Hvor var BW?
-
Thomas Lund
Hvor var BW?
Spillerne gør en brandkamp torsdag og kæmper røven ud af bukserne og hvordan kvitterer BW? Fanklubben og mange andre tilhængere kvitterer med sin manglende tilstedeværelse på Aalborg Stadion. De 32 der var med på busturen samt de få der selv fandt til Aalborg gav ellers en fin opbakning, men havde vi været dobbelt så mange kunne vi måske have været tungen på vægtskålen idag.
Undskyldninger er der sikkert nok af, men der må være en del der sidder med røde ører og det er bare ikke godt nok!
Lund
Undskyldninger er der sikkert nok af, men der må være en del der sidder med røde ører og det er bare ikke godt nok!
Lund
Senest rettet af Thomas Lund 5. okt 2005, 19:19, rettet i alt 1 gang.
-
kopien
Re: Hvor var BW?
sådan har det nu været i et stykke tid synes jeg...
folk må gerne tage sig lidt sammen snart..
kopi -- GGRRRRRR
folk må gerne tage sig lidt sammen snart..
kopi -- GGRRRRRR
-
YahooSeeker [Bot]
Rygerbussen var desværre aflyst idag. Og tænker også den er det til Brøndby kampen (pga Viasat`s natkasse kampe)
Men satser da på en tur i parken Lør. D 29/10..
Men satser da på en tur i parken Lør. D 29/10..
-
Kiilerich
Det kunne være den behandling en vis Mikkel gav nogle fans da de kom til kampen mod CSKA. Vi blev svinet til, fik at vide vi ikke var rigtige fans, og ikke var velkommen i midter afsnittet på Nordea. Dette på trods af vi alle var medlem af BW, og er der til alle hjemme kampe. Den opførsel for jo ikke folk til at tage andre steder hen for at møde ham, og blive svinet til.
-
JesperK
Siden hvornår har én ludubrik kunnet slå flere ludobrikker hjem på én gang?.. Hmm det kan den måske godt, nu jeg tænker efter.. damn! 
Ej, det er da en skidt grund for hunde.. selvom motivationen måske blev presset lidt, er det holdet der tæller jo.
Ej, det er da en skidt grund for hunde.. selvom motivationen måske blev presset lidt, er det holdet der tæller jo.
-
Poulsgaard
Det vil sige at hvis du fik en ligende behandlig herinde så kommer du heller ikke her igen ???
Den er sku for tynd...
Poulsgaard
Den er sku for tynd...
Poulsgaard
-
Kiilerich
Pointen er at, mikkel skulle tage at tage sig sammen og lade være at tro at han er konge på Nordea
-
Jannick
Hvorfor ignorerer du ham ikke bare, hvis du ikke synes om ham?
Der er sgu da også folk, der har kaldt mig en dårlig fan, men det får mig nu ikke til at blive væk. Glem det og meld dig til næste tur.
Jannick
Der er sgu da også folk, der har kaldt mig en dårlig fan, men det får mig nu ikke til at blive væk. Glem det og meld dig til næste tur.
Jannick
-
E!
Måske skulle folk generelt lade være med at fortælle alle andre hvordan de skal være fans, og istedet prøve at acceptere at vi alle har hver vores tilgang til klubben.
Hvis man hele tiden prøver at pådutte andre ens egen måde at være fan på, er man ikke bedre en Jehovas Vidner, når de render rundt og belemrer en med deres tro
Hvis man hele tiden prøver at pådutte andre ens egen måde at være fan på, er man ikke bedre en Jehovas Vidner, når de render rundt og belemrer en med deres tro
-
Jannick
Hvad kan gøres bedre?
Kan kun give dig ret Thomas.
Istedet for at folk kommer med undskyldninger for, hvorfor de ikke var med, kunne det måske være en ide, at folk kom med forslag til, hvad der kunne ændres for at man fremover ville tage med på flere ture.
Er bajerne i bussen for dyre?
Er turene dyre?
Synes du, at der skal være amerikansk lotteri?
OSV...
Jeg er sikker på at bestyrelsen og de busansvarlige gerne vil vide, hvad folk synes, så de har noget at arbejde med.
Istedet for at folk kommer med undskyldninger for, hvorfor de ikke var med, kunne det måske være en ide, at folk kom med forslag til, hvad der kunne ændres for at man fremover ville tage med på flere ture.
Er bajerne i bussen for dyre?
Er turene dyre?
Synes du, at der skal være amerikansk lotteri?
OSV...
Jeg er sikker på at bestyrelsen og de busansvarlige gerne vil vide, hvad folk synes, så de har noget at arbejde med.
-
Poulsgaard
tja, der er jeg så ikke enig.
HVis man vil stå midt i ASA (om den så er officiel eller ej) så er der en bestemt måde man bør opføre sig på. Så kan man mene at Mikkel ikke er diplomatisk men ikke desto mindre har han en pointe i at forsøge at samle de syngene midt på Nordea.
Nu skal det siges at jeg nok heller ikke ville få en plads på Heklers ideelle Nordea, i hvert fald ikke i midten, dertil synger jeg ikke højt nok, eller længe...
Det er i bund og grund i alles interesse.
Poulsgaard
HVis man vil stå midt i ASA (om den så er officiel eller ej) så er der en bestemt måde man bør opføre sig på. Så kan man mene at Mikkel ikke er diplomatisk men ikke desto mindre har han en pointe i at forsøge at samle de syngene midt på Nordea.
Nu skal det siges at jeg nok heller ikke ville få en plads på Heklers ideelle Nordea, i hvert fald ikke i midten, dertil synger jeg ikke højt nok, eller længe...
Det er i bund og grund i alles interesse.
Poulsgaard
-
Poulsgaard
Jeg vil gerne sige at jeg ikke var i Ålborg. Jeg var i Herning Torsdag og gad ærlig talt ikke bruge en søndag på at tage til Nordjylland. JEg brugte istedet tiden sammen med min familie. Skulle jeg få røde ører over det ??
Forpligter det at være til en kampe om torsdagen ?
Nej Lund. jeg tror du skal være glad for at det ikke var en RL kamp der skulle spilles nord for polarcirklen, så var der da slet ingen kommet.
POulsgaard
Forpligter det at være til en kampe om torsdagen ?
Nej Lund. jeg tror du skal være glad for at det ikke var en RL kamp der skulle spilles nord for polarcirklen, så var der da slet ingen kommet.
POulsgaard
-
E!
Poulsgaard skrev:
-------------------------------------------------------
>
> HVis man vil stå midt i ASA (om den så er officiel
> eller ej) så er der en bestemt måde man bør opføre
> sig på. Så kan man mene at Mikkel ikke er
> diplomatisk men ikke desto mindre har han en
> pointe i at forsøge at samle de syngene midt på
> Nordea.
>
Dette er jeg fuldstændig enig i. det jeg opponerer imod, er den uforsonlige tone man jævnligt ser over for folk der ikke lige har den samme opfattelse som visse "faste" debattører.
-------------------------------------------------------
>
> HVis man vil stå midt i ASA (om den så er officiel
> eller ej) så er der en bestemt måde man bør opføre
> sig på. Så kan man mene at Mikkel ikke er
> diplomatisk men ikke desto mindre har han en
> pointe i at forsøge at samle de syngene midt på
> Nordea.
>
Dette er jeg fuldstændig enig i. det jeg opponerer imod, er den uforsonlige tone man jævnligt ser over for folk der ikke lige har den samme opfattelse som visse "faste" debattører.
-
Søren Ross
Kan dette eventuelt hænge sammen med at du og din familie havde sat jer på nogle af de midterste pladser på Nordea ?
Hvis man ikke ligefrem signalerer at man er interesseret i at skabe stemning omkring kampen sys jeg det er fint at man blir beordret andetsteds hen.
Nordeas midte er folk der giver den gas, ikke Stemningsnydere..
Søren Ross
Hvis man ikke ligefrem signalerer at man er interesseret i at skabe stemning omkring kampen sys jeg det er fint at man blir beordret andetsteds hen.
Nordeas midte er folk der giver den gas, ikke Stemningsnydere..
Søren Ross