Transfer vinter 19/20
Re: Transfer vinter 19/20
@acebone - har du fået den bekræftet?
Held og lykke med ventetiden, drenge. En dag eller to, tænker jeg.
Mvh. Rygtesmeden.
Mvh. Rygtesmeden.
Tak Mads for konstant mavesår de næste dage. Glæder mig
-
ChristianJ
- Geografisk sted: London
- Kontakt:
Brunn Larsen 30 mill i dortmund. Rekord køb. Midtbane spiller. Kæmpe videresalg potentiale. Jeg gættede det først... KOM NU
-
Jesper BW1100
Der skal godt nok gives noget af en rabat fra 110 millioner til 30 mio
Bruun Larsen er en drømmespiller, men desværre komplet urealistisk.
https://www.bt.dk/fodbold/medie-jacob-b ... eague-klub
Arh tis. Læste et sted dortmund forlangte 30 mill
-
Densestar7430
Der var en artikel på bold inden den du referere til, der sagde at prisen var 30 mioJesper BW1100 skrev: ↑23. jan 2020, 19:06Der skal godt nok gives noget af en rabat fra 110 millioner til 30 mio.
Bruun Larsen er en drømmespiller, men desværre komplet urealistisk.
https://www.bt.dk/fodbold/medie-jacob-b ... eague-klub
Den blev så 4 doblet da PL klubber meldte sig på banen.
Hiljemark ville være en drøm, tror virkelig han kan være en spiller der kan dominere midtbanen sammen med Frank.
Forestil jer lige en midtbane med Frank - Hiljemark og Evander foran... Kan allerede høre råbene om "feje hold" fra Kjøvenhavnerne.
Forestil jer lige en midtbane med Frank - Hiljemark og Evander foran... Kan allerede høre råbene om "feje hold" fra Kjøvenhavnerne.
Fedt med Hiljemark som vel har været 90 % af fanscenens drømmesigning. Rekordhandel? Uden at kende til detaljer, virker det som en betegnelse, som har fået et solidt skud sensationsterminologi, i og med at han har været væk fra holdet i Moskva og kun har et halvt år tilbage af sin nuværende kontrakt. Vanvid hvis man har givet 25 mil hvert fald 
/ ABT

-
Jesper BW1100
Må næsten være i lønpakke osv han bliver rekordABT skrev: ↑23. jan 2020, 20:17Fedt med Hiljemark som vel har været 90 % af fanscenens drømmesigning. Rekordhandel? Uden at kende til detaljer, virker det som en betegnelse, som har fået et solidt skud sensationsterminologi, i og med at han har været væk fra holdet i Moskva og kun har et halvt år tilbage af sin nuværende kontrakt. Vanvid hvis man har givet 25 mil hvert fald![]()
Kan snildt være rekord ift. løn og/eller sign-on.ABT skrev: ↑23. jan 2020, 20:17Fedt med Hiljemark som vel har været 90 % af fanscenens drømmesigning. Rekordhandel? Uden at kende til detaljer, virker det som en betegnelse, som har fået et solidt skud sensationsterminologi, i og med at han har været væk fra holdet i Moskva og kun har et halvt år tilbage af sin nuværende kontrakt. Vanvid hvis man har givet 25 mil hvert fald![]()
Hansen
Joel-Skvat-Scholz-Dyhr
Hilje-Onyeka-Evander
Mabil-Kaba-Vibe
Ville godt nok skide i bukserne, hvis jeg stod over den her start-11er som modstander!
Joel-Skvat-Scholz-Dyhr
Hilje-Onyeka-Evander
Mabil-Kaba-Vibe
Ville godt nok skide i bukserne, hvis jeg stod over den her start-11er som modstander!
Høvdingen af Herning