Transfer vinter 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Acebone »

Skal lige vænne mig til tanken om at heppe på en spiller, som det halve MCH taktfast har stået og råbt LUDERSØN af.

Bak og Schwartz som roomies i Dubai...

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Saemala skrev:
31. jan 2020, 20:33
Hvis ikke vi får en midtbane-diamant ind her til sidst, så tænker jeg at Vibe tager Marcondes plads, og lige rykker en tand længere frem, så det lidt mere ligner at vi spiller med to angribere.

Hansen
Joel-Scholz-enko-Dyhr?
Evander-Onyeka
Mabil Vibe Dreyer
Kaba

Anderson, Cools, Nicolaisen, Plaffe, Sparv, Cajuste, Paulinho/Hende, Isaksen

Det er altså en stærk start-11er og vores bænk er blevet SÅ meget bedre end efteråret.
Jeg er bange for at du kan have ret. Det er godt til superligaen men jeg tror overhovedet ikke på den opstilling til Europa. Vi behøver høj klasse på en 8er så vi kan få skubbet Evander frem hvor han er bedst/farligst. Midtbanen skal være bomstærk for at klare sig i Europa, den del må vi have lært af de seneste års fiaskoer.
Jeg ser faktisk gerne en opstilling uden Kaba, med Vibe fremme med RS som sub. Vi har behov for mål og det er en mangelvare med Kaba som 9’er. På sigt KAN han blive et monster, men klubben har i dette vindue signaleret at de ikke har den store tiltro til at det kommer på den korte bane. Klubben ved godt at det ikke bare er et mesterskab vi spiller om. Vi spiller om to chancer for at komme i Europa og vi SKAL i Europæisk gruppespil. Det er vigtigere end nationale titler som tingene er lige nu

Iøvrigt er jeg sikker på at Dreyer kommer til at spille i højre side og ikke venstre som du har skrevet det
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Vijen

Indlæg af Vijen »

En ulv fra det første kuld akademispillere vender tilbage.. spændende. Mon den er Winston Reid?

Edit
Ok vidste ikke Ronnie har været ungdomsspiller i klubben.

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Er Marcondes helt ude? TV3 sport skriver, han er rejst til Herning.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg bliver skuffet hvis der ikke kommer en ny midtbane spiller ind. Men det skal jo også give mening. Håber der sker noget til aller sidst.
Danand123 skrev:
31. jan 2020, 21:16
Er Marcondes helt ude? TV3 sport skriver, han er rejst til Herning.
Jeg tror ikke han kommer retur, men man skal vel aldrig sige aldrig. EB siger den er død-

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Ronnie Schwartz. Jeg kan simpelhen ikke døje den mand..... Av

Eponaj

Indlæg af Eponaj »

Danand123 skrev:Er Marcondes helt ude? TV3 sport skriver, han er rejst til Herning.
Egelund meldte ud at Marcondes handelen var død. Har du link til TV3 Sport?

Sent from my iPad using Tapatalk

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Jesper BW1100 skrev:
31. jan 2020, 21:19
Mon ikke kærligheden vokser i takt med målene vælter ind i foråret?

Kaba skal kridte skoene nu! Ellers havner han på bænken
Men måske er han mere skadet end vi ved?

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Vijen skrev:
31. jan 2020, 21:14
En ulv fra det første kuld akademispillere vender tilbage.. spændende. Mon den er Winston Reid?

Edit
Ok vidste ikke Ronnie har været ungdomsspiller i klubben.
Lössel?

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Ved vi egentlig om Kaba er på affyringsrampen - selvom andet bliver skrevet.

oros

Indlæg af oros »

Ronnie Schwartz er ikke værdig til den sorte trøje.
Han står for mig som én af de absolut mest usympatiske spillere gennem tiderne.
Send ham hjem til ålborg.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

mousebreaker skrev:
31. jan 2020, 20:51
Jeg er bange for at du kan have ret. Det er godt til superligaen men jeg tror overhovedet ikke på den opstilling til Europa. Vi behøver høj klasse på en 8er så vi kan få skubbet Evander frem hvor han er bedst/farligst. Midtbanen skal være bomstærk for at klare sig i Europa, den del må vi have lært af de seneste års fiaskoer.
Jeg ser faktisk gerne en opstilling uden Kaba, med Vibe fremme med RS som sub. Vi har behov for mål og det er en mangelvare med Kaba som 9’er. På sigt KAN han blive et monster, men klubben har i dette vindue signaleret at de ikke har den store tiltro til at det kommer på den korte bane. Klubben ved godt at det ikke bare er et mesterskab vi spiller om. Vi spiller om to chancer for at komme i Europa og vi SKAL i Europæisk gruppespil. Det er vigtigere end nationale titler som tingene er lige nu

Iøvrigt er jeg sikker på at Dreyer kommer til at spille i højre side og ikke venstre som du har skrevet det
Der kan jeg også have min tvivl, om det vil være nok til Europa. Håber da også inderligt på en stærk 8er, men er det først til sommer, så går det nok, for jeg tror på den her trup tager mesterskabet hjem til Herning.

Det kan godt være han kommer til det som udgangspunkt, men kunne godt forestille mig, at de to kanter kunne finde på at bytte rundt under kampene, for at give os nogle andre muligheder, end 2 kanter der oftest vil gå ind i banen.
Høvdingen af Herning

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Dondinho skrev:
31. jan 2020, 21:22
Jesper BW1100 skrev:
31. jan 2020, 21:19
Mon ikke kærligheden vokser i takt med målene vælter ind i foråret?

Kaba skal kridte skoene nu! Ellers havner han på bænken
Men måske er han mere skadet end vi ved?
Nej det kommer ikke til at ske. Jeg vil selvsagt juble over enhver FCM-scoring. Men kærlighed til Ronnie Schwartz får jeg aldrig

Danand123

Indlæg af Danand123 »

Eponaj skrev:
31. jan 2020, 21:21
Danand123 skrev:Er Marcondes helt ude? TV3 sport skriver, han er rejst til Herning.
Egelund meldte ud at Marcondes handelen var død. Har du link til TV3 Sport?

Sent from my iPad using Tapatalk
Kan ikke lige få link til at virke herfra iPad’en , men søg Marcondes på tv3sport, så kommer artikel...dog 10 timer gammel.

Tror stadig den kan komme til sidst, hvis ikke andet kommer ind til midtbanen.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

oros skrev:
31. jan 2020, 21:30
Ronnie Schwartz er ikke værdig til den sorte trøje.
Han står for mig som én af de absolut mest usympatiske spillere gennem tiderne.
Send ham hjem til ålborg.
Det var dog en super måde at tage imod en spiller på.

Tror du ikke samtlige fans fra de andre klubber synes Poul var et mega svin på banen?
Marcondes er en smartass som kan få modstander og modstander fans helt op i det røde felt
Pointe: Den her slags spillere er fantastiske når de spiller for dit hold og nogle idioter når de spiller for andre.

Jeg byder Ronnie velkommen, og håber han vil være præcist så kompromisløs i hans stil og kommer til at score en masse mål!

Låst