Det er netop blevet klart at Brøndby møder følgende modstandere i UEFA-cuppens gruppespil:
1. lag - Lokomotiv Moskva
2. lag - Espanyol
3. lag - Palermo
4. lag - Brøndby
5. lag - Maccabi Petach Tikva
De danske mestre er seedet i fjerde seedningslag og spiller på hjemmebane mod hold fra andet og femte seedningslag, mens de spiller ude mod et hold fra første og tredje seedningslag.
De tre bedste hold fra hver pulje kvalificerer sig til 1/16-finalerne sammen med otte 3'ere fra Champions League.
UEFA Cup-finalen spilles den 10. maj i Eindhoven.
Brøndbys modstandere...
-
Jean / BW# 1238
Brøndbys modstandere...
Senest rettet af Jean / BW# 1238 5. okt 2005, 13:12, rettet i alt 1 gang.
-
Simon
Re: Brøndbys modstandere...
Skov skrev:
-------------------------------------------------------
> Det ser ud til at brøndby har fået en nem pulje!
Det synes jeg så ikke lige!
Lokomotiv ligger nr. 1 i Rusland, og det bliver en udekamp, så den kan vidst ikke kaldes nem! Så der får det nok ikke noget med hjem fra.
Espanyol ligger godt nok kun nr. 13 i den spanske liga, men må også betegnes som en forholdsvis svær kamp, men heldigvis skal Brøndby møde dem på hjemmebane, så der er der da en lille chance for point.
Palermo ligger nr. 7 i den italienske liga. Det bliver en udekamp, så den bliver også rimelig svær. De er nemlig rigtig gode på hjemmebane, de har lige slået inter med 3-2, så jeg tror højest det kan blive til 1 point på Sicilien.
Maccabi Petach Tikva fra Israel må betegnes som den letteste kamp, da de har fået en rigtig dårlig start på denne sæson, og så skal Brøndby møde dem hjemme, hvilket jo ikke gør det sværere!
Men lad os da håbe at Brøndby kan komme videre fra gruppen, det ville gavne dansk fodbold...
> Det ser ud til at brøndby har fået en nem pulje!
Det synes jeg så ikke lige!
Lokomotiv ligger nr. 1 i Rusland, og det bliver en udekamp, så den kan vidst ikke kaldes nem! Så der får det nok ikke noget med hjem fra.
Espanyol ligger godt nok kun nr. 13 i den spanske liga, men må også betegnes som en forholdsvis svær kamp, men heldigvis skal Brøndby møde dem på hjemmebane, så der er der da en lille chance for point.
Palermo ligger nr. 7 i den italienske liga. Det bliver en udekamp, så den bliver også rimelig svær. De er nemlig rigtig gode på hjemmebane, de har lige slået inter med 3-2, så jeg tror højest det kan blive til 1 point på Sicilien.
Maccabi Petach Tikva fra Israel må betegnes som den letteste kamp, da de har fået en rigtig dårlig start på denne sæson, og så skal Brøndby møde dem hjemme, hvilket jo ikke gør det sværere!
Men lad os da håbe at Brøndby kan komme videre fra gruppen, det ville gavne dansk fodbold...
-
Ravnen
Jeg synes alle hold, er hold som Brøndby godt kan slå på en god dag. Værste modstander er Lokomotiv Moskva. Mens Espanyol og Palermo trods alt er den bløde vare i hver deres ligaer. Maccabi skal de bare slå hvis de vil noget.
Det kunne have været LANGT værre, tror ikke der findes nemme kampe eller puljer.
Det kunne have været LANGT værre, tror ikke der findes nemme kampe eller puljer.
-
Lissau
Umiddelbart vil jeg sige Brøndby bør og kan slå Israelerne og Espanyol. Det er deres hjemmekampe og de skal ganske enkelt vindes, hvis de vil videre. Men hvis de skulle vinde de to kampe, bør videre avancement også være hjemme.
-
Skov
Simon skrev:
> Skov skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det ser ud til at brøndby har fået en nem
> pulje!
>
> Det synes jeg så ikke lige!
>
> Lokomotiv ligger nr. 1 i Rusland, og det bliver en
> udekamp, så den kan vidst ikke kaldes nem! Så der
> får det nok ikke noget med hjem fra.
>
> Espanyol ligger godt nok kun nr. 13 i den spanske
> liga, men må også betegnes som en forholdsvis svær
> kamp, men heldigvis skal Brøndby møde dem på
> hjemmebane, så der er der da en lille chance for
> point.
>
> Palermo ligger nr. 7 i den italienske liga. Det
> bliver en udekamp, så den bliver også rimelig
> svær. De er nemlig rigtig gode på hjemmebane, de
> har lige slået inter med 3-2, så jeg tror højest
> det kan blive til 1 point på Sicilien.
>
> Maccabi Petach Tikva fra Israel må betegnes som
> den letteste kamp, da de har fået en rigtig dårlig
> start på denne sæson, og så skal Brøndby møde dem
> hjemme, hvilket jo ikke gør det sværere!
>
> Men lad os da håbe at Brøndby kan komme videre fra
> gruppen, det ville gavne dansk fodbold...
Jeg vil give dig ret lidt af vejen! Men jeg må sige at hvis Brøndby rammer en god dag, så kan de slå alle hold i puljen!
> Skov skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det ser ud til at brøndby har fået en nem
> pulje!
>
> Det synes jeg så ikke lige!
>
> Lokomotiv ligger nr. 1 i Rusland, og det bliver en
> udekamp, så den kan vidst ikke kaldes nem! Så der
> får det nok ikke noget med hjem fra.
>
> Espanyol ligger godt nok kun nr. 13 i den spanske
> liga, men må også betegnes som en forholdsvis svær
> kamp, men heldigvis skal Brøndby møde dem på
> hjemmebane, så der er der da en lille chance for
> point.
>
> Palermo ligger nr. 7 i den italienske liga. Det
> bliver en udekamp, så den bliver også rimelig
> svær. De er nemlig rigtig gode på hjemmebane, de
> har lige slået inter med 3-2, så jeg tror højest
> det kan blive til 1 point på Sicilien.
>
> Maccabi Petach Tikva fra Israel må betegnes som
> den letteste kamp, da de har fået en rigtig dårlig
> start på denne sæson, og så skal Brøndby møde dem
> hjemme, hvilket jo ikke gør det sværere!
>
> Men lad os da håbe at Brøndby kan komme videre fra
> gruppen, det ville gavne dansk fodbold...
Jeg vil give dig ret lidt af vejen! Men jeg må sige at hvis Brøndby rammer en god dag, så kan de slå alle hold i puljen!
-
Klauzito
jeg ved nu ikke om man kan kalde et hold der ligger nummer 7 i Serie A og er med i UEFA-cuppen for den bløde vare. palermo har endnu ikke tabt i år på Sicillien, de har endda slået Inter hjemme
BIF skal have en usædvanlig god dag og Palermo en offdag for at det skal give dansk sejr eller bare point.
Espanyol har i Spanien haft en lidt mellem start, men de har stadig slået Real Madrid og lige spillet uafgjort mod Betis. Derudover er den spanske liga vel nok den stærkeste i Europa, så et hold der der kan kvalificere sig til UEFA-cuppen må siges at ha et eller andet at byde på.
Samtidigt har BIF i flere kampe i år vist store svagheder, sidst i Zurich og Viborg. Det ser meget ud til at hvis et hold formår at stække Elmander, så har BIF ikke ret meget at byde på. En Skoubo formår jo ikke at skabe, kun sætte sidste fod på.
Objektivt set så bør BIF ikke ha en chance i hverken Palermo eller Moskva. Imod Espanol er der en chance for uafgjort, men heller ikke mere.
At bolden så er rund og ting kan ske, ved jeg godt.
BIF skal have en usædvanlig god dag og Palermo en offdag for at det skal give dansk sejr eller bare point.
Espanyol har i Spanien haft en lidt mellem start, men de har stadig slået Real Madrid og lige spillet uafgjort mod Betis. Derudover er den spanske liga vel nok den stærkeste i Europa, så et hold der der kan kvalificere sig til UEFA-cuppen må siges at ha et eller andet at byde på.
Samtidigt har BIF i flere kampe i år vist store svagheder, sidst i Zurich og Viborg. Det ser meget ud til at hvis et hold formår at stække Elmander, så har BIF ikke ret meget at byde på. En Skoubo formår jo ikke at skabe, kun sætte sidste fod på.
Objektivt set så bør BIF ikke ha en chance i hverken Palermo eller Moskva. Imod Espanol er der en chance for uafgjort, men heller ikke mere.
At bolden så er rund og ting kan ske, ved jeg godt.