Transfer sommer 2020

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SimonH

Re: Transfer sommer 2020

Indlæg af SimonH »

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Matjavsen skrev:
10. jul 2020, 20:02
Sniper skrev:
10. jul 2020, 19:52
Altså jeg kunne da godt tage mig selv i at savle lidt over tanken om flere brasilianere på holdet, de er altid fantastiske fodboldspillere og nærmest en sikker handel indtjenings mæssigt.
Vi har allerede haft god succes med at hente nogle relativt billige brassere. Det er åbenbart nemt at komme i klemme og blive glemt i Brasilien så jeg ser det som en god fordel vi har samarbejdet med Evanders far og hans agentfirma. Jeg tror ledelsen har set Paulinho og Brumado lidt efter i sømmene i denne sæson, usikker på om de vil vænne sig til livet og spillet i dk. Det synes jeg godt man kan påstå de har vænnet sig til nu. Paulinho har været fuldstændig fantastisk de sidste måneder og Brumado har gjort det okay i Silkeborg. Der ligger nogle store salgssummer for både Evander og nu også Paulinho og venter og får Brumado først fundet melodien gør der også for ham med hans teknik og styrke. Jeg ser gerne dette marked videre udviklet, jo flere succes historier vi kan sende med tilbud til Brasilien jo bedre, og jo bedre spillere får vi mulighed for at hente... :fcm: jeg synes ihvertfald det er et spændende marked at komme ind på... kunne de lige tage Argentina med i søgningen og finde en ny Aguero eller Batistuta ville det være helt perfekt... men altså en Romário kan også gøre det.. vi mangler bare en topscorer der scorer på alt der rør sig, det synes jeg aldrig vi har haft...
Sørloth
Zidan
Frank & Duncan kan man også tillade sig at tælle med der.
Høvdingen af Herning

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Matjavsen skrev:
10. jul 2020, 18:18
MFKM skrev:
10. jul 2020, 18:08
FCM2000 skrev:
10. jul 2020, 17:20

ham her er en oplagt investering

https://www.transfermarkt.com/andrey/pr ... ler/351895
Hvorfor?
Tænker ikke vi er efter flere udviklings spillere på den centrale mid.
Det var mere tænkt som hvis frank og evander smutter, ellers enig, men han er god og minder om evander, med hensyn til løbevillighed

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... D83HMwVVls

Spændende, han er dog kant og ikke angriber

Sniper

Indlæg af Sniper »

Saemala skrev:
10. jul 2020, 20:50
Matjavsen skrev:
10. jul 2020, 20:02
Sniper skrev:
10. jul 2020, 19:52
Altså jeg kunne da godt tage mig selv i at savle lidt over tanken om flere brasilianere på holdet, de er altid fantastiske fodboldspillere og nærmest en sikker handel indtjenings mæssigt.
Vi har allerede haft god succes med at hente nogle relativt billige brassere. Det er åbenbart nemt at komme i klemme og blive glemt i Brasilien så jeg ser det som en god fordel vi har samarbejdet med Evanders far og hans agentfirma. Jeg tror ledelsen har set Paulinho og Brumado lidt efter i sømmene i denne sæson, usikker på om de vil vænne sig til livet og spillet i dk. Det synes jeg godt man kan påstå de har vænnet sig til nu. Paulinho har været fuldstændig fantastisk de sidste måneder og Brumado har gjort det okay i Silkeborg. Der ligger nogle store salgssummer for både Evander og nu også Paulinho og venter og får Brumado først fundet melodien gør der også for ham med hans teknik og styrke. Jeg ser gerne dette marked videre udviklet, jo flere succes historier vi kan sende med tilbud til Brasilien jo bedre, og jo bedre spillere får vi mulighed for at hente... :fcm: jeg synes ihvertfald det er et spændende marked at komme ind på... kunne de lige tage Argentina med i søgningen og finde en ny Aguero eller Batistuta ville det være helt perfekt... men altså en Romário kan også gøre det.. vi mangler bare en topscorer der scorer på alt der rør sig, det synes jeg aldrig vi har haft...
Sørloth
Zidan
Frank & Duncan kan man også tillade sig at tælle med der.

Det er muligt at I betragter disse som topscorere men det gør jeg altså ikke, ihvertfald ikke i forhold til det man ser i andre ligaer, jeg er med på at i danske forhold har de spillere i nævner gjort en forskel og været meget vigtige for os. Men vi har altså aldrig haft en spiller der scorer 25+ i ligaen og det kunne jeg bare godt tænke mig vi fik fundet. Og ja jeg ved også godt de ikke hænger på træerne og i dk er det sjældent nogen scorer over 20mål på en sæson, det sætter også mit ønske i perspektiv. Vi har igennem de sidste mange vinduer investeret i angribere og de har bare ikke lykkedes 100% ud over Sørloth i det halve år han spillede her... George,Dovbyk,Brumado,Kaba,Vibe og plaffe.. der er stadig håb for et par af dem det er jeg med på, men vi mangler altså bare en goalgetter af en vis kaliber imo...

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Det giver ingen mening at tro, vi bare kan købe en angriber, der scorer over 20 mål. Man kan købe gode angribere, men man kan ikke købe en angriber, der garanteret scorer 20-25+ mål. Sådan hænger tingene bare ikke sammen.

Vi har desuden haft masser af gode angribere gennem tiden, og det skal vi nok få igen.

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Jeg kan forresten læse på Twitter, at fans af Gil Vicente mener, det bliver et kæmpe tab at miste Kraev efter den her sæson. De kan ikke forstå, at en top-4 klub i Portugal ikke allerede har slået kløerne i ham.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

EsbenVest skrev:
10. jul 2020, 23:00
Jeg kan forresten læse på Twitter, at fans af Gil Vicente mener, det bliver et kæmpe tab at miste Kraev efter den her sæson. De kan ikke forstå, at en top-4 klub i Portugal ikke allerede har slået kløerne i ham.
Det er altså lidt spændende med ham. Spørgsmålet er, om man skal forsøge sig med ham igen, eller om man går og håber, det rigtige bud kommer.

Det lader til at være en okay strategi (naturligvis baseret på meget få cases) at sende spillere i periferien af holdet på leje i Portugal. Det synes jeg i hvert fald, vi skal fortsætte med.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Jeg kan ikke forestille mig, at vi kun henter 1-2 spillere i dette vindue, som Steinlein bl.a. har proklameret. I et scenarie hvor Brentford rykker op, og vi selv har et vanvittigt stærkt fundament i Corona-tider, bør man simpelthen kunne lave flere scoops, der er for gode at takke nej til end blot 1 eller 2 spillere. Tror det bliver et vildt vindue på indkøbssiden, hvor der virkelig bliver bulket op med kvalitetsspillere: Hiljemark og Sisto er to oplagte, krydret med Bah og ham Silva som udviklingsprojekter. Derudover kunne jeg godt forestille mig, at man sikrede sig rettighederne til Jeppe Kjær, hvor han så straks udlejes til Horsens for de næste to sæsoner e.lign.
/ ABT

Billede

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

https://www.fcm.dk/nyheder/superliga/ar ... til-dnipro

Dovbyk hjem til Dnipro - Vel blandt sommerens bedste nyheder...
/ ABT

Billede

Cortez

Indlæg af Cortez »

ABT skrev:
11. jul 2020, 13:59

Synes ikke han har fortjent dine perfiditeter. Jeg mener, han var på helt rette vej inden sin store skade i Aalborg.

Kan han genfinde det niveau, bliver han en succes.

Herfra ønskes i hvert fald god vind til Dovbyk.

/Cortez

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Cortez skrev:
11. jul 2020, 15:22
ABT skrev:
11. jul 2020, 13:59

Synes ikke han har fortjent dine perfiditeter. Jeg mener, han var på helt rette vej inden sin store skade i Aalborg.

Kan han genfinde det niveau, bliver han en succes.

Herfra ønskes i hvert fald god vind til Dovbyk.

/Cortez
Jovist, der begyndte at vise sig et lille potentiale frem mod den omtalte åb-kamp - Det er altså meget small sample size. Men en mand der åbenbart ikke har lært offside-reglerne har intet at gøre i FCM, og han er vel en af de spillere, hvor man har taget sig oftest til hovedet på trods af næsten ingen spilletid. Men kan du leve med sådan et ambitionsniveau så fred være med det. Det ændrer ikke på, at det i mine øjne er en fantastisk nyhed for FCM (og Dovbyk selv).

Dovbyk kan være stolt af 1 DM-titel og 2 Pokaltitler i hans forholdvis korte periode. Imponerende høst med så begrænset et bidrag.
/ ABT

Billede

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Tror egentlig også på Dovbyk, hvis det ikke var for skaderne, kunne han have blevet vild.
Kan han i princippet stadig, hvis han kan holde sig skadesfri.

God vind til ham herfra også i hvert fald.

I forhold til Jeppe Kjær. Ved ikke om de nye leje regler er blevet vedtaget eller om det kun var forslag?
Men de vedtagene eller foreslået regler forhindre i hvert fald umiddelbar udleje efter køb.

Men man kunne selvfølgelig købe JK med transferovergang i vintervinduet, hvis knægten vil. Lyder til at der nok skal komme mange tilbud fra ind- og udland.

Matjavsen

Indlæg af Matjavsen »

Dovbyk har haft en plads i mit hjerte siden hans 3-2 scoring mod FCK

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

ABT skrev:
11. jul 2020, 13:57
Jeg kan ikke forestille mig, at vi kun henter 1-2 spillere i dette vindue, som Steinlein bl.a. har proklameret. I et scenarie hvor Brentford rykker op, og vi selv har et vanvittigt stærkt fundament i Corona-tider, bør man simpelthen kunne lave flere scoops, der er for gode at takke nej til end blot 1 eller 2 spillere.
Nu skal Brentford også lige rykke op først. Vejen ligger trods alt stadig til at blive via playoff-lotteriet.

Lige pt. skal vores forberedelse i hvert fald være klar til det scenarie, hvor Brentford ikke rykker op. Optimalt set er vores egen succes den primære faktor i vinduet. Falder der en PL-appelsin ned i Benhams turban, er det selvfølgelig ikke ligegyldigt. Men forhåbentlig vil det blive et stærkt vindue også uden.

Låst