Transfer vinter 19/20
Re: Transfer vinter 19/20
Plaffeministeren ved hvor målet står og det har været en mangelvare...så velkommen herfra.
Målscore Tjek
Højreback Tjek
Midtbane = Den store deadline day handel
Højreback Tjek
Midtbane = Den store deadline day handel
Har kun en kommentar til Plaffeministerens ankomst: Martin Albrechtsen er for evigt min helt.
/Cortez
/Cortez
Hvis Ronnie kan fortsætte med den målnæse hos os, kan han i den grad være med til at sende mesterskabet vores vej i et tæt løb med FCK. Så også et kæmpe velkommen herfra. Det kan bogstaveligt talt blive guld værd.
Jeg har set andre med den reference, men jeg kan ikke huske hvorfor den bringes?Cortez skrev:Har kun en kommentar til Plaffeministerens ankomst: Martin Albrechtsen er for evigt min helt.
/Cortez
Sent from my iPhone using Tapatalk
RS lavede en friløber mod vores mål i en kamp mod AaB, selvom bolden skulle være spillet til os (fairplay situation). MA nåede ham lige inden målet, savedede ham over og blev udvist. Husker det som var det i går...
/Cortez
Senest rettet af Cortez 31. jan 2020, 20:03, rettet i alt 1 gang.
Og husk nu drenge, Ronnie er for evigt i Kristian Baks sorte bog, så enten skal der deles håndmadder ud til første træning, eller også skal linjerne renses lidt oftere en vanligt.
Den kan i måske koge lidt suppe på i næste podcast. Det skal nok blive sjovt
Den kan i måske koge lidt suppe på i næste podcast. Det skal nok blive sjovt
Senest rettet af JBT 31. jan 2020, 20:04, rettet i alt 1 gang.
Ahh.. Ok [emoji1303]Cortez skrev:RS lavede en friløber mod vores mål i en kamp mod AaB, selvom bolden skulle være spillet til os (fairplay situation). MA nåede ham lige inden målet, savedede ham over og blev udvist. Husker det som var det i går...
/Cortez
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kan jeg godt fortælle dig. I en kamp mod Aab for år tilbage kendte Schwartz ikke fairplay reglerne når modstander holdet sparkede bolden ud ved en skade. Da kastede han bolden til en af sine egne. Mener der var spillet ca. 20 min. Efter indkastet gik der ikke 2 min. før Albrechtsen havde savet benene væk under Schwartz og rødt kort. Man kan sige at han ikke nåede at komme i den sorte bog. Husker det tydeligt.
Håber RS er blevet klogere.
Håber RS er blevet klogere.
Hvis det passer Brumado ryger den anden vej på leje, så giver det fint nok mening med Schwatz som backup.
Schwartz ind som erstatning for Brumado, der oven i købet (formentlig) får spilletid i SIF. Jeg er meget stor fan af den handel!!
Flot arbejde FCM, hvis den holder vand
Flot arbejde FCM, hvis den holder vand
Ved snart ikke hvad jeg skal sige..
Ronnie giver i bund og grund fin mening, og man må sige at Priske får er hav af muligheder i offensiven.
Men for dælen hvor er jeg ikke glad for at skulle se den mand i en FCM trøje! Har står for mig som noget af det mest usympatiske i dansk fodbold.
Ronnie giver i bund og grund fin mening, og man må sige at Priske får er hav af muligheder i offensiven.
Men for dælen hvor er jeg ikke glad for at skulle se den mand i en FCM trøje! Har står for mig som noget af det mest usympatiske i dansk fodbold.
-
mousebreaker
Man må sige at ledelsen har reageret på at vores bovlamme angribere ikke kunne score mål. Først udlejning af Dovbyk, dernæst indkøb af Lasse Vibe, nu udleje af Brumado og indkøb af RS. To indkøb af rutinerede målscorere som kan tage stafetten nu og så må Kaba, Brumado og Dovbyk lære og forhåbentlig slå til på et senere tidspunkt.
Bliver endnu mere boldbesiddende spil og den lange bold bliver primært mod en indskiftet Kaba i slutfaserne. Tror Kaba kommer til at se en del til bænken hvilket er helt på sin plads. Så er spørgsmålet om Kaba har mentaliteten til at stå imod - det har jeg ikke meget tro på
Bliver endnu mere boldbesiddende spil og den lange bold bliver primært mod en indskiftet Kaba i slutfaserne. Tror Kaba kommer til at se en del til bænken hvilket er helt på sin plads. Så er spørgsmålet om Kaba har mentaliteten til at stå imod - det har jeg ikke meget tro på
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Hvis ikke vi får en midtbane-diamant ind her til sidst, så tænker jeg at Vibe tager Marcondes plads, og lige rykker en tand længere frem, så det lidt mere ligner at vi spiller med to angribere.
Hansen
Joel-Scholz-enko-Dyhr?
Evander-Onyeka
Mabil Vibe Dreyer
Kaba
Anderson, Cools, Nicolaisen, Plaffe, Sparv, Cajuste, Paulinho/Hende, Isaksen
Det er altså en stærk start-11er og vores bænk er blevet SÅ meget bedre end efteråret.
Hansen
Joel-Scholz-enko-Dyhr?
Evander-Onyeka
Mabil Vibe Dreyer
Kaba
Anderson, Cools, Nicolaisen, Plaffe, Sparv, Cajuste, Paulinho/Hende, Isaksen
Det er altså en stærk start-11er og vores bænk er blevet SÅ meget bedre end efteråret.
Høvdingen af Herning
Tror Cool tager tronen fra Joel lynhurtigt. Han har allerede spillet på mange fine arenaer, så håber han kan få gang i karrieren i FCM. Virker også til at have mere kvalitet offensivt end Joel
I forhold til Kaba og RS har man nu også gode muligheder i 4-4-2 (men isoleret set er det stadig to vage indkøb, som mulig mester og Europa klub). Det har nok været et par bet low, win big transfers, men få nu en klasse midtbane ind her til sidst.
I forhold til Kaba og RS har man nu også gode muligheder i 4-4-2 (men isoleret set er det stadig to vage indkøb, som mulig mester og Europa klub). Det har nok været et par bet low, win big transfers, men få nu en klasse midtbane ind her til sidst.