pusten en enkelt gang forleden mod Arsenal (og alle faldt mod City de alligevel var over 20 point foran) og en enkelt gang mod Barca. På 50 kampe spiller ham og feks Ramos 48 gode. Det gør Erik sgu ikke, ikke engang hvis du undlader at sammenligne niveau

Og er egentlig ikke negativ, men realist - tror bare der er alt for mange optimister over gennemsnittet. De ægte fans og eksperter ser både det du og jeg ser.

Enhver kan jo se at det har været en super sæson og med mange opture. Men egentlig er det først nu det for alvor gælder på rejsen, så bliver spændende at følge. Især hvis navnet Brentford indgår i ligningen

JBT

Indlæg af JBT »

Og det står iøvrigt frit for blot at læse med, hvis duften i bageriet ikke passer ind hos dig. Fuldstændig ligesom Lars siger. Graven lever ikke uden go gas og debat :0)

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

JBT skrev:
17. jul 2020, 21:28
Ja han tabte pusten en enkelt gang forleden mod Arsenal (og alle faldt mod City de alligevel var over 20 point foran) og en enkelt gang mod Barca. På 50 kampe spiller ham og feks Ramos 48 gode. Det gør Erik sgu ikke, ikke engang hvis du undlader at sammenligne niveau

Og er egentlig ikke negativ, men realist - tror bare der er alt for mange optimister over gennemsnittet. De ægte fans og eksperter ser både det du og jeg ser.

Enhver kan jo se at det har været en super sæson og med mange opture. Men egentlig er det først nu det for alvor gælder på rejsen, så bliver spændende at følge. Især hvis navnet Brentford indgår i ligningen
Du kan jo heller ikke forvente at spillere på superliga niveau, eller niveauet lige over kan være stabil hele sæsonen.

De forsvars spillere du nævner kan netop det fordi de er meget bedre end alle andre.

Man kan jo også sige at Erik og scholle ikke bliver udfordret nok i suppen fordi niveauet har været så ringe iår.
Og de så får et "chok" når de møde kvalitet

JBT

Indlæg af JBT »

Rigtig fin betragtning omkring det at de måske ikke bliver udfordret nok. Omvendt har de jo været på nogenlunde jævne Europa adresser begge to, men det forsvinder måske helt naturligt når man møder et ringere tempo

Hvis man vil noget i Europa kræver det dog at man har et højt bundniveau selv i en dårlig liga (hvilket man har haft i denne liga(!) sæson.
FCK har vist det muligt utallige gange

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

JBT skrev:
17. jul 2020, 21:35
Og det står iøvrigt frit for blot at læse med, hvis duften i bageriet ikke passer ind hos dig. Fuldstændig ligesom Lars siger. Graven lever ikke uden go gas og debat :0)
Nja, var det nu det, Lars siger😉

JBT

Indlæg af JBT »

UlveLars skrev:
17. jul 2020, 21:45
JBT skrev:
17. jul 2020, 21:35
Nja, var det nu det, Lars siger😉

No one knows :0)

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Er det kun mig... men jeg ikke imponeret af fremmødet i aften. Kun lige over 2000 tilskuere. Jeg ved godt, der er ferie og kampen ikke betyder noget. Men vi er lige blevet mestre og der må burde være mange, der er sultne efter at komme stadion efter corona.

JBT

Indlæg af JBT »

Enig, mega skuffende - Vestjylland fra dets værste fodbold side.
Det vel noget der må gi stof til eftertanke for den nye marketings direktør , men man satser jo på NFL i stedet (ironi kan forekomme, selvom det nu er ret interessant... måske noget Blue FOX kan lukrere på, om ikke andet bare af navn)

https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-07-17 ... de-med-nfl

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Danand123 skrev:
17. jul 2020, 22:50
Er det kun mig... men jeg ikke imponeret af fremmødet i aften. Kun lige over 2000 tilskuere. Jeg ved godt, der er ferie og kampen ikke betyder noget. Men vi er lige blevet mestre og der må burde være mange, der er sultne efter at komme stadion efter corona.
Enig, enormt skuffende og grænsende til det pinlige. Dog vil jeg sige, at man hos Midtjylland bør se indad og have lidt mere fingerspitz gefühl. Kigger man til Århus har de kørt med 100 krs billetpriser - ikke engang der har de formået at have udsolgt mod os eksempelvis, hvor de havde alt at spille for og endda mod mesterholdet. At tage 175kr for en “ligegyldig” kamp mod FCN, som man i øvrigt altid har problemer med at trække tilskuere imod, er jo bare naivt og dumt.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Flot anden halvleg af holdet. Dreyer er kongen af Midtjylland. Godkendt selvom det er meget at lukke tre kasser ind 🤓

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Undskyld mig, men sidder i hjemme ved tastaturet og brokker jer over fremmødet på stadion...?

Besvar