Transfer vinter 19/20
Re: Transfer vinter 19/20
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ryg ... -ex-efber/
Evander angiveligt på blokken i Valencia.
Tror La Liga ville være det bedste sted for Evander at skifte til fodboldmæssigt, men næppe det sted der vil polstre den midtjyske pengepung så meget som Steinlein & co håber på.
Tror La Liga ville være det bedste sted for Evander at skifte til fodboldmæssigt, men næppe det sted der vil polstre den midtjyske pengepung så meget som Steinlein & co håber på.
-
mousebreaker
MIn er Messi, der er jo rav i den i Barcelona til sommer. Så afsted med Steinlein og Ankersen til BarcaPhilipjensen skrev: ↑6. apr 2020, 08:35hvem er den store drøm til sommer? min er Sisto. vi kunne godt bruge ham og han kunne nok os bruge lidt midtjysk kærlighed
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Godt bud. Måske Philippe Coutinho eller James Rodríguez går og kunne bruge lidt midtjysk kærlighed.mousebreaker skrev: ↑10. apr 2020, 10:26MIn er Messi, der er jo rav i den i Barcelona til sommer. Så afsted med Steinlein og Ankersen til BarcaPhilipjensen skrev: ↑6. apr 2020, 08:35hvem er den store drøm til sommer? min er Sisto. vi kunne godt bruge ham og han kunne nok os bruge lidt midtjysk kærlighed
Kunne måske være en lidt mindre pris, hvis at videresalgs klausulen (fra 0 kr) er højere end vi normalt forhandler os tilBenzo skrev: ↑9. apr 2020, 18:42https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ryg ... -ex-efber/
I øvrigt har vi da næsten sikret os Jonas Løssl fra 2022. Jesper har udløb det år, Løssl har udløb det år. Han sagde vist på TV3 i går, at det ville være en drøm, at slutte af i Fcm.
Ville stadig være for tidligt, han er kun 33 om 2 år, hvilket er hvor en målmand typisk topper
Jeg tror, som mange andre, at Lossl er utopi - er med på at han brænder for klubben, og vil gå langt - men med de mio. lønninger han p.t. river i PL - så er der langt ned til en superliga-løn, men vi må se!
/Kim
/Kim
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/s ... m-til-fcm/
Hvad siger vi til den her. Sisto har lige været en måned i Herning. Jeg tror ikke længere at det er helt udelukket, at der har været uofficiel kontakt, når Steinlein begynder med de her klassiske Steinlein udtalelser - “det kunne være en drøm, han er en fantastisk spiller, men det er nok ikke realistisk.
Kontraktudløb næste sommer i Celta og er tydeligvis glad for trygge rammer
Hvad siger vi til den her. Sisto har lige været en måned i Herning. Jeg tror ikke længere at det er helt udelukket, at der har været uofficiel kontakt, når Steinlein begynder med de her klassiske Steinlein udtalelser - “det kunne være en drøm, han er en fantastisk spiller, men det er nok ikke realistisk.
-
Philipjensen
siger vist ikke så meget mere. vamos ver.UlveLars skrev: ↑25. maj 2020, 13:21https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/s ... m-til-fcm/
-
Steffen am
Ved sgu ikke helt hvad man skal regne med.
Ikke sikker på at man skal lægge så meget i det, men selvfølgelig ikke til at sige.
Sisto har ikke været på toppen og senest været i politiken og fortalt om depression.
Kunne måske godt give mening med FCM for Sisto, men næppe Celta Vigo synes det er en god ide, med den pris de har givet, og tilbud de har fået, som Sisto har takket nej til. Umiddelbart kunne jeg godt se at det kunne give mening med Brentford, men ved ikke.
Men man skal nok have med, at hvis det skulle ske at han kom til FCM, at det vil være et stykke fra toppen, men at han skal genopbygges.
Kan måske være en lille smule nervøs for om han vil give den fuld gas en kold december aften i Hobro.
Hvis han skulle ryge til FCM har jeg dog tillid til at klubben er klar til at tage imod og nok skal få styr på det,
men lidt tanker for og imod. Indtil videre er der også med så stort et forbehold, at jeg ikke rigtig tror på at det er aktuelt, men da godt nok at Steinlein taler ham lidt op. Vi har jo også stadig en videre salgsklausul
Ikke sikker på at man skal lægge så meget i det, men selvfølgelig ikke til at sige.
Sisto har ikke været på toppen og senest været i politiken og fortalt om depression.
Kunne måske godt give mening med FCM for Sisto, men næppe Celta Vigo synes det er en god ide, med den pris de har givet, og tilbud de har fået, som Sisto har takket nej til. Umiddelbart kunne jeg godt se at det kunne give mening med Brentford, men ved ikke.
Men man skal nok have med, at hvis det skulle ske at han kom til FCM, at det vil være et stykke fra toppen, men at han skal genopbygges.
Kan måske være en lille smule nervøs for om han vil give den fuld gas en kold december aften i Hobro.
Hvis han skulle ryge til FCM har jeg dog tillid til at klubben er klar til at tage imod og nok skal få styr på det,
men lidt tanker for og imod. Indtil videre er der også med så stort et forbehold, at jeg ikke rigtig tror på at det er aktuelt, men da godt nok at Steinlein taler ham lidt op. Vi har jo også stadig en videre salgsklausul
-
mousebreaker
Sisto har ved to lejligheder valgt at sige nej til store PL tilbud, så jeg har svært ved at se ham tage imod et tilbud fra Championship. Iøvrigt er jeg også helt overbevist om at han ikke vil kunne klare sig.
Jeg håber faktisk ikke man ville hente ham hjem selvom det skulle blive muligt. Vi har nogle meget spændende talenter på samme position, Gustav Isaksen og især Simsir. Mabil skal måske nok skydes af snart, men alligevel...
Sisto's totale mangel på stabilitet vil blive en hæmsko, men det ville da til tider få folk op af stolene når det kører for ham, for så har han et niveau som få har haft i ligaen gennem tiden. Han rammer det bare ca lige så ofte som man ser snefnug i Sahara
Jeg håber faktisk ikke man ville hente ham hjem selvom det skulle blive muligt. Vi har nogle meget spændende talenter på samme position, Gustav Isaksen og især Simsir. Mabil skal måske nok skydes af snart, men alligevel...
Sisto's totale mangel på stabilitet vil blive en hæmsko, men det ville da til tider få folk op af stolene når det kører for ham, for så har han et niveau som få har haft i ligaen gennem tiden. Han rammer det bare ca lige så ofte som man ser snefnug i Sahara
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Måske du har ret i din analyse. Men den dreng har jeg bare et svagt punkt for. Det mål han laver mod FCK i 2014/2015 sæsonen på hjemmebane.... magisk følelse, husker jegmousebreaker skrev: ↑26. maj 2020, 13:28Sisto har ved to lejligheder valgt at sige nej til store PL tilbud, så jeg har svært ved at se ham tage imod et tilbud fra Championship. Iøvrigt er jeg også helt overbevist om at han ikke vil kunne klare sig.
/Cortez
Personligt ser jeg meget gerne Sisto tilbage i FCM - og oplagt som erstatning for Mabil - der længe har stået på affyringsrampen.Cortez skrev: ↑26. maj 2020, 13:58Måske du har ret i din analyse. Men den dreng har jeg bare et svagt punkt for. Det mål han laver mod FCK i 2014/2015 sæsonen på hjemmebane.... magisk følelse, husker jegmousebreaker skrev: ↑26. maj 2020, 13:28Sisto har ved to lejligheder valgt at sige nej til store PL tilbud, så jeg har svært ved at se ham tage imod et tilbud fra Championship. Iøvrigt er jeg også helt overbevist om at han ikke vil kunne klare sig.
Sisto's totale mangel på stabilitet vil blive en hæmsko, men det ville da til tider få folk op af stolene når det kører for ham, for så har han et niveau som få har haft i ligaen gennem tiden. Han rammer det bare ca lige så ofte som man ser snefnug i Sahara. Bare dét gør at han alitid vil være velkommen i min bog.
/Cortez
Jeg er da helt enig i, at det ser spændende ud på kanterne, men vi kan jo ikke bygge et mesterhold - og gerne også en europæisk kampagne - op omkring Isaksen, der vel fortsat blot har snuset lidt til seniorfodbold, Simsir som fortsat slet ikke har spillet seniorfodbold og Andersson, som jo også fortsat er ung og med mangler. De skal alle 3 nok få den spilletid, der passer til deres udviklingstrin, men ingen af dem kan være stabile, bærende kræfter på nuværende tidspunkt. Vi har naturligvis også Dreyer, men han ser ud til at have fundet sig til rette som 10er, og Vibe, som vel også er tænkt som (hængende) angriber.
Skeptikere kan naturligvis argumentere, at Sisto heller ikke har vist sig som en stabil, bærende kraft, men sidst han var i klubben var han meget ung, og der er vel ikke noget usædvanligt i, at unge spillere - særligt de allermest kreative - svinger meget i niveau. På mig virker det ikke urealistisk at tro på, at tiden og udfordringerne (både de personlige og de spillemæssige) i Spanien - og på landsholdet - vil kunne have modnet Sisto.
Kommer han hjem i trygge rammer, tror jeg, at han kan blive en kæmpe succes for os. Sisto til heden vil være en kæmpe drøm for mig!!
Sisto ville være en voldsom signing, men han skal være villig til at gå meget ned i løn, hvis det på nogen måder skal kunne lykkedes.
Isaksen skal nok blive rigtig god, Anderson er en fin Superliga-spiller og Simsir er meget spændende og har kæmpe potentiale, men jeg vil gerne have ham på en lang kontrakt, inden vi regner med ham på den lange bane. Har han ikke kun 1 år e.l tilbage af sin ungdomskontrakt (han bliver 18 år i næste måned)?
Isaksen skal nok blive rigtig god, Anderson er en fin Superliga-spiller og Simsir er meget spændende og har kæmpe potentiale, men jeg vil gerne have ham på en lang kontrakt, inden vi regner med ham på den lange bane. Har han ikke kun 1 år e.l tilbage af sin ungdomskontrakt (han bliver 18 år i næste måned)?
Efter det store Sisto-interview Politiken har bragt henover weekenden+mandag, så tror jeg ikke på, at han vender tilbage til Danmark.
Han virker meget opsat på at bevise sig i Spanien, og den tro virker begrundet.
Han har været inde i en svær periode, men det lyder også til, at han er igennem og nu er et bedre sted.
Jeg tror han tager et år mere i Spanien, og hvis han får den succes han håber på, så er Danmark ikke næste position.
Til gengæld kan han være en mulighed til januar, hvis efteråret ikke bliver en god periode, da der så venter et EM i sommeren 21, hvor han måske kan bruge os som springbræt til at bevise sig. I første omgang måske en lejeaftale, så han selv står bedre, hvis han spiller sig til EM og kan få et kontrakt et andet sted.
Han virker meget opsat på at bevise sig i Spanien, og den tro virker begrundet.
Han har været inde i en svær periode, men det lyder også til, at han er igennem og nu er et bedre sted.
Jeg tror han tager et år mere i Spanien, og hvis han får den succes han håber på, så er Danmark ikke næste position.
Til gengæld kan han være en mulighed til januar, hvis efteråret ikke bliver en god periode, da der så venter et EM i sommeren 21, hvor han måske kan bruge os som springbræt til at bevise sig. I første omgang måske en lejeaftale, så han selv står bedre, hvis han spiller sig til EM og kan få et kontrakt et andet sted.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!