SL R29: Midtjylland - AGF
Re: SL R29: Midtjylland - AGF
Kom så! Vi skal ud og smadre igennem på næste søndag.
Leander på Twitter:
"MED Onyeka på banen for @fcmidtjylland:
2.111 minutter: Målscore 41-9
UDEN Onyeka på banen for @fcmidtjylland:
499 minutter: Målscore 6-9"
Onyeka er med mod FCK igen, så vi er mestre om 3 kampe.
"MED Onyeka på banen for @fcmidtjylland:
2.111 minutter: Målscore 41-9
UDEN Onyeka på banen for @fcmidtjylland:
499 minutter: Målscore 6-9"
Onyeka er med mod FCK igen, så vi er mestre om 3 kampe.
Høvdingen af Herning
Eller også ligger fcm nr 2 om tre kampe. Svaret må vi vente lidt med…
- DenStolteJyde
Jeg gad godt se GF overhale FCC. Det ville være fantastisk..
Det var vel nærmest vores Horsens øjeblik, det øjeblik der meget vel kan koste mesterskabet. Det positive er dog at vi trods denne katastrofe, denne nedsmeltning, kun tabte et enkelt point til FCK i denne runde.
Vi er næsten lige så ringe som i mesterskabsspillet sidste sæson, hvor vi også smed det hele væk.
Alarmklokkerne bør ringe, vi har brug for en hel masse, både defensivt og offensivt. Vi mangler også noget mentalitet og vilje. Dette bitre nederlag skal gå ud over FCK, vi er heldigste anderledes bedre på udebane, så det skulle faktisk ikke undre mig om vi slår FCK ude.
Og så er FCK heller ikke specielt godt spillende, det er måske vores redning.
Har de 12 points forspring i corona pausen været en sovepude for os?
Vi er næsten lige så ringe som i mesterskabsspillet sidste sæson, hvor vi også smed det hele væk.
Alarmklokkerne bør ringe, vi har brug for en hel masse, både defensivt og offensivt. Vi mangler også noget mentalitet og vilje. Dette bitre nederlag skal gå ud over FCK, vi er heldigste anderledes bedre på udebane, så det skulle faktisk ikke undre mig om vi slår FCK ude.
Og så er FCK heller ikke specielt godt spillende, det er måske vores redning.
Har de 12 points forspring i corona pausen været en sovepude for os?
-
mousebreaker
Priske udtalte at de aldrig har trænet så godt som den sidste tid under Corona. Jeg kan bare ikke se hvad de har trænet på! Vores relationelle spil fremad i banen er pivringe, uanset hvem vi så end stiller med.
Det her kan ende rigtig grimt, for modstanderne skal bare score een gang for at få point, medmindre de selv laver to i egen ende og vi får en tilfældighed på en dødbold...
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Man er ikke bedre end sin sidste kamp i fcm, udebane eller ej kan det tydeligvis ikke bruges til noget
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/agf ... ge-for-os/
Ja, så skal man også leve med, at blive ydmyget af en middelmådig Agf angriber, som trods alt har et resultat i lommen.
Ja, så skal man også leve med, at blive ydmyget af en middelmådig Agf angriber, som trods alt har et resultat i lommen.
Det er sgu da kun fair snak, han er jo ikke forkert på den
Kampen viste endnu engang at siden Jess Thorup var træner har vi ikke haft en stategi offensivt, kun dybe bolde og vinde retur bolden og då håbe det bedste. Vores offensiv spiller har bare ikke den pondus som tidligere og vores pres spil er ikke ekstisterende.
-
mousebreaker
Jeg vidste ikke vi havde en strategi offensivt under Thorup....
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Alt og alle er ude og skide pt.
Man snakker gruppespil og alt mulig andet pis, men faktum er at man strøg ud af to turneringer, og at man nu for alvor er i mentale problemer i ligaen. Det har ikke været kønt på datagrundlaget gennem hele sæsonen, det er bare først nu at det begynder at ramle mht. pointene
Jeg håber sgu at der fra klubben dags dato bliver sagt, at hvis man vil være i FC Midtjylland, så skal man simpelthen til at vise det, og gøre det bedre. Det nytter ikke noget at slikke røv på spillerne. Hvis ikke Erik kan løfte anføre opgaven, må bindet flås af ham, og så videre. Der er seriøst ingen der præsterer som forventet.
Igen vil jeg sige; der er noget grundlæggende galt for top til tå i klubben, mest af alt på banen, og det ikke kommet over natten. Tror man står med står med en mærkelig fornemmelse uanset set om man hælder guldet ud, eller vinder på måden man så gør det.
Tabel of justice må AGF efterhånden også føre - de har langt mere homogent og færdigt hold, men det ændrer ikke på, at det er hold man i det mindste bare skal forsøge lammetæve i egen hule, i stedet for at holde op med at spille fodbold ved 3-1. Hvad fanden er det lige for noget?!
Næste 3 kampe: FCK - FCN - FCK
Under normale omstændigheder, på dårlige dage, er det nærmere 0 end 9 point. Held og lykke siger jeg bare
Man snakker gruppespil og alt mulig andet pis, men faktum er at man strøg ud af to turneringer, og at man nu for alvor er i mentale problemer i ligaen. Det har ikke været kønt på datagrundlaget gennem hele sæsonen, det er bare først nu at det begynder at ramle mht. pointene
Jeg håber sgu at der fra klubben dags dato bliver sagt, at hvis man vil være i FC Midtjylland, så skal man simpelthen til at vise det, og gøre det bedre. Det nytter ikke noget at slikke røv på spillerne. Hvis ikke Erik kan løfte anføre opgaven, må bindet flås af ham, og så videre. Der er seriøst ingen der præsterer som forventet.
Igen vil jeg sige; der er noget grundlæggende galt for top til tå i klubben, mest af alt på banen, og det ikke kommet over natten. Tror man står med står med en mærkelig fornemmelse uanset set om man hælder guldet ud, eller vinder på måden man så gør det.
Tabel of justice må AGF efterhånden også føre - de har langt mere homogent og færdigt hold, men det ændrer ikke på, at det er hold man i det mindste bare skal forsøge lammetæve i egen hule, i stedet for at holde op med at spille fodbold ved 3-1. Hvad fanden er det lige for noget?!
Under normale omstændigheder, på dårlige dage, er det nærmere 0 end 9 point. Held og lykke siger jeg bare
joel andersson og hansen ser ikke godt ud ved 3-2
AS ser rigtig skidt ud ved 3-3 og 3-4
AS ser rigtig skidt ud ved 3-3 og 3-4
De har heldigvis zeca ude, som er ligeså hvis ikke mere vigtig end onyekaJBT skrev: ↑22. jun 2020, 10:42Alt og alle er ude og skide pt.