Transfer vinter 19/20

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Transfer vinter 19/20

Indlæg af Jesper BW1100 »

RandomHero skrev:
30. jan 2020, 11:09
Kæft det er skuffende hvis vi ender med en lang næse, og en trup uden Hiljemark. Sjældent har jeg, og andre, været så hyped på en transfer, der så ud til at være sikker, til nu at man tænker om de overhovedet har været i rigtig seriøs kontakt.
Intet er sikkert i fodboldverdenen. Så man kan nemt ende med at blive skuffet/ærgerligt.
Jeg tror rolig du kan regne med der har været kontakt (og måske stadig er). Ellers skriver en velinformeret mand som Klaus Egelund ikke som han gør.
Der er bare 3 parter, i form af sælgende klub, købende klub og spilleren selv, der skal blive enige i en transfer. Det desværre ikke altid lige nemt hver gang.
Og når du så samtidig smider en 4 part ind i ligningen i dette tilfælde i form af en klub, som har Hiljemark på leje; ja så bliver det endnu mere mudret.
Jeg tror vi alle drøngerne ser os lande Hijemark. Men gør vi ikke stoler jeg på, at det er fordi FCM ikke vurderer at handelens samlede “pakke” var profitabel.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jesper BW1100 skrev:
30. jan 2020, 11:21
Jeg tror vi alle drøngerne ser os lande Hijemark. Men gør vi ikke stoler jeg på, at det er fordi FCM ikke vurderer at handelens samlede “pakke” var profitabel.
Og så er det selvfølgelig det rigtige at lade være.

Til gengæld er det meget skuffende, hvis vi for andet vindue i træk misser den vigtige signing til midten. Det er tydeligvis ikke meningen, og det kan dårligt undgå at få konsekvenser.

Hvis vi ikke lægger lag på med de peak age-spillere, vi er ude efter, så bliver det svært at indfri ambitionerne om europæisk gruppespil. Det er svært ikke at tro, at vi ender i en meget velkendt situation til august.

Jeg er klar over, at vi bevæger os i de lag, der virkelig er på kanten af det tiltrækningsmæssigt mulige for os.

madsbs

Indlæg af madsbs »

Her er mine tanker;

-Vi arbejder på højtryk på en højre back.
-Vi arbejder på de sidste eventuelle udlejninger.
-Vi henter enten Hilje, Marcondes eller ingen til midtbanen. I tilfælde af det sidste, vurderer man Vibe er bedst mulige løsning, ud fra de muligheder man har haft.
Jeg tror ikke på, at der pludselig dukker en kæmpe bombe op med et nyt navn.
Marcondes tror jeg helst vil blive i England og kæmpe sin plads, men det er et meget dumt træk for ham personligt. Det ser dog ud til de forsøger at handle i Brentford, hvilket kan tvinge ham til at genoverveje det, hvis han vil i nærheden af at spille fodbold. Jeg siger ikke det sker, men det er heller ikke helt urealistisk, hvis vi står uden.

Derudover skulle Kaba bare have lidt problemer med ryggen. Jeg nægter også næsten at tro, det kan blive en rentabel case allerede nu.
Jeg tror ikke vi sælger noget særligt.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Ekstra Bladet nævner Johan Larsson som en vi har på blokken.

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

madsbs skrev:
30. jan 2020, 17:50
Her er mine tanker;

-Vi arbejder på højtryk på en højre back.
-Vi arbejder på de sidste eventuelle udlejninger.
-Vi henter enten Hilje, Marcondes eller ingen til midtbanen. I tilfælde af det sidste, vurderer man Vibe er bedst mulige løsning, ud fra de muligheder man har haft.
Jeg tror ikke på, at der pludselig dukker en kæmpe bombe op med et nyt navn.
Marcondes tror jeg helst vil blive i England og kæmpe sin plads, men det er et meget dumt træk for ham personligt. Det ser dog ud til de forsøger at handle i Brentford, hvilket kan tvinge ham til at genoverveje det, hvis han vil i nærheden af at spille fodbold. Jeg siger ikke det sker, men det er heller ikke helt urealistisk, hvis vi står uden.

Derudover skulle Kaba bare have lidt problemer med ryggen. Jeg nægter også næsten at tro, det kan blive en rentabel case allerede nu.
Jeg tror ikke vi sælger noget særligt.
Ved du hvad planen er med Simsir? Ud fra træningskampene burde han godt kunne gøre en forskel i Fredericia allerede nu.

Nicolai

Benzo

Indlæg af Benzo »

Johan Larsson ville være dybt godnat, han er formentlig ret dyr, han er ikke ret god, og så er han nærmest synonym med Brøndby.
Jeg giver den 0 ud af 100 på hype-meteret.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Benzo skrev:
30. jan 2020, 19:38
Johan Larsson ville være dybt godnat, han er formentlig ret dyr, han er ikke ret god, og så er han nærmest synonym med Brøndby.
Jeg giver den 0 ud af 100 på hype-meteret.
Enig. Det virker som en klar nødløsning. Dumt og dyrt.

Vi er forlængst ovre den tid, hvor der kunne være værdi i at lave en penistransfer bare for opmærksomheden. Onde tunger vil vel sige, at det aldrig har været en god idé, men i tilfældet her kan jeg slet ikke se det.

Kom nu, FCM. Der må da kunne hives noget mere interessant op af Smartodds-hatten.

LordX

Indlæg af LordX »

Hvis Joel bliver solgt, ville Larsson værre en kanon signing

Men ingen af dem skal være backup

Duncan var også BF/AGF, mm blev ægte ulv.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Johan Larsson kan vel kun give mening, hvis vi står efter vinduet, og føler vi mangler en højreback, indtil enten Oliver Olsen, Japhet, Nikolaj Kirk, Uzo eller Tobias Damtoft er klar.

Så maks en kontrakt til maj, så kan jeg i hvert fald se argumentet, selvom jeg nok også lige så gerne ville være fri.

Mon ikke Larrson trods alt ville være skarp nok til at vide, han ville stå bag ved Joel.

O

Indlæg af O »

Vijen skrev:
30. jan 2020, 18:33
Ekstra Bladet nævner Johan Larsson som en vi har på blokken.
Forhandlingstaktik over for Bremen? Håber jeg.

THenry

Indlæg af THenry »

madsbs skrev:
30. jan 2020, 17:50

Jeg tror også på, at han selv helst vil kæmpe for sin chance i Brentford (og han har også fået masser af spilletid i denne måned), men jeg vil hellere ikke fuldstændig udelukke, at han kan vende tilbage til os, da mine kilder siger, at Brentford HAR lukket aftaler med de to Oxford-spillere. Særligt Baptiste skulle være en konkurrent til Marcondes. Om det er nok til, at han vender tilbage til FCM, får vi svaret på i morgen. Jeg hælder stadigvæk mest til, at han bliver i London.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Klubben ligger i hvert fald selv i kakkelovnen til i morgen!

https://twitter.com/fcmidtjylland/statu ... 58880?s=21

Mon ikke vi ser en håndfuld udlejninger og 1-3 transfers på ind siden. Evt. Også små salg af marginal spillere.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Densestar7430 skrev:
30. jan 2020, 23:00
Klubben ligger i hvert fald selv i kakkelovnen til i morgen!

https://twitter.com/fcmidtjylland/statu ... 58880?s=21

Mon ikke vi ser en håndfuld udlejninger og 1-3 transfers på ind siden. Evt. Også små salg af marginal spillere.
De sætter rigtignok bagenden i klaskehøjde. Jeg håber, de ved, hvad de gør.

Jeg håber stadig på den 8'er og kommer ikke til at være oppe at ringe over vinduet, hvis vi ikke får det. Også selvom Vibe og Dreyer ligner gode tilgange.

Worst case er et uventet salg af en profil i morgen, hvorefter ingen af transfermålene kommer i hus, og vi tager til takke med Johan Larsson på fri efter deadline.

WBW

Indlæg af WBW »

112F34E9-EC8E-45FC-8948-D1EC6AA8292E.jpeg
Klaus egelund på EBs livedækning.

Kan godt ske jeg er ramt af transferdeadline day, men jeg fornemmer at fcm overrasker alt og alle idag og præsentere en kæmpe profil til midtbanen, som IKKE er Hiljemark.

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

Kom til at tænke på, om det kan være FCM selv, der har afblæst Hilje-transferen. Der er vel en sandsynlighed for, at man til det omtalte lægetjek har vurderet, at hans fysiske tilstand har været så grel, at man ikke har turdet at indgå en længerevarende aftale? Vi har jo set forskellige rygter om kroniske smerter og skader hos ham.

Vildt hvis han er blevet brugt som et stort røgslør, for at sætte noget endnu større op.

Happe Deadline Day!
/ ABT

Billede

Låst